خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود پروژه تحقیقاتی رشته حقوق دوره کارشناسی باعنوان تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران

فهرست مطالب

علائم اختصاری ................................................................................................................................

فهرست مطالب .................................................................................................................................

فصل اول: مقدمه

1-1- اهمیت انتخاب.......................................................................................................................

1-2- طرح سوأل ............................................................................................................................

فصل دوم: تعریف و شناسایی تجارت الکترونیکی در ایران

2-1- مقدمه.......................................................................................................................................

2-2- تجارت الکترونیکی چیست؟ ..........................................................................................

2-3- انواع تجارت الکترونیک ....................................................................................................

2-4- توجیه اقتصادی راه‌اندازی تجارت الکترونیکی در جمهوری اسلامی ایران

2-4-1- منافع .................................................................................................................................

2-4-2 هزینه‌ها ...............................................................................................................................

2-5- مزایای کسب و کار الکترونیکی ...................................................................................

2-6- تجارت الکترونیکی چه نوع فرصت های درآمدی را خلق می‌کند؟ .............

2-6-1- دسترسی بیشتر به مشتریان ...................................................................................

2-6-2- فروش بیشتر به مشتریان موجود............................................................................

2-6-3- محصولات قابل حصول و در دسترس الکترونیکی ........................................

2-7- تجارت الکترونیکی ضرورتی برای توسعه .................................................................

2-8- نگاهی به تجارت الکترونیک از دریچه محدودیت‌های داخلی ........................

2-9- تجارت الکترونیک، مزایا و نگرانی‌ها ...........................................................................

2-9-1- تجارت الکترونیک و مزایا...........................................................................................

2-9-2- تجارت الکترونیک و نگرانی‌ها...................................................................................

2-10- رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران ...................................................................

2-11- سیاست تجارت الکترونیکی ایران..............................................................................

2-11-1- اهداف .............................................................................................................................

2-11-2- اصول ..............................................................................................................................

2-12- نتیجه‌گیری.........................................................................................................................

فصل سوم:

نمونه‌هایی از اقدامات وزارت بازرگانی در جهت تحقق تجارت الکترونیکی

3-1- مقدمه.......................................................................................................................................

3-2- طرح مطالعات امکان سنجی تجارت الکترونیکی ..................................................

3-3- طرح ایجاد مرکز صدور گواهی دیجیتال .................................................................

3-4- طرح ایجاد شبکه جامعه اطلاع رسانی بازرگانی کشور .....................................

3-5- طرح استانداردسازی شماره‌گذاری کالا و خدمات و فعالیت‌ها .....................

3-6- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل چهارم: آینده تجارت الکترونیک

4-1- مقدمه.......................................................................................................................................

4-2- چشم انداز کسب و کار الکترونیکی ...........................................................................

4-3- حجم مبادلات الکترونیکی و سرعت گسترش آن ................................................

4-4- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل پنجم:

تجربه بعضی از کشورها در حمایت از تجارت الکترونیکی در جهان امروز

5-1- مقدمه .....................................................................................................................................

5-2- تجربه اتحادیه اروپا ............................................................................................................

5-3- تجربه کشورهای آ. س. آن..............................................................................................

5-4- تجربه انگلستان ...................................................................................................................

5-5- تجربه یونان ...........................................................................................................................

5-6- تجربه اسکاتلند......................................................................................................................

5-7- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل ششم:

تجارت الکترونیک و موانع‌ گسترش آن در جمهوری اسلامی ایران

6-1- مقدمه.......................................................................................................................................

6-1- عدم زمینه‌سازی لازم برای رشد تجارت الکترونیکی ........................................

6-3- تجارت الکترونیک، موانع گسترش در ایران و راهکارها......................................

6-4- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل هفتم:

موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده‌ از تجارت الکترونیکی در ایران

7-1- مقدمه.......................................................................................................................................

7-2- مطالعه تحقیقی در جهت یافتن الگوی مناسب برای استفاده از داد و ستد

الکترونیکی در ایران ........................................................................................................................

7-2-1- طرح پرسش‌ها ..............................................................................................................

7-2-2- اهداف تحقیق .................................................................................................................

7-2-3- روش‌های تحقیق ..........................................................................................................

7-2-3-1- روش تطبیقی ...........................................................................................................

7-2-3-2- روش پیمایشی ........................................................................................................

7-2-4- نتیجه‌گیری از تحقیق .................................................................................................

7-2-5- ارائه الگوهای حاصل از تحقیق................................................................................

7-2-6- ارائه پیشنهادات .............................................................................................................

7-3- نتیجه‌گیری.............................................................................................................................

فصل هشتم: بانکداری و تجارت الکترونیکی

8-1- مقدمه.......................................................................................................................................

8-2- بانکداری الکترونیکی .........................................................................................................

8-3- بانکداری الکترونیک در ایران و موانع موجود در سر راه آن. ..........................

8-4- پول الکترونیکی چیست؟..................................................................................................

8-5- ویژگی های کلیدی پول الکترونیکی .........................................................................

8-6- اثرات پول الکترونیکی بر بانک‌ها...................................................................................

8-7 جمع‌بندی و نتیجه‌گیری ..............................................................................................

فصل نهم: تجارت الکترونیکی و بنگاه‌ها

9-1- مقدمه .....................................................................................................................................

9-2- موانع‌ توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه‌ها ...........................................................

9-3- نتیجه‌گیری ...........................................................................................................................

فصل دهم: تجارت الکترونیکی و شرکت‌های کوچک و متوسط

10-1 مقدمه......................................................................................................................................

10-2- بکارگیری تجارت الکترونیک در شرکت‌های کوچک و متوسط..................

10-3- مراحل بکارگیری فنآوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی در شرکت‌های

کوچک و متوسط ...........................................................................................................................

10-4- چالش‌ها در پذیرش و استفاده از تجارت الکترونیکی در

10-4-1- برخی از مزایا در استفاده از تجارت الکترونیکی در .................

10-4-2- برخی از مشکلات در پذیرش تجارت الکترونیکی از زاویه‌ای دیگر

10-5- پیشنهادات آنکتاد برای توسعه تجارت الکترونیکی در بین شرکت‌های کوچک

و متوسط در کشورهای در حال توسعه ..............................................................................

10-6- نتیجه‌گیری ........................................................................................................................

فصل یازدهم: چالش‌های حقوقی اجرای قانون تجارت الکترونیکی ایران

11-1- مقدمه....................................................................................................................................

11-2- نتایج بررسی کلی نیازهای سیستماتیک نظام قضایی ایران برای تحقق تجارت الکترونیکی

11-2-1- فهرست مطالب مطروحه در قانون تجارت الکترونیکی ایران...................

11-2-2- توضیحات مربوط به فهرست مطروحه در قانون تجارت الکترونیکی

ایران........................................................................................................................................................

11-2-3- فهرست قوانین لازم التصویب جهت اجرای قانون تجارت الکترونیک با توجه به موضوعات مطروحه در آن ...........................................................................................................................................................

11-3- جدایم سایبری..................................................................................................................

11-3-1- جعل سایبری...............................................................................................................

11-3-2- کلاهبرداری سایبری................................................................................................

11-3-3- جاسوی سایبری.........................................................................................................

11-3-4- تطهیر نامشروع سایبری..........................................................................................

11-4- برخی از موانع جزایی تحقق تجارت الکترونیکی................................................

11-5- چالشی به نام «فقدان آیین نامه‌ها».........................................................................

11-6- نتیجه‌گیری..........................................................................................................................

فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری

منابع و مأخذ......................................................................................................................................



خرید فایل



لینک منبع :دانلود پروژه تحقیقاتی رشته حقوق دوره کارشناسی باعنوان تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران

دانلود-پروژه-تحقیقاتی-رشته-حقوق-دوره-کارشناسی-باعنوان-تجارت ... azimifile.cero.ir/tag-دانلود-پروژه-تحقیقاتی-رشته-حقوق-دوره-کارشناسی-باعنوان-تجارت-الکترونیک-و-موانع-اجرایی-قانون-آن-در-ایران.aspx‎Cachedدانلود پایان نامه کارشناسی و دانشجویی. ... تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران · تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران. قیمت: 18,000 تومان. دانلود-پروژه-تحقیقاتی-رشته-حقوق-دوره-کارشناسی-باعنوان-تجارت ... prozhe20.cero.ir/tag-دانلود-پروژه-تحقیقاتی-رشته-حقوق-دوره-کارشناسی-باعنوان-تجارت-الکترونیک-و-موانع-اجرایی-قانون-آن-در-ایران.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-پروژه-تحقیقاتی-رشته-حقوق-دوره-کارشناسی- باعنوان-تجارت-الکترونیک-و-موانع-اجرایی-قانون-آن-در-ایران' هستند. تجارت الکترونیک و ... تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران - دانلود فایلهای روز www.filez.blogsky.com/1395/07/03/post-34497/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران به ... پروژه و کار تحقیقاتی دوره کارشناسی حقوق با عنوان تجارت ... تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران - دانلود فایلهای روز www.filez.blogsky.com/1395/06/18/post-4322/‎Cached8 سپتامبر 2016 ... دانلود فایلهای روز - فایل نرم افزار فلش تحقیق پاورپوینت فتوشاپ و ... ... کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان تجارت الکترونیک و موانع اجرایی ... تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران - دانلود پروژه های ... project68.blogsky. com/. ... و کار تحقیقاتی دوره کارشناسی حقوق با عنوان تجارت الکترونیک و موانع ... [PDF] تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون در ایران - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/.../31783-تجارت-الکترونیک-و-موانع-اجرایی-قانون-د.pdf‎Cachedﭘﺮوژه و ﮐﺎر ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺗﯽ دوره ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ﺣﻘﻮق ﺑﺎ ﻋﻨﻮان ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ و ﻣﻮاﻧﻊ اﺟﺮاﯾﯽ ﻗﺎﻧﻮن در اﯾﺮان، ﭼﮑﯿﺪه: ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﯾﺎ ﻫﻤﺎن ﻋﺎﻣﻞ رﻧﺴﺎﻧﺲ اﻗﺘﺼﺎدی و ﺗﺠﺎری ﭘﺪﯾﺪه ﻗﺮن ﺟﺪﯾﺪ اﺳﺖ. ﻟﺬا ﺿﺮورت ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﯾﻦ ... داﻧﻠﻮد ﭘﺮوژه ﺣﻘﻮق q. داﻧﻠﻮد ﭘﺮوژه q ... را ﺑﻪ ﻧﻮﻇﻬﻮر ﺑﻮدن اﯾﻦ رﺷﺘﻪ در اﯾﺮان ﻣﯽ رﺳﺎﻧﺪ. ﻋﻼوه ﺑﺮ آﻧﮑﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎد ... دانلود پروژه تحقیقاتی رشته حقوق دوره کارشناسی باعنوان تجارت ... thesis-project.rozblog.com/.../دانلود-پروژه-تحقیقاتی-رشته-حقوق-دوره-کارشناسی-باعنوان-تجارت-الکترونیک-و-موانع-اجرایی-قانون-آن-در-ایران 30 ژانویه 2016 ... پایان نامه و پروژه های دانشگاهی - تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران دسته: حقوق بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 133 کیلوبایت ... تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران | فروشگاه فایل 888 888.avablog.ir/.../تجارت+الکترونیک+و+موانع+اجرایی+قانون+آن+در+ایران‎Cachedدانلود جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد. تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران. دانلود پروژه تحقیقاتی رشته حقوق دوره کارشناسی باعنوان تجارت ... کاملترین فایل تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران ... www.risearticle.ir/download/4541‎Cached26 ا کتبر 2016 ... کاملترین فایل تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران ... دانلود پروژه تحقیقاتی رشته حقوق دوره کارشناسی باعنوان تجارت الکترونیک و ... تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون در… - دانلود و دریافت فایل files.text2015.ir/articles/20779‎Cached21 مه 2016 ... توضیح مختصر: پروژه و کار تحقیقاتی دوره کارشناسی حقوق با عنوان تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون در ایران، چکیده: تجارت الکترونیک ... تجارت الکترونیک در ایران, دانلود پروژه حقوق, دانلود پروژه, پروژه رشته حقوق, تحقیق ... تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران - قیمت 9,900 تومان https://selzir.com/.../14576868-تجارت-الکترونیک-و-موانع-اجرایی-قانون-آن-در-ایران‎Cachedتعداد صفحات فایل: 300. دانلود پروژه تحقیقاتی رشته حقوق دوره کارشناسی باعنوان تجارت الکترونیک و موانع اجرایی قانون آن در ایران. قیمت فایل فقط 9,900 تومان.