خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران


1-1- مقدمه

A-1-1- تئوری دو عامل انگیزشی هرزبرگ:

دهة 1960 یکی از دوره های بسیار پربار از نظر ارائه مفاهیم انگیزش بود در این دهه سه نظریه ویژه ارائه شده که عبارت از نظریه سلسله مراتب نیازها، نظریه های y , x نظریه بهداشت و انگیزش است.

این نظریه ها سنگ زیربنای نظریه هایی هستند که در این سالها ارائه شده اند و در مرحله عمل و در سازمانها، مدیران برای توجیه انگیزه کارکنان خود از این نظریه و اصطلاحات فنی مربوط به آن استفاده می‌کنند.

فردریک هرزبرگ[1] استاد و رئیس گروه روان شناسی دانشگاه کیس وسترن ریزرو[2] که سالهای زیادی دربارة انگیزه مطالعه و تحقیق کرده است می‌گوید: کوشش و تلاش بیرونی مدیران برای ایجاد قوه محرکه درونی در کارکنان با ناکامی و شکست روبرو شده است.

فقدان محیط سالم از قبیل روابط صحیح بین رئیس و مرئوس و استفاده از مزایای مادی باعث نارضایی کارکنان می‎شود. تنها راه برانگیختن کارکنان این است که به آنها کاری ارجاع کنیم که آنان را درگیر کند، زیرا در مقابل این درگیری است که آنان تن به مسئولیت می دهند.

جنبه هایی که مربوط به عوامل انگیزش فردی و اجتماعی از قبیل نیازها، خواسته ها، آرزوها، ارزشها، تغییرات سنی و رشد و پیشرفت یا هیجانات، تجربیات، اعتقادات و رویه های روانی و به طور کلی روابط اجتماعی فرد در خانواده و خارج از خانواده می‎شود آثار این انگیزه ها ممکن است به صورت مختلف مثبت یا منفی ظاهر شود.

تأمین معقول و درست نیازهایی مانند نیاز اولیه یا فیزیولوژیکی، نیاز به اهمیت، نیاز به پیشرفت و ارتقا شغلی موجب می‎شود که کارکنان از روحیه قوی و مثبت در محیط کار برخوردار بوده و در انجام وظایف و نیل به هدفهای سازمان از خود تلاش و کوشش نشان دهند (هرزبرگ)



[1] . Fredrick Herzberg

[2] . case western Reserve

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول- کلیات پژوهش................................................................................... 1

1-1- مقدمه........................................................................................................... 2

A-1-1- تئوری دو عامل انگیزشی هرزبرگ:....................................................... 2

B-1-1- ضرورت بررسی میزان رضایت شغلی مشاغل مختلف......................... 3

2-1- بیان موضوع پژوهش و ضرورت آن......................................................... 4

A-2-1- ضرورت تربیت نیروی انسانی مجرب و با انگیزه در عرصة
اطلاع رسانی.......................................................................................................... 4

B- 2-1- بررسی میزان رضایت شغلی خبرنگاران به عنوان عامل اجتماعی اثرگذار در ارتباطات امروز 6

C-2-1- موفقیت شغلی و افزایش کارآئی............................................................. 8

D-2-1- سازمان وسایل جمعی:........................................................................... 9

3-1- بیان موضوع................................................................................................ 9

4-1- بیان مسئله................................................................................................... 9

5-1- هدف پژوهش.............................................................................................. 10

6-1- فرضیات پژوهش......................................................................................... 10

7-1- سوالات پژوهش.......................................................................................... 10

8-1- متغیرهای پژوهش....................................................................................... 10

9-1- تعاریف عملیاتی........................................................................................... 11

فصل دوم- گسترة نظری پژوهش...................................................................... 12

1-2- مقدمه........................................................................................................... 13

2-2- تاریخچه و تعاریف انگیزش......................................................................... 14

3-2- انگیزش چیست............................................................................................ 17

4-2- انگیزش در سازمان ها................................................................................ 18

5-2- نظریة 2 عاملی هرزبرگ.............................................................................. 20

6-2- نظریة سلسله مراتب نیاز مازلو................................................................... 22

7-2- نظریة x , y................................................................................................... 24

8-2- رضایت شغلی.............................................................................................. 25

9-2- رضایت شغلی و کارکرد............................................................................. 27

10-2- شیوه ابراز نارضایتی................................................................................ 31

11-2- عوامل مرتبط با رضایت شغلی................................................................. 32

12-2- نظریه های انگیزش شغلی......................................................................... 34

13-2- نظریه محرک و پاسخ................................................................................ 34

14-2- نظریة میزان سازگاری............................................................................. 34

15-2- نظریة عقلی و استدلالی............................................................................. 35

16-2- لزوم وجود روزنامه نگاران/ خبرنگاران جامعة اطلاعاتی و اهمیت
رسانه ها................................................................................................................ 35

فصل سوم- معرفی باشگاه خبرنگاران جوان..................................................... 40

- معرفی باشگاه.................................................................................................. 41

- نقاط قوت......................................................................................................... 43

- نقاط ضعف...................................................................................................... 43

فصل چهارم- روش شناسی و تجزیه و تحلیل آماری....................................... 46

جامعه پژوهش....................................................................................................... 47

روش نمونه گیری................................................................................................. 47

نمونه پژوهش........................................................................................................ 47

جدول..................................................................................................................... 47

ابزار اندازه گیری پژوهش.................................................................................... 48

روائی و اعتبار ابزار اندازه گیری......................................................................... 48

روش تجزیه و تحلیل آماری.................................................................................. 49

بررسی نتایج پرسشنامه........................................................................................ 49

توصیف داده ها .................................................................................................... 50

10- آزمون فرضیه ها.......................................................................................... 51

11- تجزیه و تحلیل همبستگی آزمون فرضیه اول................................................ 52

12- تجزیه و تحلیل همبستگی آزمون فرضیه دوم............................................... 53

13- بررسی سوالات مربوط به عوامل بهداشتی.................................................. 55

14- بررسی سوالات مربوط به عوامل انگیزشی.................................................. 58

15- پیوست ها: جدول همة تجزیه و تحلیل ها و نمودارهای آن‌ها ...................... 58

فصل پنجم- نتیجه گیری..................................................................................... 62

1- بحث و بررسی................................................................................................. 63

2- نتیجه گیری نهائی............................................................................................ 65

3- محدودیت های پژوهش................................................................................... 66

4- پیشنهادات........................................................................................................ 68



خرید فایل



لینک منبع :پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

رضایت شغلی خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای ایران ... www.asanproject.ir/بررسی-رابطة-میان-رضایت-شغلی-خبرنگاران/‎Cached... باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران- براساس تئوری دو ... که صفحه را بسته اید نگران نباشید سیستم بصورت اتوماتیک پروژه خریداری شده ... بررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران ... دانلود (پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران ... 5d0z1g.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود (پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) دانلود پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه ... - بحر دانش bahredanesh.haniablog.com/post/776‎Cached15 سپتامبر 2016 ... دانلود پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران - خرید آنلاین و دریافت : بحر ... دانلود پایان نامه رشته مدیریت - بررسی رابطة میان رضایت شغلی ... 1-file.blogsky.com/1395/07/11/post-49727/‎Cachedبررسی رابطة میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران- براساس تئوری دو عامل انگیزش- حفظالصحه هرزبرگ ... پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان ... yaghutweb.cloudsite.ir/پروژه-رابطه-میان-رضایت-شغلی-خبرنگاران/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. نویسنده : admin | سپتامبر 27th, ... خرید آنلاین پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه ... 8qnckh.sarvdlc.com/‎Cachedخرید آنلاین پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. دانلود پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران ... harirdlc.ir/article/21851‎Cached22 ا کتبر 2016 ... دانلود پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران – خرید آنلاین و دریافت. خرید فایل( پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه ... www.sarvoptdl.ir/file3959.html‎Cachedخرید فایل( پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران). جولای 15th, 2016 بدون دیدگاه. برترین فایل پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه ... 3gp2kx.afradlc.pw/‎Cachedبرترین فایل پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. پروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان ... navidebarant.meeblog.ir/post/201‎Cachedپروژه رابطه میان رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران - فناوری اطلاعات.