خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی

تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی

بخشهایی از متن مقاله:

نگاهی به ابرقدرتان بازار پرتقال جهان

تولید پرتقال در طول سالهای 2005-2004 معادل 1/2 میلیون تن با بریکس 65 اعلام شده است که 18% نسبت به سال قبل کمتر شده است. آمریکا و برزیل 88% بازده جهانی تولید پرتقال را بواسطه داشتن شرکتهای بزرگ تولیدکننده در اختیار دارند.

برزیل:تولید پرتقال برزیل در طول سالهای 2005-2004 معادل14/1 میلیون تن با بریکس 65 اعلام شده است که 15% نسبت به سال 2004-2003 کاهش یافته است و علت عمده آن پایین بودن سطح برداشت است.از آنجاییکه صادرات پرتقال تازه برزیل بعلت برخی بیماریها محدود شده است، افزایش یا کاهش عرضه پرتقال سبب ابجاد نوسان و تغییر در تولید آب پرتقال شده است.

آمریکا: تولید پرتقال در طول سالهای 2005-2004 معادل 711000 تن اعلام شده است که 32% نسبت بسال قبل کاهش نشان می دهدکه علت آن کاهش تولید در فلوریدا است.در حالت معمولی بیش از 95% برداشت پرتقال در فلوریدا برای تولید پرتقال اختصاص یافته است.

تجارت جهانی : صادرات پرتقال در طول سالهای 2005-2004 از کشورهای تولیدکننده اصلی معادل 5/1 میلیون تن با بریکس 65 پیش بینی شده است که حدود 2% نسبت بسال قبل افزایش یافته است.صادرات از برزیل که 81% کل جهانی این رقم را بخود اختصاص داده است معادل 23/1 میلیون تن تخمین زده شده است که نسبت بسال قبل تغییری نکرده است.

برزیل:صادرات پرتقال برزیل در سال 2005-2004 معادل 23/1 میلیون تن اعلام شده است که نسبت بسال قبل تغییری نکرده است علیرغم اینکه برداشت پرتقال کاهش داشته است. برزیل در سال 2005-2004 اقدام به ذخیره مقادیر زیادی پرتقال نموده است تا بتواند صادرات آب پرتقال را در یک سطح نرمال حفظ کند(احتمال دارد این سطح نرمال معادل 000/159 تن باشد).

...

درباره محصولات استراتژیک مانند گندم، چغندرقند، توتون و پنبه مشاهده می کنیم که قیمت ها نسبتا بالاست اما در محصولاتی مثل پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی شاهد نوسانات زیادی در سال های مختلف، بوده ایم. نوسان قیمت گوجه فرنگی به طور آنی به چند صد درصد می رسد! چنین وضعیتی عادی نیست. در هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد. بلکه حداکثر نوسانات 2، 3 تا 10 درصد است. به طور مثال در بازار فرانسه قیمت سیب زمینی، در اول و آخر فصل تغییرمحسوسی نمی کرد و حداکثر اختلاف موجود 10 درصد بود، که این اختلاف نیز ناشی از هزینه های نگهداری و افت وزن بود.

در کشورما، از آن جایی که کشاورزان امکان نگهداری و انبار کردن محصولات را ندارند، محصولات را با قیمت بسیار پایین در اختیار دلالان قرار می دهند. دلالان این محصولات را انبار کرده و در زمان مناسب عرضه می کنند و در نتیجه سود سرشاری نصیب این افراد می شود. به طور مثال در سال گذشته قیمت گوجه فرنگی به 2 تا 3 هزار تومان نیز رسید. در حالی که ممکن است کشاورز حداکثر آن را 50 تومان فروخته باشد. بنابراین شاهد تفاوت چند صد درصدی قیمت ها هستیم که نصیب دلالان می شود.

اختلاف زیاد میان قیمت سرمزرعه و قیمت های پرداختی مصرف کننده از مهم ترین و قدیمی ترین معضلات بازار محصولات کشاورزی در ایران است که به آن «اقتصاد حاشیه بازاریابی» گفته می شود.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی

تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی 4icp0p.radikaldl.ir/‎Cachedهموطنان گرامی سلام.وقت بخیر دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی 9oxt3c.sarvdlc.com/‎Cachedهموطنان گرامی سلام.وقت بخیر دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی panjarerbasman.blogroom.ir/post/830 9 آگوست 2016 ... تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی - - پنجره ای رو به آسمان. مقاله بررسی نقش بازاریابی محصولات کشاورزی در نظام اقتصاد ... www.civilica.com/Paper-GETOROUD01-GETOROUD01_027=بررسی-نقش-بازاریابی-محصولات-کشاورزی-در-نظام-اقتصاد-کشاورزی-و-روستا...‎Cached Similarمقاله بررسی نقش بازاریابی محصولات کشاورزی در نظام اقتصاد کشاورزی و روستایی ایران, در کنفرانس بین المللی و آنلاین اقتصاد سبز (International Conference ... مقاله بررسی عوامل موثر بر بازاریابی محصولات کشاورزی - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-MPSA01-MPSA01_254=بررسی-عوامل-موثر-بر-بازاریابی-محصولات-کشاورزی.html‎Cached Similarمقاله بررسی عوامل موثر بر بازاریابی محصولات کشاورزی, در اولین همایش ملی گیاهان دارویی و کشاورزی پایدار (First National Conference on Medicinal Plants and ... تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی - کرانه دریا karanedarya.fafablog.com/post/2112 9 آگوست 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(تحقیق بررسی بازاریابی محصولات ... تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی - فایل تحقیقات دانشجویی fat32.pishroblog.ir/Post/209‎Cached3 سپتامبر 2016 ... تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی. بخشهایی از متن مقاله: نگاهی به ابرقدرتان بازار پرتقال جهان. تولید پرتقال در طول سالهای 2005-2004 ... مقاله بازاریابی محصولات کشاورزی | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/8126‎Cached29 ا کتبر 2016 ... دریافت فایل تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی – پرداخت و دانلود آنی کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدیدبا سلام حضور ... دانلود تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی - خرید آنلاین و ... 4gtcep.abtindls.ir/‎Cachedدانلود تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی - خرید آنلاین و دریافت. دانلود (تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی) | فراز وب www.farazwb.download/?p=21180‎Cached28 سپتامبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از تحقیق بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی ...