توضیح : این مقاله با عنوان «چگونه فروشنده موفقی شویم؟» در منبع مذکور منتشر شده است.
کلیدواژه : مشتری؛ ارتباط با مشتری؛ جلب مشتری
مقدمه
کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو میشوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام میدهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو میشود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت کند. جرالد کین درباره انجام دادن تجارت یک نفره به شوخی میگوید: «آقا بالاسر خود بودن خوب است، چرا که هم میتوانید فقط نصف روز کار کنید و یا در روز دوازده ساعت سر کار باشید».
نکتهای که باید تمام کاسبان و تاجران به آن توجه کنند این است که باید در زمان بسیار محدودی کارها و وظایف بسیاری انجام دهند و البته باید از حداقل کار بهترین نتیجه لازم را بگیرند یعنی کارشان باید بیشترین بهره داشته باشد. اما برای اینکه از کمترین زمان بهترین استفاده را برد چه باید کرد؟ اگر شما دوست دارید که برنامهها و کارهایتان را به سریعترین و بهترین نحو انجام دهید بهتر است که به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره میشود خوب توجه کنید و آنها را در رأس کارهایتان قرار دهید. البته برای اینکه خواندن این مقاله خسته کننده نباشد این نکات به صورت پرسش و پاسخ آمده است و فایده دیگر آن این است که به خاطر سپردن نکات آسانتر میشود.
دانلود فایل ( رابطة من و مشتریانم) | سرو دانلود
www.sarvoptdl.ir/file8719.htmlCached1 آگوست 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام
.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| رابطة من و مشتریانم ...
Images for رابطة من و مشتریانم
کاملترین فایل رابطة من و مشتریانم
7mkyed.nikansefile.ir/Cachedامیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید با سلام حضور
پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی رابطة من و مشتریانم وارد شده اید.برای مشاهده
...
خرید آنلاین رابطة من و مشتریانم
nafasaba.ironiblog.ir/post/128Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی
دانلود _رابطة من و مشتریانم_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از رابطة من و مشتریانم ...
ایجاد ارتباط جادویی با مشتریان | مدیر سبز
modiresabz.com/ایجاد-ارتباط-جادویی-با-مشتریان/Cached
Similar Rating: 5 - 3 votes
کتاب روش صحبت با مشتریان، روشی عملی برای ایجاد ارتباط با مشتریان ارائه
میکند. نویسندگان این کتاب، دایان برنبام و تام لارکین، هر فصل را بهگونهای سازمان
...
مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ( 09627)
https://www.niopdc.ir/.../contactcenter-مرکز-پاسخگویی-و-ارتباط-با-مشتریان-09627-Cachedزنگ ها برای چه به صدا در می آیند؟ - الو - سلام مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ بفرمایید. - سلام
. خانم من کارت سوختم رو گم کردم . بفرمایید چکار کنم؟ - الو - سلام مرکز ...
Google برای کسب و کار من
https://www.google.com/intl/fa/business/connect.htmlCached
Similarمشتریان مورد علاقهتان میخواهند از شما بشنوند. به مهمترین قسمت کسب و کارتان
نزدیکتر شوید - مشتریانتان. با اشتراکگذاری تازهها و پاسخ به بازخورد مشتریان به
...
تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ | متمم
motamem.org/مدیریت-ارتباط-با-مشتری-یا-crm/Cachedبخش دیگری از فعالان حوزه مدیریت، تاکید دارند که CRM نگرشی با تاکید بر ایجاد،
حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است و در این نگرش، ممکن است از ...
مدیریت ارتباط با مشتری - ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_ارتباط_با_مشتریCached
Similarمجموعه کاملی از فرآیندها و تکنولوژیها برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و
بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرف نظر از نوع ...
اطلاعیه ها-اطلاعیه مهم شرکت ایرانسل در خصوص نحوه ارتباط با مشتریان
https://irancell.ir/portal/home/?.../21496/...ارتباط-با-مشتریانCachedمشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را
از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی ...