خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود پاورپوینت کار و کارگر

دانلود پاورپوینت کار و کارگر

در اول ماه مه 1886، پلیس شیکاگو با حمله به تظاهرات گسترده کارگران، که برای هشت ساعت کار در روز،

و حق تشکیل اتحادیه های کارگری برپا شده بود، آنان را به خاک و خون کشید. چند روز بعد، دادگاه

چند تن از رهبران کارگران را محاکمه، و به مرگ محکوم کرد. یکی از رهبران کارگران اعتصابی، پس از اعلام رای ، در برابر دادگاه چنین گفت:

کارگران اینک دریافته اند، که می توانند با اتحاد و همبستگی، و مبارزه جمعی بر مشکلات خود فائق آیند.

کارگران دریافته اند که چه قدرت عظیمی در اتحاد آنان نهفته است، و به همین دلیل است که کارفرماها با تمام توان می کوشند

تا اتحاد کارگران را بشکنند، و میتینگ کارگران را به خون بکشند. ما کارگران گرد هم آمدیم تا اندکی از حقوق خود را باز پس بگیریم؛

اما اکنون از دادگاه و زندان سر در آورده ایم . آیا این است معنای برابری و عدالت در جامعه ما؟

امروز اگر صدای حق طلبانه ما را با گلوله خفه می کنید، مطمئن باشید که این صداها دیگر خاموش شدنی نیست، و هر روز طنین آن رساتر خواهد شد.

رهبران کارگران شیکاگو به دست مستکبران جان باختند؛ اما حقانیت گفته هایشان به تدریج بر همگان مسلم شد.

در سال 1889، کنگره بین المللی کارگران در پاریس، به پیشنهاد نماینده کارگران آمریکا،

روز اول ماه مه را به عنوان روز جهانی کارگر برگزید، و در پی آن در بسیاری از کشورهای دنیا،

کارگران با برپایی اعتصاب و تظاهرات گسترده، این روز را گرامی داشتند و یاد و خاطره کارگران به خاک و خون کشیده شده را زنده نگه داشتند.



خرید فایل



لینک منبع :دانلود پاورپوینت کار و کارگر

دانلود پاورپوینت کار و کارگر - لیلا leila.sidonline.ir/product-14987-modiryat.aspx‎Cachedکار و کارگر روزنامه کار و کارگری کار و کارگر در اسلام خانه کار و کارگر دانلود پاورپوینت کار و کارگر پاورپوینت کار و کارگر. دانلود (پاورپوینت کار و کارگر) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=2166‎Cached7 نوامبر 2016 ... به وب ما خوش آمدیدعنوان محصول دانلودی:دانلود پاورپوینت کار و کارگر یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک ... دانلود دانلود پاورپوینت کار و کارگر -کامل و جامع | مبنا آرتیکل www.mabnarticle.ir/new/دانلود-دانلود-پاورپوینت-کار-و-کارگر-کا/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(دانلود پاورپوینت کار و کارگر)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{دانلود ... فروش دانلودی دانلود پاورپوینت کار و کارگر - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=3788‎Cached1 نوامبر 2016 ... عنوان محصول دانلودی:دانلود پاورپوینت کار و کارگر یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((دانلود ... دانلود پاورپوینت کار و کارگر - دانلود پروژه و مقاله آماده hera.persizh.ir/127/دانلود-پاورپوینت-کار-و-کارگر/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... در اول ماه مه 1886، پلیس شیکاگو با حمله به تظاهرات گسترده کارگران، که برای هشت ساعت کار در روز، و حق تشکیل اتحادیه های کارگری برپا شده بود، ... پاورپوینت کار و کارگر firuozeiasman.meeblog.ir/post/212‎Cachedپاورپوینت کار و کارگر. با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان نام محصول دانلودی: پاورپوینت کار و کارگر درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پاورپوینت کار و کارگر . دانلود پاورپوینت کار و کارگر - مای فایل - بلاگ ریدر myfilse-rzb.bgreader.xyz/post466380.html‎Cachedدانلود پاورپوینت کار و کارگر دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 1519 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29. در اول ماه مه ۱۸۸۶، پلیس شیکاگو با حمله ... برچسب پاورپوینت کار و کارگر - فروش فایل filezepo.blogsky.com/tag/پاورپوینت-کار-و-کارگر‎Cached14 ا کتبر 2016 ... این پاورپوینت شامل 26 اسلاید از مبحث کار و کارگر برای درس اصول سرپرستی می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 1500 تومان قابل دانلود ... کاملترین فایل پاورپوینت کار و کارگر – حریر دانلود harirdlc.ir/article/23964‎Cached24 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: پاورپوینت کار و کارگر درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. برترین فایل پاورپوینت کار و کارگر | نوین دانلود www.novindlc.site/?p=10543‎Cached12 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پاورپوینت کار و کارگر}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ...