خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها

پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها

مقدمه

تاریخچه و روند تشکیل پروتکل TCP/IP

در ابتدا شبکه ها به صورت جداگانه فعالیت می کردند و چیزی به عنوان شبکه WAN وجود نداشت به طور مثال هر اداره یک شبکه LAN برای خود راه اندازی می کرد و فعالیت های خود را در آن انجام می داد ٬ برای اینکه برای شبکه ها پروتکل های خصوصی طراحی می شد و شبکه بر اساس سیاست ها تعریف شده در آن پروتکل شروع به فعالیت می کرد . پروتکل TCP/IP در اصل در دهه 1970 برای استفاده در شبکه سوییچینگ _بسته وزارت دفاع آمریکا ایجاد شدند. با گذشت زمان وزارت دفاع آمریکا به این فکر افتاد که تمام شبکه های خود را به هم متصل کند تا اطلاعات نظامی مورد نیاز را به راحتی در اختیار ادارات خود قرار دهد اما برای این کار یک مشکل بسیار بزرگ وجود داشت و آن عدم همخوانی پروتکل های مختلف با یکدیگر بود . برای حل این مشکل محققان و مهندسان شبکه شروع به ساخت و طراحی پروتکلی کردند که برای تمام شبکه ها قابل استفاده و در جهت حفظ اطلاعات نظامی وزارت دفاع از امنیت خوبی برخوردارباشد . نتیجه این تلاش و کوشش به وجود آمدن پروتکلی به نام ARPnet شد که شبکه های LAN وزارت دفاع آمریکا را به یکدیگر متصل می کرد . چند سال بعد موسسه علوم ملی آمریکا به منظور برقراری ارتباط بین مراکز تحقیقات مختلف شروع به گسترش شبکه های کامپیوتری کرد . از آن پس تغییراتی در پروتکل ARPnet به وجود آمد تا به یک پروتکل واحد برای شبکه ای غیر متمرکز که اکنون آن را اینترنت می نامیم تبدیل شود . پس از انجام این تغییرات پروتکل ARPnet به پروتکل TCP/IP که هم اکنون در تمامی شبکه ها مورد استفاده قرار می گیرد تبدیل شد . کلید اجرای یک سرویس کوچک برنامه نویسی TCP/IP می باشد.

Internet Protocol / Transmission Control Protocol عنوانی است برای گروهی از پروتکل ها که در جهت برفراری ارتباط کامپیوتر ها استفاده می شود .

ویژگی های مهم پروتکل TCP/IP :

از ویژگی های مهم پروتکل TCP/IP می توان : 1 – تعیین صحت انتقال داده ها 2 – مسیر یابی پویا را نام برد .

فهرست

عنوان صفحه

فصل اول ....................................................................................... 1

سیگنال ها و پروتکل ها ................................................................

فصل دوم ...................................................................................... 39

مدل OSI

فصل سوم..................................................................................... 54

پروتکل TCP/IP

فصل چهارم..................................................................................... 81

لایه اینترنت

فصل پنجم..................................................................................... 121

ارسال اطلاعات با استفاده از TCP/IP

فصل ششم..................................................................................... 129

مسیریابی



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها

دانلود پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها – رشته برق | مرجع دانلود پایان ... www.payanname.net/دانلود-پایان-نامه-سیگنال-ها-و-پروتکل-ها/‎Cachedاین سیگنال ها ممکن است مثلا برای سیم های مسی ولتاژهای الکتریکی برای فیبر نوری پالس های نور و در شبکه های بی سیم امواج رادیویی و مادون قرمز باشند.این سیگنال ... پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها faraztabiat.meeblog.ir/post/896‎Cachedمدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها برایتان آماده شده است تا ... دانلود پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها -کامل و جامع avaibrain.meeblog.ir/post/1661‎Cached24 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه ... پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها - عقیق دانلود agigdlc.ir/post.php?id=5243‎Cached18 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها- شده اید. توضیحات کامل و ... کویر دانلود » دانلود پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها – خرید آنلاین و ... kavirdlc.ir/دانلود-پایان-نامه-سیگنال-ها-و-پروتکل-ها/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه ... دریافت فایل پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها - پرداخت و دانلود آنی ... tmaghalec.ir/?p=9918‎Cached30 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها وارد این صفحه شده اید ... دانلود پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها -کامل و جامع 26b5bo.abtindls.ir/‎Cachedدانلود پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها -کامل و جامع. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد دوست گرامی سلام. دریافت فایل پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها - پرداخت و دانلود آنی 8h1inv.sarvdlc.com/‎Cachedدریافت فایل پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها - پرداخت و دانلود آنی. پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها – دانلود مستقیم word-amade.ir/download/tag/پایان-نامه-سیگنال-ها-و-پروتکل-ها/‎Cached21 ا کتبر 2012 ... دانلود پایان نامه مهندسی برق با موضوع سیگنال ها و پروتکل ها و رابطه بین آنها با موضوع سیگنال ها و پروتکل ها,پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها,پایان ... دانلود فایل ( پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها) - صفحه اول sabafarasu.blogroom.ir/post/269‎Cached16 سپتامبر 2016 ... دانلود فایل ( پایان نامه سیگنال ها و پروتکل ها) - - صبا فراسو.