خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی

صنعت نساجی یکی از قدیمی ترین و مهمترین صنایع موجود است که ماده اولیه آن الیاف می‌باشد. الیاف در واقع رشته های قابل انعطافی هستند که قطر آنها نسبت به طولشان بسیار کم است و از خواص گوناگونی برخوردارند.

از آنجاییکه نخ از تابیدن الیاف به دور یکدیگر و پارچه از در هم رفتن و به هم پیوستن نخها تشکیل می‌شود، تمام خصوصیات الیاف به همان صورت به پارچه منتقل می‌شود.

تا قبل از انقلاب صنعتی، عملیات ریسندگی و بافندگی با دست انجام می شد و الیافی که در صنعت نساجی آن زمان مورد استفاده قرار می‌گرفت، الیافی بودند که در ریسندگی و بافندگی دستی مشکلات کمتری ایجاد می‌کردند مثل پنبه ، پشم ، کتان ، ابریشم و ... که به آسانی با دست ریسیده می‌شدند.

درسالهای بعد از انقلاب صنعتی به علت رشد روزافزون جمعیت دنیا و نیاز آنها به منسوجات و کافی نبودن الیاف طبیعی، دانشمندان به فکر تولید الیافی افتادند که محدودیت الیاف طبیعی را نداشته و کم و بیش دارای همان خصوصیات باشند. این دسته الیاف را الیاف مصنوعی یا ساخت دست بشر نامیدند.

الیاف مورد استفاده درصنعت نساجی به دو صورت جدا به نامهای الیاف کوتاه و مداوم (فیلامنت) به کار می روند. الیاف پنبه و پشم همیشه به صورت الیاف کوتاه هستند و در عملیات ریسندگی با تاب خوردن به دور هم تبدیل به نخ می‌شوند. الیاف مصنوعی به صورت مداوم هستند و طول آنها ممکن است به صدها یا هزاران متر برسد. در بعضی مواقع الیاف مداوم را با اندازه های دلخواه می برند و به صورت الیاف کوتاه درمی آورند.ابریشم تنها لیف طبیعی است که به صورت مداوم می‌باشد.

آنچه در این میان می‌توان گفت این است که تا سالهای آینده علاوه بر رشد و توسعه در زمینه تولید الیاف به خواصی جدید از این مواد دست خواهیم یافت که زندگی بشر را به طور کلی تحت تأثیر قرار خواهد داد. الیاف رسانای جریان الکتریسیته و یا منسوجات هوشمند که همانند یک رایانه یا روبات می‌توانند به کار روند، الیاف ضد باکتری و قارچ و میکروب یا الیاف بسیار مقاوم و بسیار ظریف با کارایی فوق العاده.



خرید فایل



لینک منبع :طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی

طرح توجیهی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی - تی فایل ... www.tfile.blogsky.com/1395/06/14/post-6058/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... 6mgppo.prodownload.site/ Cachedفروش دانلودی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی. طرح توجیهی تولید ... طرح توجیهی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی pdfonline.sidonline.ir/product-2037-tarhe-tojihi.aspx‎Cachedدانلود طرح توجیهی نخ های نساجی دانلود طرح توجیهی دانلود طرح کارآفرینی دانلود طرح های کسب و کار ... طرح توجیهی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی ... سیلندر کارد که از پوشش سوزنی برخوردار است موجب می‌گردد که الیاف از یکدیگر جدا شده و به ... دریافت فایل طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ... www.novinmgali.ir/?p=5602‎Cached10 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس ... طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات ... newdownload96.ir/طرح-توجیهی-و-کارآفرینی-تولید-نخ-متوسط-ت/ نشر توسط:nekafun 08/05/2016 دردسته‌بندی نشده دیدگاه‌ها برای طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی بسته هستند. کاملترین فایل طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ... www.sarvoptdl.ir/file7621.html‎Cached28 جولای 2016 ... شما به صفحه اختصاصی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی ... فروش فایل طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ... 7vvw46.barfindl.ir/‎Cachedفروش فایل طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی. طرح توجیهی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی - exrxfile exrxfile.parsiblog.com/Posts/1365/طرح+توجیهی+تولید+نخ+متوسط/‎Cached7 نوامبر 2016 ... طرح توجیهی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی. نوشته شده ... دسته بندی, طرح های توجیهی و کارآفرینی ... برای تولید این نخ‌ها از الیاف طبیعی و مصنوعی و مخلوط آنها و نیز الیاف مخلوط حاصل از ضایعات نساجی استفاده می‌گردد. فروش دانلودی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ... 6unblp.sarvdlc.com/‎Cachedفروش دانلودی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی. دانلود فایل ( طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ... www.risearticle.ir/download/462‎Cached23 ا کتبر 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی. ادامه مطلب ... خرید آنلاین طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ... kavirdlc.ir/خرید-آنلاین-طرح-توجیهی-و-کارآفرینی-تول/‎Cachedخرید آنلاین طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم از الیاف و ضایعات نساجی. 30 اکتبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این نوشته.