بانکداری اینترنتی و بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش آن بصورت ورد ودر115صفحه مقدمه امروزه مشتریان انتظارات زیادی از بانک¬ها برای ارائه خدمات متنوع دارند. آنها سطوح جدیدی از آسایش و انعطاف-پذیری همراه با قدرت و سهولت استفاده از محصولات و خدمات مدیرت مالی را خواستار هستند که بانکداری سنتی قادر به ارائه این خدمات در این سطح نمی¬باشد(تن و تئو ،2000) . بانکداری الکترونیکی در مقایسه با بانکداری سنتی انتخاب¬های زیادی را برای استفاده از خدمات بانک در اختیار مشتری قرار داده و در کل می¬توان گفت دامنه انتخاب مشتریان در بانکداری الکترونیکی زیاد شده است. گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و نوآوری¬های مالی بسیار در بانکداری الکترونیکی، توجه محققان را به بانکداری اینترنتی جلب نموده است. بانکداری اینترنتی در سال¬های اخیر به عنوان روشی برای حفظ وفاداری مشتریان و افزایش سهم بازار اوج پی ...
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی ...
https://jibm.ut.ac.ir/article_28560_0.htmlCached
Similarپژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی، با
استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی صورت گرفته است. روش تحقیق مورد استفاده
توصیفی، ...
[PDF] اصل مقاله (365 K) - نشریه علمی توسعه مدیریت پولی و بانکی
journal.ansarbank.com/article_14108_35eae74a14988fa628220ca5ac0a7000.pdfCachedبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان
سیستم بانکی. 31. بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی.
مشاهده مقاله - نشریه علمی توسعه مدیریت پولی و بانکی
journal.ansarbank.com/article_14108.htmlCachedهدف از انجام این تحقیق بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین
گروه های مختلف مشتریان مدیریت شعب منطقه 4 بانک ملت است. حجم نمونه این تحقیق ...
SID.ir | عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=147806Cached
Similarیکی از موانع عمده بر سر راه توسعه بانکداری الکترونیک عدم پذیرش این تکنولوژی
توسط مشتریان و تمایل به رویه های بانکداری سنتی عنوان شده است، این مقاله مبتنی ...
[DOC] بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
ce.sharif.ir/courses/87-88/1/.../ebanking...1.../ebanking.../zare.docCached
Similarبررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ..... استفاده از آن در
ارتباط بوده، عاملی که در پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی بسیار موثر است.
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ...
jomm.srbiau.ac.ir/article_2839_578.htmlCached
Similarیکی از موانع عمده بر سر راه توسعه بانکداری الکترونیک عدم پذیرش این تکنولوژی
توسط مشتریان و تمایل به روی ههای بانکداری سنتی عنوان شده است، این مقاله مبتنی ...
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی - مطالعه موردی ...
www.noormags.ir/.../بررسی-عوامل-مؤثر-بر-پذیرش-بانکداری-الکترونیکی---مطالعه-موردی-بانک-ملت--Similarعباس علی رستگار,زهره آقامحمدی ; مجله: مدیریت بازرگانی ; زمستان 1390 - شماره 10 ;
[PDF] ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎ - بانک سامان
https://www.sb24.com/.../5765633c-0b8c-44aa-8dac-1280bc61239e.pdfCachedﻫﺪﻑ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ. ” ﻗﺼﺪ. “ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﺎﻧﻜﺪﺍﺭﻱ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ. ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺪﻝ ﭘﺬﻳﺮﺵ
ﺗﻜﻨﻮﻟﻮﮊﻱ ﺩﻳﻮﻳﺲ. [7]. ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ . ﻃﺒﻖ ﻣﺪﻝ ﭘﺬﻳﺮﺵ. ﺗﻜﻨﻮﻟﻮﮊﻱ،ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻳﻚ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮﮊﻱ ...
مقاله بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط ...
www.civilica.com/Paper-IBSM01-IBSM01_028=بررسی-عوامل-رفتاری-موثر-بر-پذیرش-بانکداری-اینترنتی-توسط-مشتریان-سیستم-بانکی....Cached
Similarمقاله بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
سیستم بانکی, در اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی (
International ...
[PDF] عوامل مؤثر بر استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان
jipm.irandoc.ac.ir/article-1-1977-fa.pdfCachedﻣﺪل ﭘﺬﯾﺮش ﻓﻨّﺎوری. (. TAM. )٣. ،. ﻧﻈﺮﯾﻪ. ر. ﻓﺘﺎر ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ. رﯾﺰی. ﺷﺪه. (. TPB. )٤. و ﻋﺎﻣﻞ اﻋﺘﻤﺎد. ،. ﺑﻪ
ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ و ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻮاﻣﻞ. اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﻨّﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ در ﺑﺨﺶ ﺑﺎﻧﮑﺪاری در اﯾﺮان. ﺑﻪ.