خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن

است، امیدوارم بهره ببرید.

زندگی برای پول نیست؛ هدیه‌ای الهی است. زندگی، عشق است. خانواده و روابط است، تکامل و رشد شخصی، یادگیری و بالیدن است. بخشی از این بالیدن، آموختن تعادل بین بخش‌های مختلف زندگی است. پول و ثروت، مانند سلامتی و معنویت، جزئی از این تعادل و قرینگی است. برای افرادی که مسئولیت مسائل مادی را نمی‌پذیرند، زندگی از تعادل خارج می‌شود. یک‌بار یک دوست پزشک به من گفت: «افرادی که به سلامتی‌شان نمی‌اندیشند، بعدها در زندگی خود بیشتر از هرچیری در مورد آن فکر می‌کنند» این مطلب درباره پول یا همه چیز دیگری صادق است.

تعجبی ندارد اگر بگوییم آنهایی که در مورد پول وسواس دارند، نه میلیونرند و نه میلیاردر. بلکه وسواسی‌ترین افراد در رابطه با پول، کسانی هستند که با درآمدی بخور و نمیر زندگی می‌کنند. برای آنها که خود را اسیر پول کرده‌اند، زندگی معنی دیگری جز پول ندارد. برای آنها چیز دیگری جز پول نیست.

برای اینکه واقعا خوشبخت باشید، باید زندگی‌تان متعادل باشد. داشتن سلامت مالی شباهت زیادی به سلامت جسمانی دارد: می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید و بدون درد و نگرانی زندگی کنید.تصمیم بگیرید که ثروتمند شوید.

پول معجونی قدرتمند است و بسیاری از دردها را درمان می‌کند. با داشتن پول می‌توانیم لوازم زندگی را فراهم کنیم و به آنها که دوست‌شان داریم آسایش بدهیم: غذایی بهتر و سرپناهی راحت. تحصیلات بهتر و مراقبت‌های پزشکی.

با پول می‌توانیم والدین‌مان را بازنشسته کنیم و برای دیگران شغل و درآمد مهیا سازیم.

در شرایط سخت با پول می‌توانیم به یاری دوستان‌مان بشتابیم و برای کودکان بی‌سرپرست و آنهایی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند پناهگاهی ایجاد کنیم.

پول و ثروت به شما اجازه می‌دهد که دنیا را ببینید، ثروت به شما آزادی انتخاب می‌دهد و فرصت‌های بی‌نظیری در اختیارتان می‌گذارد.
پس پول به هیچ عنوان چیز بدی نیست.

جرج برنارد شاو: نداشتن پول، ریشه‌ی همه‌ی بدی‌هاست.

ثروتمند بودن برای شما چه معنایی دارد؟ تعریف آن برعهده‌ی خودتان است. ثروتمند بودن برای من، حالتی است که دیگر مجبور نیستید به پول فکر کنید.



خرید فایل



لینک منبع :دانلود آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن

دانلود آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن -کامل و جامع - mjblog.ir avaibrain.mjblog.ir/post/963‎Cached4 روز پیش ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی دانلود آموزش 5 درس ... دانلود فایل ( آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن) 7ugr08.sarvdlc.com/‎Cachedاز حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد به صفحه دانلود فایل(آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن)خوش آمدید برای دانلود ... تینا دانلود » خرید و دانلود آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن tinadlfilez.ir/1937‎Cached22 آگوست 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. دانلود فایل ( آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن) 4hzj0m.radikaldl.ir/‎Cachedاز حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد به صفحه دانلود فایل(آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن)خوش آمدید برای دانلود ... کویر دانلود » خرید فایل( آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن) kavirdlc.ir/خرید-فایل-آموزش-5-درس-برای-ثروتمند-شدن/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن ببرید. دانلود آموزش 5 درس برای ... دانلود (آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن) – حریر دانلود harirdlc.ir/article/12226‎Cached16 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از آموزش 5 ... دانلود فایل ( آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن) faraztabiat.meeblog.ir/post/752‎Cachedما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات ... دانلود فایل ( آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن) 5og403.nikansefile.ir/‎Cachedبا آرزوی بهترینها برای شما عزیزان محقق گرامی،شما با جستجوی آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن) شما ... دانلود آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن soft.cero.ir/card.aspx?productid=70016‎Cachedآموزش 5 درس برای ثروتمند شدن. قیمت, 1,000 تومان. نام ... لطفا برای وصل شدن به درگاه بانک هنگام کلیک صبر نمایید تا به صفحه بعدی بروید. اگر دیرتر منتقل شدید ... آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن - دانلود آرشیو پایان نامه در ایران ftp.pishroblog.ir/Tag/آموزش+5+درس+برای+ثروتمند+شدن‎Cachedآموزش 5 درس برای ثروتمند شدن. دانلود آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن. دانلود آموزش 5 درس برای ثروتمند شدن کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار دانلود ...