پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی همراه با پرسش نامه 128 صفحه چکیده: مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتر ...
بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ...
www.civilica.com/Paper-MAVC01-MAVC01_150=بررسی-تاثیر-مدیریت-دانش-KM-بر-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CRM-در-دانشگاه...Cachedمقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش KM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در
دانشگاه یزد, در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش ...
اثر مدیریت دانش بر توفیق مدیریت ارتباط با مشتری: اثر واسطه ای ...
cio.ir/crm-km-effects/Cached
Similar Rating: 5 - 1 vote
13 سپتامبر 2015 ... اثر مدیریت دانش بر توفیق مدیریت ارتباط با مشتری: اثر واسطه ای ... عوامل دیگر (
قابلیت های KM / فن آوری / عوامل مشتری گرایی) در موفقیت CRM ...
CRM نرم افزار - نقش مدیریت دانش درارتباط با مشتری - ماندگار - فروش
mandegarcrm.com/Article/.../نقش-مدیریت-دانش-درارتباط-با-مشتریCachedدر این مقاله برآنیم که به تشریح نقش مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری .... ما
چهار پیشنهاد برای بهبود موفقیت آمیز فرآیندهای CRM توسط KM بر اساس مفاهیم ...
بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان
isiarticles.com/article/1523Cached
Similarمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در ... در
واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می ...
بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری
ganj.irandoc.ac.ir/articles/806505Cachedمدیریت دانش KM و مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دنیای رقابتی امروز به ابزاری
استراتژیک برای همه شرکت ها تبدیل شده اند. ما در این پژوهش به بررسی رابطه بین ...
M338- مقاله ترجمه شده بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ...
parsproje.com/.../4638-m338-مقاله-ترجمه-شده-بررسی-تأثیر-مدیریت-دانش-در-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-crm-اثرات-واسطه-عوامل-سا...Cached
Similarمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در ... در
واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می ...
بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ...
articlesbank.ir/?p=1839Cached
Similarمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در ... در
واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می ...
دانلود (پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ...
kuhsaranpc.afradlc.ir/post/342Cachedبیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی
تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM) اثرات عوامل
واسطه ...
مدیریت دانش درارتباط با مشتری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/255759/مدیریت-دانش-درارتباط-با-مشتریCached
Similarدر این مقاله برآنیم که به تشریح نقش مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری .... ما
چهار پیشنهاد برای بهبود موفقیت آمیز فرآیندهای CRM توسط KM بر اساس مفاهیم ...
[PDF] بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی
bar.yazd.ac.ir/article_167_5236cc4515f25f40c99e157a6ceb5e44.pdfCachedدر سالهای اخیر مفاهیم مدیریت دانش ). KM. ( و مدیریت ارتباط با مشتری ). CRM ...
موفقیت. CRM. در یک محیط تجاری تنها زمانی امکان پذیر. است که. با سیستم های ...
دانش مشتری تاثیر چشمگیری بر بهبود عملکرد سازمانی داشته باشد و با فعال
ساختن مش.