خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر

قسمتهایی از متن:

- شیب دیواره:

زاویه شیب کلی دیواره معدن روباز اثرات تعیین کننده ای بر اقتصاد معدن می گذارد. تلفیق کلی اطلاعات زمین شناسی، شرایط، شیب و امتداد در زه ها و ناپیوستگی های محلی، آب زیرزمینی و غیره منجر به طوالی شیب دیواره معدن می شوند که این زاویه بطور مسقیم با خطر ریزش در ارتباط است. در صورتی که این مطالعات در مراحل اولیه انجام گیرد امجام محاسبات دقیق و حقیقی از شیب دیواره و تلفیق اطلاعات گفته شده در مراحل مقدماتی امکان پذیر خواهد بود. به این دلیل یکسری مطالعات ژئتکنیکی در اثنای مرحله اکتشافات در منطقه صورت گرفته است. و نتایج این مطالعات منجر به ایجاد یک سیستم طبقه بندی سنگها برای منطقه شده است. بعلاوه مطالعاتی هم در مورد لرزه خیزی، شرایط آبهای زیرزمینی، مقاومت بر جای سنگهای منطقه و درزه های کلی منطقه انجام گرفته است.

مطالعات انجام شده به دلیل بیرون زدگی سنگ آهن و سنگهای همبر در منطقه بسیار اندک بوده است و تنها بر روی مغزهای حفاری شده صورت گرفته پس از باز کردن معدن و امکان دسترسی بیشتر به سنگ معدن و سنگهای باطله مطالعات دقیق تری انجام شده است و نتایج دقیقتری بدست آمده است. نتایج طراحی های معدن و مطالعات انجام گرفته مشخص کرده است که زاویه شیب دیواره مختلفی در طول سال اول عملیات استخراج می تاند بکار گرفته شود. بر طبق تجارت قبلی از پروژه های مشابه قبلی و از روی آزمایشات انجام شده، شیب کلی 30 تا 35 درجه در رسوبات و 44 تا 48 درجه در سنگ معدنی سخت تعیین شده است. ...

...

نگهداری جاده های ترابری:

در حالت کلی می توان گفت که تمامی جاده های ترابری معدن با شیب 8% و عر ض 25 متر نگهداری می شوند. عرض گفته شده شامل خاکریز ایمنی و جویهای آبکشی خواهد بود. زمانی که مصالح نامناسب برای زیر سازی و روسازی راه از داخل معدن استخراج گردد در محل مناسبی انبار می شود و در مواقع مورد لزوم به مصرف عملیات نگهداری جاده های ترابری می رسد. گردرها و بلدوزرهای معدن نیز برای نگهداری جاده های معدن در بهترین شرایط ممکنه استفاه می شوند.

تمیز کردن سینه کارها و دپوها توسط دو دستگاه بلدوزر چرخ لاستیکی میشیگان 28oc انجام می شود.

دپوی سنگ باطله تا انتهای سال 1376 حاوی 4/17 میلیون تن سنگ باطله و پوشش آواری خواهد بود. دپوی باطله کارخانه حاوی 1/8 میلیون تن باطله خواهد بود.

برنامه ریزی تولید پنج سال اول تولید معدن : این برنامه ریزی از سال 72 تا 76 صورت گرفته است.

سال اول تولید:

در این سال تولید معدن محدد به سه پله بالایی 1725، 1710 و 1695 متر خواهد بود که هرسه در بالای سطح آب زیرزمینی منطقه قرار گرفته اند. دسترسی به این سه پله منحصراً از طریق رمپ مانیتیت پائینی خواهد بود که در اثنای معدنکاری اولیه احداث شده است. سنگ معدنی استخراج شده از طریق جاده ی که آن هم در اثنای معدنکاری احداث شده است به سنگ شکن حمل می شود.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر

مقاله طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر bankmaghale.ir/مقاله-طراحی-و-استخراج-پارامترهای-طراح/‎Cached Similarمقاله طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۴۶ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ... تحقیق طراحی و استخراج - پارامترهای طراحی معدن گل گهر filemarket20.cero.ir/product-353509-تحقیق-طراحی-و-استخراج--پارامترهای-طراحی-معدن-گل-گه.aspx‎Cachedتحقیق طراحی و استخراج - پارامترهای طراحی معدن گل گهر دسته: پژوهش بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 28 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 50. تحقیق طراحی و ... تحقیق طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر - گالری هفت galleryhaft.ir/تحقیق-طراحی-و-استخراج-پارامترهای-طراح/‎Cached12 نوامبر 2016 ... فایل : word قابل ویرایش و آماده چاپ تعداد صفحه :۵۰ طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر – شیب دیواره:  زاویه شیب کلی دیواره معدن ... دانلود مقاله طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر paperdoc.ir/.../دانلود-مقاله-طراحی-و-استخراج-پارامترهای-طراحی-معدن-گل-گهر‎Cachedدانلود مقاله طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر زاویه شیب کلی دیواره معدن روباز اثرات تعیین کننده ای بر اقتصاد معدن می گذارد. تلفیق کلی اطلاعات زمین ... طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر - همکاری در فروش فایل sanjesh.marketfile.ir/product-47190-Gol-Gohar-mine-design-mining-design-parameters.aspx‎Cachedطراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر طرح توجیهی طراحی و استخراج پارامترهای ... طرح توجیهی پروژه دانشجویی دانلود پژوهش دانلود تحقیق پایان نامه دانلود پروژه. تحقیق طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر - مرکز فایل markazfile.ir/تحقیق-طراحی-و-استخراج-پارامترهای-طراح/‎Cached18 نوامبر 2016 ... فایل : word قابل ویرایش و آماده چاپ تعداد صفحه :۵۰ طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر – شیب دیواره:  زاویه شیب کلی دیواره معدن ... تحقیق طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر – فایل یاب phd-file.ir/تحقیق-طراحی-و-استخراج-پارامترهای-طراح/‎Cached4 نوامبر 2016 ... فایل : word قابل ویرایش و آماده چاپ تعداد صفحه :50 طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر – شیب دیواره:  زاویه شیب کلی دیواره معدن ... software - مقاله طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر rr-sof.bazarfile.com/.../مقاله-طراحی-و-استخراج-پارامترهای-طراحی-معدن-گل-گهر‎Cachedمطالعات انجام شده به دلیل بیرون زدگی سنگ آهن و سنگهای همبر در منطقه بسیار اندک بوده است و تنها بر روی مغزهای حفاری شده صورت گرفته پس از باز کردن معدن و امکان ... تحقیق طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر – دانلود مقاله ... downloadproje.ir/pnu/.../تحقیق-طراحی-و-استخراج-پارامترهای-طراح/‎Cached6 نوامبر 2016 ... فایل : word قابل ویرایش و آماده چاپ تعداد صفحه :50 طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر – شیب دیواره: زاویه شیب کلی دیواره معدن روباز ... طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر – File.0f0.in file.0f0.in/tag/طراحی-و-استخراج-پارامترهای-طراحی-معدن/‎Cachedتحقیق طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر · نوامبر 4, 2016 نظر بگذارید · تحقیق طراحی و استخراج پارامترهای طراحی معدن گل گهر. فایل : word قابل ...