خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پاورپوینت خلاقیت و نوآوری

پاورپوینت خلاقیت و نوآوری

qتعریف خلاقیت vخلاقیت عبارت است از به کار گیری تواناییهای ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید. vبروز خلاقیت در هر فعالیتی قابل انتظار است و محدود به هیچ نوع خاصی از فعالیتها نمی شود. در برخی از تعاریف بر ایجاد یک چیز جدید در فراگرد خلاقیت تأکید شده است. به هر حال آنچه در ایجاد فکر یا چیز جدید و به طور کلی در فراگرد خلاقیت اهمیت دارد تفکر است.

qارتباط خلاقیت و برنامه ریزی vخلاقیت با تفکر و یافتن نظرها، راهها و روشهای جدید و نوآوری در کاربرد آنها سر و کار دارد. در مدیریت خلاقیت صرف کافی نیست بلکه فکرها باید به عمل درآیند بدین منظور باید از فکرهای جدید در تنظیم برنامه های مدیریتی استفاده شود. در برنامه ریزیهای موفق، گاهی از صدها فکر و نظر کاربردی استفاده می شود. موفقیت نهایی سازمان و گاهی نیز بقای آن، به میزان توانایی برنامه ریزان در ایجاد نوآوری و به کارگیری فکرهای جدید بستگی دارد.

qنوآوری در سازمانهای یادگیرنده vسازمانهای یادگیرنده, سازمانهای مناسب برای عصر حاضرند. سازمانمهایی که با بهره گیری از فضایل، هنرها، ارزشها و توانایی های افراد خود و براسا درسهایی که با تجربه مب آموزند, به طور مستنمر تغییر می کنند و عملکرد خود را بهبود می بخشند. در این عصر شعار اصلی، خلاقیت و نواوری است. اگر سازمانها و مدیرانشان بخواهند به حیات خود ادامه دهند و در بلندمدت کامیاب باشند باید نوآور باشند و به طور مستمر خود را با وضعیتهای جدید تطبیق دهند.

ویژگی

وضعیت افراد خلاق

vدانش

افراد خلاق سالهای زیادی را برای کسب دانش و تسلط بر موضوع مورد علاقه خود صرف می کنند.

vتحصیلات

تحصیلات خلاقیت را افزایش نمی دهد؛ حتی برخی از تحصیلات که بر رعایت روندهای منطقی تأکید می کند، مانع خلاقیت می شوند.

vهوش

افراد خلاق ضرورتاً دارای ضریب هوش بالایی نیستند.

vتوانایی های ذهنی

افراد خلاق از تواناییهای ذهنی ذیل برخوردارند:

1- نسبت به مسائل حساسیت دارند.

2- در برقراری ارتباط سیال میان چیزها انعطاف دارند.

3- به جای کلمه ها به تصاویر ذهنی می اندیشند.

4- با تلفیق اطلاعات گوناگون، آنها را به نحو مناسبی مورد استفاده قرار می دهند.

vشخصیت

افراد خلاق نوعاً مخاطره پذیرند و داری شخصیتی مصرّ، بسیار بانگیزه، پذیرای فرکرهای نو، قادر به تحمل ابهام و تنهایی و مستقل اند. این افراد از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند، اغلب شوخ طبعند و معمولاً همراهی با آنان دشوار است.

vدوران کودکی

دروان کودکی افراد خلاق معمولاً با رخدادهای متنوعی همراه بوده است. نظیر وجود مشقت در زندگی خانوادگی، و کم و زیاد شدن امکانات مالی.

vعادتهای اجتماعی

افراد خلاق بر خلاف افراد گوشه گیر، درون گرا نیستند و تمایل به تبادل افکار با همکاران خود دارند.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت خلاقیت و نوآوری

پاورپوینت خلاقیت و نوآوری | دانلود بوی downloadboy.com/1395/04/30/پاورپوینت-خلاقیت-و-نوآوری/‎Cached20 جولای 2016 ... پاورپوینت خلاقیت و نوآوری. نوآوریها هیچ گاه نتیجه کار و کوشش و تفکر یک یا چند انسان با استعداد و نابغه نیستند، بلکه حاصل جمع مشارکت هزاران ... پاورپوینت خلاقیت و نوآوری - فایلوکس | سایت خرید و فروش فایل www.filux.ir/product/10718/پاورپوینت-خلاقیت-و-نوآوری/379‎Cachedاین فایل با فرمت پاورپوینت در تعداد 30 اسلاید بسیار زیبا و کامل در زمینه " خلاقیت و نوآوری" بوده که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس برای درسهای مبانی ... پاورپوینت خلاقیت و نوآوری | دانلود رایگان فایل freeebook.gigfa.com/1395/04/.../پاورپوینت-خلاقیت-و-نوآوری/‎Cached20 جولای 2016 ... نوآوریها هیچ گاه نتیجه کار و کوشش و تفکر یک یا چند انسان با استعداد و نابغه نیستند، بلکه حاصل جمع مشارکت هزاران و حتی دهها هزار نفرند که در ... دانلود (دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=5450‎Cached10 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. عنوان دانلود ... پاورپوینت “ خلاقیت و نوآوری در رفتار سازمانی ” : ppt – بانک ... www.pptfa.com/?p=2244‎Cached Similar30 آگوست 2012 ... فایل پاورپوینت “ خلاقیت و نوآوری در رفتار سازمانی ” ... پاورپوینت “ فرهنگ وتاثیر آن بر بهداشت مادر و نوزاد و نظام عرضه خدمات بهداشتی ودرمانی ”. دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری - ali ppt www.ppt.ir/Download.../e6f359b0-bf4a-4690-a385-9b54c8feae43‎Cached Similarدانلود پاورپوینتelseدانلود خلاقیت و نوآوری ، برچسب ها : خلاقیت , نوآوری ، پاورپوینت ، قالب پاورپوینت ، ppt. دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری - محمد نوروزی www.ppt.ir/Download.../a8fafa3e-94a7-4240-8fb5-ea57001f0de2‎Cached Similarدانلود پاورپوینتelseدانلود خلاقیت و نوآوری ، برچسب ها : خلاقیت , نوآوری ، پاورپوینت ، قالب پاورپوینت ، ppt. پاورپوینت خلاقیت و نوآوری | صاپا ایران https://sapairan.ir/پاورپوینت-خلاقیت-و-نوآوری/‎Cachedعنوان پاورپوینت: خلاقیت و نوآوری تعداد صفحات: ۲۱ فرمت فایل: power point برای دانلود این پاورپوینت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود. دانلود پاورپوینت : خلاقیت و نوآوری - مرجع علوم مدیریت ایران www.e-modiran.com/.../t:دانلود_پاورپوینت_خلاقیت_و_نوآوری‎Cached Similarپاورپوینت خلاقیت و نوآوری | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله، پرسشنامه پایان نامه، پاورپوینت، جزوه، تحقیق و پروژه های علمی درباره مدیریت. [PPT] مفاهیم خلاقیت cg.kmu.ac.ir/Images/UserUpload/.../Mafahim%20Khalaghyat.ppt‎Cached Similarعصر کارایی دهه های 1950 و 1960; عصر کیفیت دهه های 1970 و 1980; عصر انعطاف پذیری دهه های 1980 و 1990; اکنون عصر خلاقیت و نوآوری. فناوری حاصل خلاقیت بشری ...