خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف

دانلود پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف با فرمت ورد و قابل ویرایش

فهرست مطالب

شبکه قدرت از تولید تا مصرف 1

محدودیت تولید 1

انتقال قدرت 1

توزیع و مصرف قدرت 1

آرایش ترانسفورماتورهای قدرت 2

اجزاء یک پست انتقال یا فوق توزیع 2

ضرورت اتصال به زمین – ترانس نوتر 2

تانک رزیستانس 3

ضرورت برقراری حفاظت 3

انواع سیستمهای اورکارنتی 4

سیستم حفاظت اورکارنتی فاز به زمین 4

حفاظت باقیمانده یا رزیجوآل 5

هماهنگ کردن رله های جریانی زمان ثابت 5

اشکال رله های با زمان ثابت 5

رله های اورکانت زمان معکوس 6

انواع رله های جریانی با زمان معکوس و موارد استفاده هر یک 6

کاربرد رله های جریانی 7

رله های ولتاژی 7

حفاظت فیدر خازن 7

رله اتومات برای قطع و وصل بنکهای خازنی 8

حفاظت فیدر کوپلاژ 20 کیلوولت 9

حفاظت فیدر ترانس 20 کیلوولت 9

حفاظت جهتی جریان 9

حفاظت R.E.F 10

رله های نوترال 10

حفاظت ترانسفورماتور قدرت 10

رله بوخهلتس 11

رله های ترمیک یا کنترل کننده درجه حرارت ترانس 12

رله دیفرنسیال 13

چند نکته در رابطه با رله دیفرنسیال 16

رله دیفرنسیل با بالانس ولتاژی 17

رله بدنه ترانس 17

حفاظت جریانی برای ترانسفورماتور 18

رله های رگولاتور ولتاژ 18

رله اضافه شار 20

حفاظت باسبار 21

نوع اتصالی های باسبار 22

خصوصیات حفاظت باسبار 22

انواع حفاظت باسبار 22

حفاظت خط 23

نکاتی در خصوص رله های دیستانس 25

نوسان قدرت و حفاظت رله دیستانس در مقابل آن 27

رله دوباره وصل کن 29

کاربرد رله دوباره وصل کن 31

ضد تکرار 32

رله واتمتریک 33

رله مؤلفه منفی 36

سنکرون کردن 39

رله سنکرون چک 41

رله سنکرونایزینگ ( سنکرون کننده ژنراتورها ) 43

رله فرکانسی – رله حذف بار 44

سیستم اینتریپ و اینترلاک 46

شبکه قدرت از تولید تا مصرف

یک شبکه قدرت از نقطه تولید تا مصرف،شامل اجزاء و مراتبی است که ژنراتور را بعنوان مولد و ترانسهاو خطوط انتقال را بعنوان مبدل و واسطه در بر می‌گیرد .

محدودیت تولید :

ژنراتورها معمولاً” جریانهای بزرگ را تولید میکنند اما به لحاظ ولتاژ محدودیت دارند،زیرا عایق بندی شینه ها حجم و وزن زیادی ایجاد می‌کند و به همین لحاظ ژنراتورها در نورم های ولتاژی 6،11،21 و حداکثر 33 کیلو ولت ساخته می‌شوند .



خرید فایل



لینک منبع :دانلود پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف

دانلود مقاله و تحقیق شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف nishemar.rozblog.com/.../دانلود-مقاله-و-تحقیق-شبکه-توزیع-و-انتقال-برق-تا-مصرف.html‎Cached2 نوامبر 2016 ... مصرف ... دانلود آهنگ خارجی بام بام فوری لتس گو فوری . 2 . دانلود تحقیق شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف 26 آگوست 2016 ... توزیع و انتقال برق ... دانلود پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف sakhtblog.lineblog.ir/.../دانلود+پروژه+شبکه+توزیع+و+انتقال+برق+تا+مصرف‎Cachedدانلود پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف, <-BlogAbout->, دانلود پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف : زیپ دانلود - ناجی بلاگ zipdownload.najiblog.com/.../دانلود+پروژه+شبکه+توزیع+و+انتقال+برق+تا+مصرف‎CachedBlogAndPostDesc-> - دانلود پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف : زیپ دانلود. پروژه شبکه توزیع و انتقال برق uryq.stu1.ir/.../%26%231662%3B%26%231585%3B%26%231608%3B%26%231...‎Cachedدانلود تحقیق بررسی شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف. تحقیق بررسی شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف. تحقیق توزیع و انتقال برق در قالب word و در 68 ... دانلود-پروژه-شبکه-توزیع-و-انتقال-برق-تا-مصرف - فایل prozhe20.cero.ir/tag-دانلود-پروژه-شبکه-توزیع-و-انتقال-برق-تا-مصرف.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-پروژه-شبکه-توزیع-و-انتقال-برق-تا-مصرف' هستند. پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف · پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا ... پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف jahanriane.meeblog.ir/post/819‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف و بررسی کامل هدایت میشوید دانلود پروژه شبکه ... دانلود تحقیق در مورد ﺷﺒﮑﻪ ﺗﻮزﯾﻊ ﺑﺮق tozi-barg-t.lel.ir/‎Cached1 سپتامبر 2016 ... دانلود-مقاله-کامل-شبکه-توزیع-و-انتقال-برق-تا-مصر… ۷ روز پیش – دانلود مقاله کامل شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف ۱ . … انتقال و فوق توزیع ... پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف - ساخت وبلاگ royaiebaran.aslblog.ir/vote1731-4.php‎Cachedبا کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف و بررسی کامل هدایت میشوید دانلود پروژه شبکه توزیع و انتقال برق تا ... دانلود تحقیق و مقاله و پروژه دانشجویی در مورد شبکه های انتقال و فوق ... paperdoc.ir/جستجوی-مقالات/q/شبکه-های-انتقال-و-فوق-توزیع‎Cachedدر این پروژه در مورد نقش توان راکتیو در شبکه های انتقال و فوق توزیع بحث شده است و شامل 5 فصل می باشد که در ... دانلود مقاله شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف. دانلود مقاله کامل شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف | دانلود با لینک ... serial.iranoo.ir/دانلود-مقاله-کامل-شبکه-توزیع-و-انتقال-ب/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... دانلود مقاله کامل شبکه توزیع و انتقال برق تا مصرف دسته: برق بازدید: 7 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 57 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 68. مقاله ...