شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا) بصورت ورد ودر109صفحه چکیده: هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش توصیفی-پیمایشی است، و جامعه مورد بررسی را خبرگان و کارشناسان ارشد حوزه مورد مطالعه تشکیل میدهند. پرسشنامه بین تعداد 50 نفر از کارشناسان توزیع گشت. برای جمع آوری داده¬های پژوهش از مصاحبه و ابزار پرسشنامه استفاده گردیده است. پرسشنامه خبره جهت اولویتبندی معیارهای اصلی انتخاب و روش انجام پروژه با استفاده از تکنیکهای مبتنی بر مقایسه زوجی مورد استفاده یعنی ANP می باشد در نهایت نتایج تحقیق نشان داد که معیار پیشبرد فروش در اولویت اول معیار های اصلی قرار گرفت و معیار های روابط عمومی، تبلیغات و آگهی و فروش شخصی به ترتیب در اولویت های بعدی ...
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش ...
edu-hesabi.ir/محصول-5852-شناسائی-و-رتبه-بندی-عوامل-تاث/Cached20 آگوست 2016 ... شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی
(مطالعه موردی شرکت اسنوا). مرداد ۳۰, ۱۳۹۵ نظری بدهید ...
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش ...
arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-شناسائی-و-رتبه-بندی/Cached23 مه 2016 ... گرایش : بازاریابی. عنوان : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع
در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا) ...
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش ...
takrom.ir/file/?p=27847Cachedشناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی
(مطالعه موردی شرکت اسنوا). توسط admin · آگوست 4, 2016 ...
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش ...
filefori.ir/شناسائی-و-رتبه-بندی-عوامل-تاثیر-گذار-آم/Cachedشناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی
(مطالعه موردی شرکت اسنوا) بصورت ورد ودر۱۰۹صفحه چکیده: هدف از تحقیق حاضر ...
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش ...
speedfile.ir/1395/05/.../شناسائی-و-رتبه-بندی-عوامل-تاثیر-گذار-آم/Cached12 آگوست 2016 ... بررسی رابطه استراتژی رقابتی، ساختار سازمانی و عملکرد شرکت های صنعت مواد
غذایی براساس دیدگاه مبتنی بر ... شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته
ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی ..... توسعه کمی و کیفی زیر ساخت های صنعتی
ایفا می نماید ، صنعت مزبور به عنوان مطالعه موردی انتخاب گردیده است.
[DOC] مدیریت - پورتال دانشگاه پیام نور-زیرپورتال کرج
karaj.alborz.pnu.ac.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=88c4824c...Cachedتعیین و رتبه بندی موثر بر رضایت مشتریان بانک ملت با رویکرد با مشتری (
CRM) ... تدوین استراتژی آمیخته ترفیع برای افزایش فروش درفروشگاه های زنجیره
ای شهروند .... برای دستیابی به کلاس جهانی ( مطالعه موردی شرکت سایپا) .... بررسی
عوامل موثر در توسعه صادرات لوازم خانگی الکتریکی و اولویت بندی آن بر اساس مدل
AHP.
ﺰﻛﺮﻣ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ ﻞﻳﺎﻓ
0f0.ir/?p=26124Cachedعنوان پروژه: شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع
لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
عنوان پروژه: شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در ...
yahoo-market.ir/عنوان-پروژه-شناسائی-و-رتبه-بندی-عوامل-ت/Cached13 آگوست 2016 ... شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی
(مطالعه موردی شرکت اسنوا) ۱۲۱ صفحه چکیده: هدف از تحقیق حاضر ...
پایان نامه شناسایی ورتبه بندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی در ...
bmaghale.ir/پایان-نامه-شناسایی-ورتبه-بندی-مهمترین/Cached4-3-4 رتبه بندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی در خرید یخچال اسنوا 65 ... مجموعه
مطالعات راهبردی صنایع کشور “صنایع لوازم خانگی”- دکترمهدی اشجعی – ... در این میان
تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع،
ترفیع ) ... شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تصمیم خرید مشتری، به تولیدکنندگان
کمک ...
دانلود مستقیم فایل دسته بندی علوم انسانی - شناسایی تنگناهای ...
vipfiles.ir/شناسایی-تنگناهای-صادرات-نرم-افزار-و-را/
8 ژوئن 2016 ... شناسایی تنگناهای صادرات نرم افزار و راهکارهای برای رفع آن بصورت ... بعد دانلود
مستقیم فایل دسته بندی علوم انسانی – شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار
آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا) ...