خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود مقاله نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی

دانلود مقاله نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی

فایل بصورت ورد وقابل ویرایش و آماده ارائه

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده 1

فصل اول : بیان مسئله

بیان مسئله 2

اهداف تحقیق 3

اهمیت و ضرورت 4

سوالات پژوهشی 5

فصل دوم : پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق 6

فصل سوم : روش تحقیق

روش تحقیق 8

فصل چهارم : یافته های تحقیق

پاسخ به سوالات پژوهشی 9

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری و بحث 14

پیشنهادات 18

یادداشت ها 19

منابع مورد استفاده 20

پیوست 21

فهرست جداول

جدول 1-4 9

جدول 2-4 10

جدول 3-4 11

جدول 4-4 11

جدول5-4 12

جدول 6-4 12

«چکیده»

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.

آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.



خرید فایل



لینک منبع :دانلود مقاله نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی

تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی nikanlink.com/...نگرش-معلمان-و-دانش-آموزان-به-شیوه-های-ارزشیابی/3586‎Cachedدانلود تحقیق با موضوع بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی، در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش. چکیده مقاله: پژوهش حاضر با هدف بررسی ... مقاله در مورد بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در ... mag-iran.com/مقاله-در-مورد-بررسی-نگرش-معلمان-و-دانش-آ.htm‎Cachedبررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر ... در فایل اصلی مقاله ، به هم ریختگی وجود ندارد; دانلود انلاین مقاله پس از پرداخت وجه مورد ... تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی bankmaghaleh.ir/تحقیق-بررسی-نگرش-معلمان-و-دانش-آموزان-ب/‎Cachedمهم است ، به دلیل اینکه شیوه های ارزشیابی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان موثر می باشد. معلم باید در پایان هر دوره آموزشی با ارزشیابی هایی که انجام می دهد میزان ... دانلود تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی paperdoc.ir/.../دانلود-تحقیق-بررسی-نگرش-معلمان-و-دانش-آموزان-به-شیوه-های-ارزشیابی‎Cachedپژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است. جهت گردآوری داده ها، 2 عدد ... دانلود مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی ... 270027.kiadanlodce.ir/‎Cachedدانلود مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی - خرید آنلاین و دریافت. پایان نامه بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در ... www.karenthesis.ir/دانلود/.../پایان-نامه-بررسی-نگرش-معلمان-و-دانش-آموزان-به-شیوه-های-ارزشیابی-در-مدارس-راهنمایی-شهر-نیشابور‎Cachedکارشناسی دبیری علوم تجربی. چکیده». پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام ... تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس jobook.4kia.ir/.../تحقیق-بررسی-نگرش-معلمان-و-دانش-آموزان-به-شیوه-های/‎Cachedدر این تحقیق نگرش معلمان نسبت به شیوه های ارزشیابی در مدارس توضیح داده می شود . ... در خدمت شما هستم با معرفی و دانلود یکی دیگر از کتابهای روانشناسی با موضوع ... دانلود مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی ... mglir.pishroblog.ir/Post/2108‎Cached20 سپتامبر 2016 ... توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در 24 ... دانلود پایان نامه در مورد بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ... shive-arzeshyabi-p.lel.ir/‎Cached2 آگوست 2016 ... دانلود مقاله بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی د رمدارس راهنمایی , دانلود جزوه بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ... بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس ... persianmaghale.com/بررسی-نگرش-معلمان-و-دانش-آموزان-به-شیوه/‎Cachedمقاله روش تحقیق ، این مقاله روش تحقیق 22 صفحه می باشد. برای دانلود مقاله روش تحقیق کلیک کنید.