لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:38 فهرست مطالب کانالهای متفاوت توزیع رویکرد منسجم و جامع به مدیریت خدمات هشت جزءمدیریت منسجم و جامع خدمات P1 ، عناصر محصول P2 ، مکان و زمان P3 ، فرایند P4 ، بهره وری و کیفیت P5 ، اشخاص P6، تبلیغات پیشبردی و آموزش . P7 ، شواهد فیزیکی P8 ، قیمت و سایر هزینه های خدمات ارتباطات بین بازاریابی ، عملیات و منابع انسانی در خدمات طبقه بندی فرایند های خدمات پردازش اشخاص پردازش اموال پردازش محرکات ذهنی پردازش اطلاعاتی برخورد های خدماتی خدمات با تماس متوسط خدمات کم تماس سیستم بازاریابی خدمات مقدمه به دلیل تنوع خدمات ، تعریف آن ...
خدمات - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/خدماتCached
Similarیک خدمت، فعالیت یا مجموعهای از فعالیتهای کم و بیش ناملموس است که معمولاً و نه لزوماً
در تعاملات بین مشتری و کارکنان خدمات و یا منابع فیزیکی و یا کالاها و یا ...
خدمات چیست
kapoograph.ir/مقاله-خدمات-چیستCached
Similarخدمات چیست. خدمات به هرگونه فعالیت یا مزیت گویند که از یک طرف به طرف دیگر
ارائه می.شود و لزوماً نامحسوس است و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد.