خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

چکیده

این مقاله به موضوع هوش هیجانی و کاربرد آن در مدیریت سازمان‌ها می‌پردازد. هوش هیجانی تعریف شده و با هوش تحصیلی مقایسه می‌شود. شرایط بروز هوش هیجانی و استعدادهای فردی برای ایجاد هوش هیجانی تشریح می‌شوند. سپس کاربرد هوش هیجانی در مدیریت بازار بررسی می‌شود. هم‌چنین به موضوع هوش بین فردی، امید و خوش‌بینی و نقش آنها در مدیریت بازار پرداخته می‌شود.

منبع : روزنامه همشهری،‌ پنج‌شنبه 24 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3801، صفحه 12.

کلیدواژه : هوش هیجانی؛ هوش تحصیلی؛‌ هوش بین فردی؛ مدیریت بازار

قسمتی از متن:

  1. شناخت عواطف شخصی: خودآگاهی و تشخیص هر احساسی است به همان گونه که بروز می‌نماید. توانایی نظارت بر احساسات در هر لحظه برای به دست آوردن بینش و ادراک. ناتوانی در تشخیص احساسات راستین ما را سردرگم می‌کند. افرادی که در مورد احساسات خود اطمینان و قطعیت دارند بهتر می‌توانند زندگی خود را هدایت کنند.
  2. به کارگیری درست هیجان‌ها: قدرت تنظیم احساسات خود توانایی است که بر حس خودآگاهی متکی می‌باشد. افرادی که به لحاظ این توانایی ضعیف‌اند دایماً با احساس ناامیدی و افسردگی دست به گریبانند در حالی که افرادی که در آن مهارت زیادی دارند با سرعت بسیار بیشتری می‌توانند ناملایمات را پشت سر بگذارند. این توانایی کمک شایانی ا ست برای از بین بردن تهدیدهای محیطی و یا کم کردن ضعف‌های درونی.
  3. برانگیختن خود: افراد دارای این مهارت در هر کاری که به عهده می‌گیرند بسیار مولد و اثر بخش خواهند بود. برای عطف توجه برانگیختن شخصی تسلط به نفس خود و برای خلاق بودن لازم است سکان رهبری هیجان‌ها را در دست گرفت. توانایی دستیابی به مرحله غرقه شدن در کار انجام فعالیت‌های چشمگیر را میسر می‌گرداند.
  4. شناخت عواطف دیگران: همدلی اساس مهارت مردم است. کسانی (مدیران و تجاری) که از همدلی بالایی برخوردار باشند به علایم اجتماعی ظریفی که نشان دهنده نیازها یا خواسته ‌های دیگران است توجه بیشتری نشان می‌دهند. این توان آنها را در حرفه‌های مدیریت و فروش که مستلزم مراقبت و توجه به دیگرانند موفق می‌سازد.




خرید فایل



لینک منبع :هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار

هوش هیجانی؛ ابزاری نوین در مدیریت بازار - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../هوش-هیجانی-ابزاری-نوین-در-مدیریت-بازار‎Cached21 ا کتبر 2016 ... هوش هیجانی؛ ابزاری نوین در مدیریت بازار. مدیریت و یا عامل انسانی، مهمترین دلیل تحولاتی است که امروز بشر در همه زمینه ها و به هر شکلی در جوامع ... هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار - آی هوش www.ihoosh.ir/article/.../هوش-هیجانی-ابزاری-نوین-در-مدیریت-بازار‎Cachedهوش و تعاریف مرتبط, هوش، هوش چندگانه, هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار. هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار www.padida.ir/هوش-هیجانی-ابزاری-نوین-در-مدیریت-بازار/‎Cachedهم‌چنین به موضوع هوش بین فردی، امید و خوش‌بینی و نقش آنها در مدیریت بازار پرداخته می‌شود. هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار. چکیده. این مقاله به موضوع هوش ... هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار - راهنـــــــمایی و مــــــشـــــاوره psycnews.blogsky.com/1389/01/21/post-112/‎Cachedهوش هیجانی به نظر می‌رسد می‌تواند شکل تکامل یافته‌ای از توجه به انسان در سازمان‌ها باشد و ابزاری نوین و شایسته در دستان مدیران تجاری و تئوریسین‌های بازار برای هدایت ... بررسی هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار - مان فایل maanfile.blogsky.com/.../بررسی-هوش-هیجانی-ابزاری-نوین-در-مدیریت-بازار‎Cached21 سپتامبر 2016 ... تحقیق هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار در 12 صفحه فایل ورد قابل ویرایش با فرمت doc. چکیده. این مقاله به موضوع هوش هیجانی و کاربرد آن در ... هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار :: مقاله در راهکار مدیریت www.mgtsolution.com/olib/474637695.aspx‎Cached Similarعنوان مقاله, هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار. نویسنده, شفقی‌زاده، امیرحسین. زبان, فارسی. منبع. روزنامه همشهری، پنج‌شنبه 24 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره ... هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار | - داده پردازی سانا saanaa.com/هوش-هیجانی-ابزاری-نوین-در-مدیریت-بازار/‎Cached23 ا کتبر 2016 ... مدیریت و یا عامل انسانی، مهمترین دلیل تحولاتی است که امروز بشر در همه زمینه ها و به هر شکلی در جوامع گوناگون شاهد آن است. در واقع عامل انسانی است که ... اثیـــر ... سایت جامع مدیریت - هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار ... athir.blogfa.com/post-1890.aspx‎Cachedاین مقاله به موضوع هوش هیجانی و کاربرد آن در مدیریت سازمان‌ها می‌پردازد. هوش هیجانی تعریف شده و با هوش تحصیلی مقایسه می‌شود. شرایط بروز هوش هیجانی و استعدادهای ... هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار rpna.stu1.ir/.../%26%231607%3B%26%231608%3B%26%231588%3B+%26%231607%3B%26%231740%3B%26%231580%3B%26%231...‎Cachedهوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار - ,,بررسی هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار,هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار,مدیریت بازار,ابزار نوین مدیریت ... دانلود (هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار) 7shlzd.barfindl.ir/‎Cachedدانلود (هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار). امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _هوش هیجانی ...