شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان بصورت ورد ودر208صفحه چکیده : از آنجا که عوامل متعددی وجود دارند که در موفقیت موسسات مالی و خدماتی از جمله بانکها نقش تعیین کننده ای دارند و جذب منابع ، سپرده ها و مشتریان از اصلی ترین و مهمترین مسئله هایی است که یک نظام بانکی با آن مواجه می باشد ، لذا هدف از انجام این تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان شعب بانک سپه شهرستان سمنان بود . این تحقیق یک تحقیق کاربردی بود که در بین 8 شعبه بانک سپه شهرستان سمنان انجام شد و از روشهای میدانی و کتابخانه ای برای گردآوری اطلاعات بهره گرفته شد . روش نمونه گیری از نوع تصادفی ساده از بین کارمندان و مشتریان شعب بانک سپه شهرستان سمنان بود . برای پاسخ به سوالات پژوهش دو سری پرسشنامه بین کارمندان و مشتریان بانک توزیع گردید . سپس با استفاده از مدل کانو به سه دسته نیازهای بایدی ، عملکردی و ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برجذب مشتری در بانک قرض الحسنه ...
www.papyrus.ir/.../شناسایی-و-اولویت-بندی-عوامل-موثر-برجذب-مشتری-در-بانک-قرض-الحسنه-مهرایران-استان-خراسان-رضویCached
Similarچکیده: هدف نهایی این تحقیق، تعیین راهکارهای افزایش جذب مشتری در بانک قرض
الحسنه مهر ایران( استان خراسان رضوی) می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه
کلیه ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان - دانلود مطالب علمی
docs.blogsky.com/1395/06/20/post-52924/Cached10 سپتامبر 2016 ... شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان بصورت ورد ودر208صفحه چکیده
: از آنجا که عوامل متعددی وجود دارند که در موفقیت موسسات مالی و ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان مطالعه موردی شعب ...
igi.sellfile.ir/prod-511592-شناسایی+و+اولویت+بندی+عوامل+موثر+بر+جذب+مشتریان+مطالعه+موردی+شعب+بانک+سپه+شهرستان+سمنان.html
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی. گرایش مالی. همراه با پرسش نامه. 213
صفحه. چکیده: از آنجا که عوامل متعددی وجود دارند که در موفقیت موسسات مالی و خدماتی از
...
مقاله شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب ...
www.civilica.com/Paper-IBSM04-IBSM04_105=شناسایی-عوامل-موثر-بر-جذب-و-حفظ-مشتریان-کلیدی-بانک-شعب-بانک-کشاورزی-جنوب-اس...Cached
Similarمقاله شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک ... از یک
سو نسبت به اولویت بندی مشتریان و از سوی دیگر به اولویت بندی خددمات اقدام کند .
[PDF] شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر حفظ مشتریان کلیدی بانک و ...
www.civilica.com/PdfExport-ICOM01_0734=شناسایی-و-اولویت-بندی-عوامل-موثر-بر-حفظ-مشتریان-کلیدی-بانک-و-طراحی-الگویی-برای-ارائه-خدمات-...
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻭ ﺍﻭﻟﻮﯾﺖ ﺑﻨﺪﯼ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺣﻔﻆ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﮐﻠﯿﺪﯼ ﺑﺎﻧﮏ ﻭ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺍﻟﮕﻮﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ. ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎ
ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ... ﯾﮑﯽ ﺍﺯﺭﻭﺵ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﺪﻑ ﺩﺳﺖ ﯾﺎﺑﻨﺪ، ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ، ﺟﺬﺏ ﻭ. ﺣﻔﻆ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ...
مقاله اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت و نارضایتی مشتریان از ...
www.civilica.com/Paper-IBSM01-IBSM01_024=اولویت-بندی-عوامل-موثر-بر-رضایت-و-نارضایتی-مشتریان-از-کیفیت-خدمت-بانکی.htmlCached
Similarمقاله اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت و نارضایتی مشتریان از کیفیت خدمت
بانکی, ... هدف اصلی تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بررضایت و
نارضایتی ... و جذب مشتریان یک بانک تجاری · ارائه مدل هفت بعدی رضایتمندی
مشتریان از خدمات ...
پایان نامه ارشد:ارائه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان
managerfile.ir/پایان-نامه-ارشدارائه-شناسایی-و-اولویت/Cached1 آگوست 2016 ... عنوان کامل پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان
محدودیتهای تحقیق : عدم همکاری برخی از مشتریان نسبت به پر کردن ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی ...
www.virascience.com/thesis/850648/Cachedشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی :بانک اقتصاد
... در عصر حاضر برای جذب بیشتر مشتریان به دلیل وجود رقابت بین بانک ها و ...
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و
profdoc.um.ac.ir/paper-abstract-1044295.htmlCached
Similar21 ژوئن 2014 ... Title : ( شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و موسسات مالی و ...
فضایی رقابتی را در بازارهای مالی برای جذب مشتریان ایجاد کرده است.
[PDF] ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ای ﻋﻮاﻣﻞ ﺣﯿﺎﺗﯽ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﺟﺬب ﺳﭙﺮده ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺷ - کاوشهای مدیریت بازرگانی
bar.yazd.ac.ir/article_653_85fc8e9110a24429c880578172c065f8.pdfCachedﺗﺤﻠﯿﻞ ﺷﺒﮑﻪ. ای ﻋﻮاﻣﻞ ﺣﯿﺎﺗﯽ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﺟﺬب ﺳﭙﺮده. ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. ﻧﻮرﻣﺤﻤﺪ ﯾﻌﻘﻮﺑﯽ. 1. ، ﺣﺎﻣﺪ ﮐﺮد. 2 .....
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و رﺗﺒﻪ. ﺑﻨﺪی. ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﺟﺬب ﺳﭙﺮده. ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن در ﺑﺎﻧﮏ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از روش. VIKOR. ﻓﺎز. "ی
.