بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بصورت ورد ودر164صفحه چکیده یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی میتوان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388) این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز میباشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین ...
ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک ...
jomm.srbiau.ac.ir/article_2835_578.htmlCached
Similarدر این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی برروی ارزش ویژه
مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این تحقیق، قیمت، ...
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات ...
uijs.ui.ac.ir/nmrj/browse.php?a_code=A-10-709-1&sid...Cachedارزش ویژه برند در موسسات آموزشی موضوعی است که در کشور ما بررسی نشده است و
تحقیق حاضر برای اولین بار ارتباط بین آمیخته بازاریابی خدمات و ارزش ویژه برند ...
بررسی تأثیر عوامل منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
www.farsnews.com/13941210000938Cached1 مارس 2016 ... سه بعد ارزش ویژه برند شامل وفاداری، تصویر و کیفیت دارای تأثیر مثبت و معناداری
بر ارزش ویژه برند میباشند، اما بعد آگاهی دارای تأثیر معناداری ...
بررسی تأثیر آمیخته ی بازاریابی خدمات بانکی بر ابعاد ارزش ویژه ی ...
marketingarticles.ir/marketing/1347-بررسی-تأثیر-آمیخته-ی-بازاریابی-خدمات-بانکی-بر-ابعاد-ارزش-ویژه-ی-برند-بانک-صادرات.htmlCached3 آوریل 2016 ... بررسی تأثیر آمیخته ی بازاریابی خدمات بانکی بر ابعاد ارزش ویژه ی ... در این میان
یکی از مهمترین مؤلفه های مرتبط با برند ارزش ویژه ی برند است.
بررسی تاثیر عناصر آمیخته و تصویر ذهنی شرکت بر ارزش ویژه مارک ...
marketingarticles.ir/brand/380-بررسی-تاثیر-عناصر-آمیخته-و-تصویر-ذهنی-شرکت-بر-ارزش-ویژه-مارک-تجاری-ایرانسل.htmlCached
Similarدر این تحقیق به بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی و تصویر ذهنی شرکت
ایرانسل بر روی ارزش ویژه مارک تجاری ایرانسل پرداخته شده است. عناصر آمیخته ...
SID.ir | تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=214652
هدف این پژوهش بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند
بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان ...
تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ...
arsmb.journals.pnu.ac.ir/article_634_61.htmlCached
Similarهدف این پژوهش بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند
بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان ...
مقاله بررسی میزان تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و ارزش ...
www.civilica.com/Paper-NEWIDEACONF02-NEWIDEACONF02_059=بررسی-میزان-تاثیر-آمیخته-بازاریابی-بر-ارزش-ویژه-برند-و-ارز...Cachedمقاله بررسی میزان تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و ارزش طول عمر
مشتریان شرکت مواد غذایی فالیزان, در دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم
مدیریت و ...
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
stufile.ir/.../بررسی-تأثیر-آمیخته-بازاریابی-بر-ارزش-ویژه-برند/2704
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت. عنوان. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر
ارزش ویژه برند. با فرمت قابل ویرایش word. تعداد صفحات: 177 صفحه. تکه های از ...
بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی در ایجاد ارزش وِیژه برند موسسات ...
ecc.isc.gov.ir/showJournal/22424/55856/732508
بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی در ایجاد ارزش وِیژه برند موسسات آموزشی؛
مطالعه موردی موسسات آموزش زبان. نویسنده, نوع پسند سید محمد ,ملک اخلاق اسماعیل ...