خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی

در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی

1-هدف پروژه :

هدف از ایجاد این کارگاه سود آوری و تامین نیاز جامعه شهر و کمک به اشتغال زایی در سطح روستا می باشد این کارگاه دارای سه زمینه فعالیت یعنی تزئین چینی , بلور و کاشی می باشد ظرفیت تبدیل چینی سفید به چینی آماده به مصرف برای این کارگاه 40 تا 50 هزار قطعه و برای بلور 500 تا 600 هزار قطعه و برای کاشی 60 تا 70 هزار قطعه در سال می باشد که این ظرفیت باید در 3 شیفت کاری تولید شود این کارگاه جمعاً 12 نفر را مشغول بکار دارد که از این جمعیت 4 نفر را به عنوان مدیر عامل , مدیر داخلی , حسابدار و مسئول فروش و بقیه را به عنوان کوره بان 4 نفر , کارگر ساده 4 نفر و یک نفر سرای دار اختصاص داده است. شایان ذکر است که تولیدات این شرکت مستقیماً توسط خود این شرکت به بازار شهر منتقل شده و به فروش می رسد این تولید به مصرف بیشتر برای محصول چینی و بلور صدق می کند که متقاضی زیاد دارد و تزئین کاشی بیشتر توسط سفارشاتی که از مصالح فروشی ها و یا گاهاً از افراد شخصی که برای تزئین منازل خود استفاده می کنند صورت میگیرد.

2-نیروی انسانی :

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از اهداف این کارگاه برای رفع بیکاری در سطح جامعه روستا می باشد و تمام کارمندان و کارگران این کارگاه از افراد بومی می باشند در حال حاضر برای تولید یک شیفت کاری 4 کارمند یک سرایدار و 4 کوره بان و 4 کارگر ساده مشغول بکار هستند که طبیعتاً برای تولید در شیفتهای بالاتر باید از کوره بان و کارگر بیشتری استفاده نمود. جدول حقوق کارمندان و کارگران به شرح زیر است:



خرید فایل



لینک منبع :طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی civilica.cero.ir/product-10025-طرح-توجیهی-و-کارآفرینی-کارگاه-تزئینات-چینی.aspx‎Cachedحجم فایل: 18 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22. طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc ... طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی ... hamechizdar.blogsky.com/1395/06/25/post-27/‎Cached15 سپتامبر 2016 ... تعداد صفحات فایل: 22. طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc ... طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی ftp.pishroblog.ir/.../طرح+توجیهی+و+کارآفرینی+کارگاه+تزئینات+چینی+،بلور+و+کاشی طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی. در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc. کارگاه تزئینات چینی, بلور و کاشی. 1-هدف پروژه :. طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی fat32.pishroblog.ir/Post/10‎Cached31 آگوست 2016 ... طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc. دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی ... برترین فایل طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و ... www.risearticle.ir/download/2595‎Cached25 ا کتبر 2016 ... برترین فایل طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی ... ، بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc. دانلود (طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی ... www.novindlc.site/?p=12490‎Cached13 ا کتبر 2016 ... دانلود (طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی) ... چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc. دانلود (طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی) ab8mu.sarvdlc.com/ ... مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc. فروش فایل طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و ... 7ud5f3.nikansefile.ir/‎Cached... کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc. طرح توجیهی کارگاه تزئینات چینی، بلور و… — word — سیامک مقاله! siamakarticle.ir/word/طرح-توجیهی-کارگاه-تزئینات-چینی.php‎Cached4 آگوست 2015 ... طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی، بلور و کاشی، هدف پروژه: هدف ... فرمت فایل دانلودی: rar; فرمت فایل اصلی: doc; تعداد صفحه: 22; حجم: 20 کیلوبایت ... شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) ... قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی… دانلود (طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی) 48mq05.radikaldl.ir/‎Cachedدانلود (طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی) ... کارگاه تزئینات چینی ،بلور و کاشی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc.