تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند بصورت ورد ودر139صفحه چکیده امروزه شرکتها به طور روزافزونی تحت هجمههای جدید از سوی مشتریان ناراضی، کارکنان کجخلق و خلاصه هر کسی که به یک رایانه شخصی و انگیزهای برای تخریب شهرت و اعتبار شرکت مجهز است، قرار دارند. و با توجه به ویژگی های خاص برند در بخش خدماتی، برندسازی در بخش بیمه به عنوان یک ویژگی خاص که ارزش قابل توجهی را ایجاد می کند، مورد توجه قرار گرفته است. از این رو در این تحقیق با استفاده از مدل ام سی ویلیامز در سال ٢٠٠٦ به بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و شهرت شرکت پرداخته ایم. جامعه آماری این تحقیق شامل تمام مشتریان بیمه عمر شرکتهای بیمه تامین اجتماعی، پارسیان، شهر، دی، رازی،سامان می باشد که در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیت داشته اند. تعداد کل نمونه های تحقیق ٣٨٤ مشتری می ...
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت و ارزش ویژه برند با ...
www.civilica.com/Paper-ICMHCONF01-ICMHCONF01_384=بررسی-تاثیر-مسئولیت-اجتماعی-شرکت-بر-شهرت-و-ارزش-ویژه-برند-با-...Cachedمقاله بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت و ارزش ویژه برند با تاکید
بر نقش قابلیت اعتماد به برند و رضایت مشتریان, در کنفرانس بین المللی مدیریت
...
[PDF] بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و عملکرد ...
www.civilica.com/PdfExport-MNGTCONF02_308=بررسی-تأثیر-مسئولیت-اجتماعی-شرکت-بر-شهرت-شرکت-و-عملکرد-برندمطالعه-م...Cachedﺑﺮﺭﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮ ﺷﻬﺮﺕ ﺷﺮﮐﺖ ﻭ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺑﺮﻧﺪ(ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮﺭﺩﯼ ﺻﻨﻌﺖ. ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻟﺒﻨﯽ
... ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮ. ﺍﺭﺯﺵ ﻭﯾﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ، ﻭ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺑﺮﻧﺪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﯾﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﯿﺰ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺷﺪ.
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند
arshadha.ir/پایان-نامه-ارشدتأثیر-مسئولیت-اجتماعی/Cached20 مه 2016 ... متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی
عنوان : تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ...
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند | A ...
atozfile.ir/?p=181487Cached5 سپتامبر 2016 ... از این رو در این تحقیق با استفاده از مدل ام سی ویلیامز در سال ٢٠٠٦ به بررسی تاثیر
مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و شهرت شرکت ...
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند ...
textpost.ir/?p=33913Cached4 آگوست 2016 ... از این رو در این تحقیق با استفاده از مدل ام سی ویلیامز در سال ٢٠٠٦ به بررسی تاثیر
مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و شهرت شرکت ...
تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ...
jbmp.sbu.ac.ir/article/view/7282Cachedتأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجیگری ارزش ویژه برند و
شهرت شرکت. سید محمود حسینی, مرتضی رضایی, وحید حسین آبادی ...
بررسی تأثیر تبلیغات مبتنی بر مسئولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ...
marketingarticles.ir/brand/782-بررسی-تأثیر-تبلیغات-مبتنی-بر-مسئولیت-اجتماعی-بر-شهرت-و-ارزش-ویژه-برند-شرکت-(مورد-مطالعه...Cached
Similar16 آوریل 2013 ... بررسی تأثیر تبلیغات مبتنی بر مسئولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه برند
شرکت (مورد مطالعه :بانک صادرات ایران). نویسندگان :
بررسی تاثیر مسئولیت های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند و شهرت ...
icnc.ir/index.aspx?pid=289&metadataId=19db1084-7f7a...Cached
Similar15 ژانویه 2015 ... خلاصه : مسئولیت های اجتماعی، به یکی از عوامل رشد و بقای شرکت ها ... مسئولیت های
اجتماعی و شهرت سازمان بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت دارد و ...
مطالعه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد برند
ganj.irandoc.ac.ir/articles/732064Cachedهدف تحقیق حاضر بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد برند در
صنعت ... وجود متغیرهای واسطه شهرت شرکت، ارزش ویژه برند، وفاداری به برند لازم
است.
[PDF] ﯽ داﺧﻠ ﻃﻨﯿﻦ ﺑﺮﻧﺪ و ﺗﺎﺛﯿﺮ آن ﺑﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤ - همایش مسئولیت اجتماعی ...
petrocsr2016.ir/editor_file/Poster-Barati.pdfCachedﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ. ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ. و ﺗﺎﺛﯿﺮ آن ﺑﺮ. ﻃﻨﯿﻦ ﺑﺮﻧﺪ. داﺧﻠ. ﯽ. اﺑﻮاﻟﻔﻀﻞ ﺑﺮاﺗﯽ. داﻧﺸﺠﻮی ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ....
ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻠﯽ. ﮔﺎز اﯾﺮان در ﻃﯽ ﺳﺎل. ﻫﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ وﯾﮋه ﺑﻪ اﯾﻤﻨﯽ، ﺑﻬﺪاﺷﺖ و ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ، ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و
ﺗﮑﺮﯾﻢ ..... دﻫﻨﺪه ارزش. ﻫﺎی. داﺧﻠﯽ ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ اﺳﺖ ﮐﻪ. ﻣﺰاﯾﺎ و ﻣﻨﺎﻓﻌﯽ. ﻣﺜﻞ. اﯾﺠﺎد ﺗﺼﻮﯾﺮ، ﺷﻬﺮت و اﻋﺘﺒﺎر.