خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود وصیت نامه کوروش هخامنشی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:6     مقدمه   ای پروردگار بزرگ ، خداوند نیاکان من ، ای آفتاب و ای خدایان این قربانیها را از من بپذیرید و سپاس و نیایش مرا نیز در ازای عنایاتی که نسبت به من فرموده و در همه زندگانیم به وسیله علایم آسمانی ، نوای پرندگان و ندای انسان ارشادم کرده اید که چه باید بکنم و از چه کارها احتراز نمایم .به خصوص قدر شناسی بی حد و قیاس دارم که هیچ گاه مرا از یاری و حمایت خود محروم نداشته اید و هرگز حتی در حین نهایت کامیابی باز مقهور غرور نشده ام . اکنون از درگاه متعال شما در خواست دارم زندگی فرزندانم ، زن ، دوستانم و وطنم را قرین نیکی و سعادت بدارید و مرگ مرا هم مانند زندگانیم توام با عزت و افتخار .  پسران من و شما ای دوستانم ، پایان عمر من فرا رسیده است . من این حالت درگذشت را بنا بر آثار و قرا ...




وصیت نامه کوروش کبیر - بیتوته www.beytoote.com/fun/visual/his-cyrus-great.html‎Cached Similarکوروش کورش بزرگ وصیت نامه کوروش فرزندان من، دوستان من! من اکنون به پایان زندگی نزدیک گشته‌ام. من آن را با نشانه‌های آشکار دریافته‌ام. وقتی... وصیت نامه کوروش کبیر • دانلود رایگان patoghu.com/tags/وصیت+نامه+کوروش+کبیر/‎Cached Similar8 سپتامبر 2013 ... وصیت نامه کوروش کبیر دانلود رایگان،بازار،ویندوز،مدیریت دانلود،بازی،آنتی ویروس ،نرم افزار،اندروید. Images for دانلود وصیت نامه کوروش هخامنشی دانلود وصیتنامه کوروش بزرگ 4downloads.ir/tag/دانلود-وصیتنامه-کوروش-بزرگ‎Cached Similarدانلود وصیتنامه کوروش بزرگ. ... دانلود کتاب آخرین گفتار داریوش کبیر هخامنشی – PDF. نوشته شده توسط مدیر - بروزرسانی : 23 بهمن 1393 - بازدید : 5,106 ... دانلود کتاب وصیت نامه داریوش کبیر mihandownload.com/.../دانلود-کتاب-وصیت-نامه-داریوش-کبیر.php‎Cached Similar23 فوریه 2011 ... وصیت نامه ی این مرد بزرگ بسیار خواندنی می باشد که خطاب به خشایارشاه نوشته است .برای دانلود رایگان کتاب "وصیت نامه داریوش کبیر" از میهن ... متن وصیت نامه داریوش بزرگ | قالب وبلاگ pichak.net/crop/1391/11/14/متن-وصیت-نامه-داریوش-بزرگ/‎Cached Similarمتن وصیت نامه داریوش بزرگReviewed by Modir on Feb 2Rating: ... مادرت آتوسا ( دختر کورش کبیر) بر گردن من حق دارد پس پیوسته وسایل رضایت خاطرش را فراهم کن . کورش کبیر - وصیت نامه کورش koorosh.tarlog.com/category/1/‎Cached Similarحال که مرگ من فرا رسیده است ایران را مقتدرترین کشور آسیا به دست شما می سپارم .من به خاطر ندارم در هیچ جهادی برای عزت و سربلندی ایران زمین مغلوب شده باشم. دانلود کتاب وصیت نامه داریوش کبیر با فرمت pdf - میهن موبایل www.mihanmobile.net/دانلود-کتاب-وصیت-نامه-داریوش-کبیر-با-فر.html‎Cached Similar16 ا کتبر 2011 ... وصیت نامه داریوش کبیر یکی از زیباترین نوشته های تاریخ ایران است. که این سنگ نوشته تو تخت جمشیده و تو کتاب کتیبه هم هست که متن کاملش ... دانلود کتاب وصیت نامه داریوش کبیر | پایگاه دانلود رایگان کتاب www.takbook.com/1339.../دانلود-کتاب-وصیت-نامه-داریوش-کبیر/‎Cached Similarویرایش 2015 کتاب، بر طبق گفته نویسنده، با توجه به چالش‌های زندگی مدرن امروزی، به روزرسانی شده است. نشر نوین با این اعتقاد که «هر کسی باید حداقل یک بار این ... وصیت نامه کورش بزرگ - کورش آریایی kuroshe-kabir.blogfa.com/post-53.aspx‎Cached Similarکورش آریایی :::...| - وصیت نامه کورش بزرگ - ۰•○ به نام دادار نیک اندیش، فر شاهنشاهی کورش بزرگ را میستاییم ○•٠ - |...::: کورش آریایی :::...|