خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل

مقدمه

امروزه سازمانی که از رویکردهای منابع انسانی بهره می برد میتواند راه پیشرفت و موفقیت خود را بهتر و مطمئن تر پیموده و مسیر دستیابی به توسعه خود را تضمین نماید.در بحث رقابت بین المللی سازمانهایی پیشتاز هستند که توسعه منابع انسانی در آنها به عنوان یک بحث اصلی مطرح می باشد. در این راه یکی از رویکردهای توسعه منابع انسانی توانمندسازی کارکنان است. در جهان کنونی توانمندسازی نیروی انسانی عنصر مهم و اصلی است که بواسطه آن می توان در جهت پویایی سازمان و سنت گریزی گام برداشت و محیط و جوسازان را در جهت افزایش عملکرد و نیروی انسانی متحول نمود. (قاسمی، 1382).

تاریخچه اولین تعریف از اصطلاح توانمندسازی به سال 1788 بر می گردد که در آن توانمندسازی را به عنوان تفویض اختیار در نقش سازمان خودی مخی دانستند که این اختیار بایستی به فرد اعطا یا در نقش سازمان او دیده شود. این توانمندسازی به معنی اشتیاق فرد برای پذیرش مسئولیت واژه ای بود که برای اولین بار به طور رسمی به معنی پاسخگویی تفسیر شد. (رجبی، 1391).

با توجه به اینکه با دیگری سازمانی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در ایجاد توانمندسازی کارکنان در سازمان است (بروگساماتز، 2010، علی احمدی، احمدی، حاتمی ناغانی، 1389).

و امروزه در سازمانها یادگیری به قلب مدیریت وجودی فعالیت ما تبدیل شده است و باید اعتراف کرد که اگر سازمانها یادگیری را نادیده می گیرند، این امر می تواند شبیه به پذیرش مرگ به آنها باشد. یادگیری سازمانها در سال های اخیر جزء توانایی های سازمان برای پاسخگویی مناسب برای تغییر در محیط خارجی شده استا. (مونتش و همکاران، 2004).

و امروزه به این هم پی برده اند که ارتقای بارگیری سازمانی موجب افزایش رقابت شغلی، تعهد سازمانی و اثر بخشی و عملکرد سازمانی می شود. (باقری، 1391).

یادگیری سازمانی فرآیندی است پویا که سازمان را قادر می سازد تا به سعرت با تغییرات ساختاری یابد این فرآیند شامل تولید دانش جدید، مهارت، و رفتارها می شود. بارتیری سازمانی راه اصلی ایجاد کاردانش و بهبود کارایی سازمان است پس یک سازمان موفق باید در یادگیری پویا باشد. (زاک و همکاران،2009).



خرید فایل



لینک منبع :مقاله بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل

بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان ... daneshyar.cero.ir/product-322117-بررسی-تاثیر-یادگیری-سازمانی-بر-رضایت-شغلی-پرسنل-بی.aspx‎Cachedبازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 35 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8. مقاله بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل ... دانلود بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل ... www.novinmgali.ir/?p=140‎Cached1 نوامبر 2016 ... ... یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل)شما را در ... مقاله بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل ... بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان ... harirdlc.ir/article/4459‎Cached11 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل)) را در ادامه مطلب ببینید مقاله ... بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان ... ostadfile.blogsky.com/.../بررسی-تاثیر-یادگیری-سازمانی-بر-رضایت-شغلی-پرسنل-بیمارستان-قائم-اردبیل 23 آگوست 2016 ... بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل ... شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل بررسی تاثیر یادگیری سازمانی ... با استفاده از شبکه عصبی (نسخه آپدیت شده + 53 صفحه مقاله انگلیسی) ... خرید آنلاین بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل ... www.sarvoptdl.ir/file6136.html‎Cached23 جولای 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. مقاله بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل. دانلود فایل ( بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل ... neginkavirn.aslblog.ir/post/1149‎Cachedشما به صفحه اختصاصی بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب ... خرید آنلاین بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل ... dlkadest.ir/dlarticle4426.html‎Cached5 دسامبر 2016 ... مقاله بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل. ادامه مطلب. مقالات مرتبط: دریافت فایل بررسی ماشین های تزریق پلاستیک – پرداخت و دانلود آنی ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ... دانلود فایل ( بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل ... www.farazwb.download/?p=27879‎Cached3 ا کتبر 2016 ... نام محصول دانلودی: بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. مقاله ... بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان ... cero.projeh.net/.../بررسی-تاثیر-یادگیری-سازمانی-بر-رضایت-ش/‎Cached9 آگوست 2016 ... مقاله بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل,بررسی تاثیر یادگیری سازمانی,بررسی تاثیر یادگیری ... بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان ... gahrokavir.nedablog.ir/post/2309 27 مه 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی پرسنل بیمارستان قائم اردبیل وارد این صفحه شده اید محصول ...