پایان نامه طراحی تابلو برق تبلیغاتی
اصلیترین نقطه قوت تابلوهای دیجیتال که در تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند،ایناست که میتوانند پیامها را به سرعت برحسب شرایط تغییر دهند و به عبارت بهتر، پیامها را با شرایط فوری، انطباق دهند.
مزایای تابلوهای دیجیتالی را میتوان به شرح زیر فهرست کرد:
- تبلیغات و پیامها میتوانند به سرعت تغییر کنند و مشتریان به این ترتیب میتوانند در معرض تبلیغات جدید، مرتبط و منعطف قرار گیرند.
- تبلیغات مختلف میتوانند به سرعت به روز شوند، بیآنکه نیازی به هزینه فیزیکی در قبال تغییر تبلیغ باشد.
- کاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی شبکه دیجیتال (DSNS) در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است. در چنین نقاطی تبلیغاتکنندگان نیاز به این دارند که کالاها و خدماتشان به طرزی پیوسته معرفی شود.
- انعطاف شبکههای تابلوهای دیجیتال باعث میشود تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف از حساسیت لازم برخوردار باشد. به عنوان مثال با اتکا به این شبکه میتوان زمان مورد نظر مشتری را برای خرید در نظر گرفت. تابلوهای تبلیغاتی پلاسما یا LED در مراکز کوچک و بزرگ خرید که شلوغ هم هستند، نصب میشود و در فضاهای اداری فروشگاهها به گونهای قرار میگیرند تا زنان مسن در طول روز، مدیران جوان هنگام ناهار و 13 تا 19 سالهها هم از ساعت چهار بعدازظهر به بعد با آنها مواجه شوند.
- منافع تابلوهای تبلیغاتی شبکهای دیجیتال فراتر از تبلیغات بوده و میتواند به عنوان یک ابزار آموزش در محل کار هم عمل کند، به گونهای که هم کارکنان و هم مشتریان بتوانند از رویدادهای در حال وقوع در فروشگاه خبردار شوند و هم فرضاً بدانند خرید خود را از چه مکانی دنبال کنند و یا کدامیک از راههای خروج از مراکز خرید خلوتتر است.
فهرست مطالب
چکیده و
فصل اول. 1
کلیات.. 1
مقدمه. 2
تجارب کشورهای گوناگون. 3
بیلبورد. 4
انواع. 5
کاربرد ها 6
فصل دوم : 7
تابلو برق. 7
تابلو برق چیست؟ 8
تابلو های برق و اجزای آن. 8
برای تابلو ها دو نوع نقشه می کشند. 11
استانداردها و مراجع. 12
تهیه نقشه های اجرائی شامل.. 13
رنگ آمیزی.. 15
فصل سوم. 17
ارگونومی.. 17
الف) مقدمه ای در مورد تابلو روان. 18
ب) مشخصات پکیج آموزش ساخت تابلو روان. 18
آموزش ساخت تابلو روان. 20
مرحله دوم : مونتاژ تابلو روان. 27
مرحله سوم : آموزش کار با نرم افزار HD2010. 34
فصل چهارم. 44
بیلبورد. 44
مقدمه. 45
بیلبورد چیست ؟ 45
بیلبورد در ایران. 48
فصل چهارم. 56
بیلبورد. 56
نتیجه گیری.. 57