خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

دانلود نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی

دانلود نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی

ترفندهای تبلیغ وبازاریابی دریک کتاب اندروید(یکی ازمطالب رودرپایین توضیحات براتون گذاشتم)

به صورت مختصرمفید وروان(فقط۵هزارتومن)

مطالبی که گفته میشه فقط درصورتیکه عمل کنیدمیتونیدبه درآمدهای شگفت انگیزی برسید.

قیمتی که برای این کتاب همراه میپردازید دربرابرمبلغی که بدست میارین بسیارناچیزاست.

حتی اگه میخواین یه محصولی رودراینترنت ودرسایت ووبلاگتون قراربدید میتونیدازاین کتاب استفاده کنید.

فقط بعدازخوندن عمل کنیدعمل کنیدعمل کنیدتاموفق بشید.

این کتاب بدردچه کسانی نمیخورد؟

کسانی که به تبلیغ وبازاریابی علاقه ی ندارند ودوست ندارندبرای محصولاتشون تبلیغ کنند وبه فروش بالافکرنمیکنند

این هم یکی ازمطالب کتاب به عنوان نمونه:

متاسفانه دید بسیاری از اهالی کسب و کارها نسبت به تبلیغات منفی و یا حتی غلط می باشد، بسیاری از افراد بدون دانستن ابزارها و اصول تبلیغات موفق، سعی و تلاش خود را می کنند اما در نهایت دچار دید منفی نسبت به تبلیغات می شوند.

همیشه بهترین گزینه مشورت با یک مشاور آگاه به اصول تبلیغات می باشد، اما متاسفانه بسیاری از افراد سراغ یک طراح می روند و هرآنچه که خودشان دوست دارند را پیاده سازی می کنند، هیچ گاه هم به این موضوع توجه نمی کنند که به چه میزان این طرح می تواند جلب توجه کند.
قدم اول یک تبلیغ موفق ایجاد جلب توجه و کنجکاوی در مخاطب می باشد، اگر شما نتوانید این کار را انجام دهید، یقین داشته باشید در طرح تبلیغاتی خود شکست خورده اید، لئو بورنت در این مورد می گوید : جلب توجه مردم آسان است. اگر جوراب خود را در دهان بگذارید و در خیابان راه بروید، توجه همه را جلب می کنید. آنچه مهم است، جلب توجه مثبت مخاطبان است.
پس قدم اول موفقیت در یک طرح تبلیغاتی، جلب توجه مخاطب می باشد، در تبلیغات چاپی نیز می توانید چنین کاری را انجام بدهید، برای این کار باید یک تیتر مناسب داشته باشید، یک تیتر مناسب می تواند در مخاطب شما حس کنجکاوی را ایجاد نموده و باعث شود آن را تا به انتها بخواند.
هنگامی که شما یک مجله و یا روزنامه را می خوانید، اولین چیزی که خواهید دید چیست ؟ مطمئن باشید ابتدا تیتر خبر ها را مشاهده کرده و سپس هر کدام که جذاب تر بود را به صورت کامل خواهید خواند، پس متوجه اهمیت تیتر مناسب شده اید، روزنامه نگاران خبره ترین افراد در نوشتن تیتر های تبلیغاتی و حرفه ای هستند.
سعی کنید مانند یک روزنامه نگار تیترهای حرفه ای بنویسید، البته نوشتن یک تیتر مناسب و حرفه ای، نیازمند داشتن تجربه کافی و دانستن لغات اثر گذار و همچنین جملات با تاثیر منفی می باشد، همچنین باید بدانید برای نوشتن یک تیتر مناسب باید ساعت ها وقت بگذارید، چندین تیتر بنویسید و از میان آنها بهترین را انتخاب و مجددا بررسی نمایید تا به نتیجه نهایی برسید.
همچنین بعد از داشتن تیتر مناسب، باید بتوانید محتوای تبلیغ مناسب بسازید ، هرگز سعی نکنید در تبلیغات خود وعده های دروغین بدهید، همچنین سعی کنید تیتر شما با محتوای تبلیغ مرتبط باشد، از کلماتی که حس ناباوری در مخاطب ایجاد می کند دوری کنید. سعی کنید از یک تصویر مناسب و مرتبط با تبلیغ خود استفاده کنید.
تصاویر اگر با تبلیغ شما هماهنگی داشته باشد، میتواند تاثیر آن را دو برابر کند، البته توجه داشته باشید، تصویر را به شکلی انتخاب و در تبلیغ خود جای دهید که باعث نشود متن تیتر شما کم اهمیت جلوه داده شود. تصویر باید به شکلی جایگذاری شود که مخاطب در ابتدا تیتر شما را ببیند.
همچنین برای انتخاب تصویر عجله به خرج ندهید، شاید با استفاده از یک دوربین، بتوانید تصاویر زیبایی را ایجاد کنید و سپس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ آن را ویرایش کنید، در انتها به این نکته توجه کنید که تبلیغات به صورت مستقیم و در لحظه باعث فروش نخواهد شد، بلکه تبلیغات چرخ های بازاریابی شما را روغن کاری خواهد کرد و در آینده فروش شما را افزایش خواهد داد.
البته تاثیر تبلیغات بر اساس نوع کسب و کار شما می تواند متفاوت باشد، ممکن است در عرض 2 ماه فروش شما افزایش پیدا کند و برای بعضی ممکن است این مدت حتی تا 6 ماه نیز افزایش پیدا نماید، البته به شرط آنکه به تبلیغات خود پایبند و متعهد باشید.


خرید فایل



لینک منبع :دانلود نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی

کاملترین فایل نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی 7ijfg5.sarvdlc.com/‎Cachedکاملترین فایل نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی. ... خرید و دانلود پایان نامه تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران 1400(ه ش). 5 . فروش فایل مقاله ... خرید و دانلود نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=7804‎Cached11 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید به صفحه دانلود فایل(نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی - دلتا افرا deltaefra.meeblog.ir/post/92 25 آگوست 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید دانلود نرم افزار اندروید ... دانلود (نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی) blurineartec.meeblog.ir/post/1‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی وارد شده اید.برای مشاهده ... کاملترین فایل نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی 7r0rhd.barfindl.ir/‎Cachedکاملترین فایل نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی. ... خرید و دانلود بررسی تاثیر مشکلات خانوادگی بر گرایش به اعتیاد فرزندان. 5 . فروش فایل سمینار ... دانلود نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی - خرید آنلاین و ... daneshjo20.pishroblog.ir/.../دانلود+نرم+افزار+اندروید+ترفندهای+تبلیغ+و+بازاریابی+-+خرید+آنلاین+و+دریافت 23 آگوست 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی || روی ... نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی - دانلود مقاله articlebuy.cero.ir/product-280517-نرم-افزار-اندروید-ترفندهای-تبلیغ-و-بازاریابی.aspx دانلود نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار دانلود اندروید دانلود پایان نامه دانلود پروژه دانلود پرسشنامه دانلود ... خرید و دانلود نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی nafasaba.aslblog.ir/post/1723‎Cached10 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید به صفحه دانلود فایل(نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. کاملترین فایل نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی – حریر ... harirdlc.ir/article/7413‎Cachedحریر دانلود. دانلود مقالات دانشگاهی. جستجو برای: کاملترین فایل نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی. Posted on اکتبر 13, 2016 by mina. ما بهترین ... خرید آنلاین نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی - عقیق دانلود agigdlc.ir/post.php?id=19585‎Cached18 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی نرم افزار اندروید ترفندهای تبلیغ و بازاریابی وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید.