تاثیر عامل آموزشی متحرک در چند¬رسانه¬ای بر یادگیری، یادداری و انگیزه یادگیری دانش¬آموزان چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیروجود عامل آموزشی متحرک در چند¬رسانه¬ای¬ها بر یادگیری، یادداری و انگیزه یادگیری دانش¬آموزان در درس جغرافیا صورت گرفته¬است. برای انجام پژوهش از میان جامعه آماری پژوهش که کلیه دانش¬آموزان دختر سال سوم راهنمایی منطقه 4 ناحیه 6 شهر تهران بودند با توجه به محدودیت امکانات و عدم¬دسترسی برخی از مدارس به تجهیزات رایانه¬ای، با بررسی مدارس منطقه4 مدرسه-ی راهنمایی نبوت به عنوان نمونه در دسترس انتخاب شد. حجم نمونه مورد نظر 60 نفر بود که این نمونه شامل دو کلاس 30 نفری می¬شد که به تصادف از میان 7 کلاس موجود انتخاب شدند و هر کلاس به طور تصادفی در معرض آموزش قرار گرفتند. قبل از اجرای آموزش بر رو ی دانش¬آموزان هر دو گروه، دو پیش آز ...
پایان نامه تاثیر عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادگی
iranfile.rayta.ir/پایان%20نامه%20%20تاثیر%20عامل%20آموزشی%20متحرک%20در...Cachedچکیده. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیروجود عامل آموزشی متحرک در چندرسانهایها بر
یادگیری، یادداری و انگیزه یادگیری دانشآموزان در درس جغرافیا صورت گرفتهاست.
تاثیر عامل آموزشی متحرک در چند¬رسانه¬ای بر یادگیری، یادداری و ...
edu-hesabi.ir/محصول-7272-تاثیر-عامل-آموزشی-متحرک-در-چند¬/Cached7 آگوست 2016 ... پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیروجود عامل آموزشی متحرک در چند¬رسانه¬ای¬ها بر
یادگیری، یادداری و انگیزه یادگیری دانش¬آموزان در درس جغرافیا ...
تاثیر عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادگیری، یادداری و ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/839480Cachedچکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیروجود عامل آموزشی متحرک در چندرسانهایها بر
یادگیری، یادداری و انگیزه یادگیری دانشآموزان در درس جغرافیا صورت گرفتهاست.
تاثیر عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادگیری، یادداری و ...
www.virascience.com/thesis/839480/Cachedچکیده: چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیروجود عامل آموزشی متحرک در
چندرسانهایها بر یادگیری، یادداری و انگیزه یادگیری دانشآموزان در درس جغرافیا
صورت ...
تاثیر عامل آموزشی متحرک در چند¬رسانه¬ای بر یادگیری، یادداری و ...
file20.blogsky.com/1395/07/05/post-45686/Cached5 روز پیش ... تاثیر عامل آموزشی متحرک در چند¬رسانه¬ای بر یادگیری، یادداری و انگیزه یادگیری
دانش¬آموزان چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیروجود عامل ...
بررسی عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادگیری و یاد داری و ...
https://selzir.com/.../18857546-بررسی-عامل-آموزشی-متحرک-در-چند-رسانه-ای-بر-یادگیری-و-یاد-داری-و-انگیزهCachedبررسی عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادگیری و یاد داری و انگیزه ... نامه ارشد
تاثیر عامل آموزشی متحرک بر یادگیری و یادداری و انگیزه یادگیری دانش آموزان.
بررسی عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادگیری و یاد داری و ...
stufile.ir/...عامل-آموزشی-متحرک-در-چند-رسانه-ای-بر-یادگیری...یاد-داری-و-انگیزه-یادگیری-دانش-آموزان/2887Cachedبرچسب ها: تاثیر عامل آموزشی متحرک یادگیری یادداری انگیزه یادگیری دانش آموزان
پایان نامه ارشد رشته تکنولوژی آموزشی یادگیری الکترونیکی چند رسانه ای چند ...
بررسی عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادگیری و یاد داری و ...
www.nabtime.ir/prod_141209-بررسی-عامل-آموزشی-متحرک-در-چند-رسانه-ایCached6 ژوئن 2016 ... بررسی عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای بر یادگیری و یاد داری و ... برچسب زده شده
با :آموزان آموزشی انگیزه انگیزه یادگیری دانش آموزان ای بر ...
مقاله تاثیر جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری، تسهیل سازی ...
www.civilica.com/Paper-EPSCONF01-EPSCONF01_107=تاثیر-جنسیت-عوامل-آموزشی-متحرک-بر-یادگیری،-تسهیل-سازی-یادگیری-و-انگی...Cached
Similarقبل از اجرای آموزش بر روی دانش آموزان هر دو گروه دو پیش آزمون که اولی مربوط به محتوای
... چند رسانه ای، عامل آموزشی متحرک، یادگیری، انگیزه یادگیری، تسهیل سازی عامل ...
دانلود مقاله و پایان نامه , سفارش پروژه و مقاله نقش رسانه در یادگیری
mahtabnet.sellfile.ir/prod-175248-نقش+رسانه+در+یادگیری.html
نقش رسانههای آموزشی در فرآیند یادگیری دانش آموزان مراحل اجرای طرح همیاری در امر
آموزش ... تاثیر عامل آموزشی متحرک در چند¬رسانه¬ای بر یادگیری، یادداری و انگیزه ...