خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی

طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی

قسمتی از متن:

گیاهان معطر عموماً به دسته ای از گیاهان اطلاق می شود که حاوی ترکیبات معطر و یا بعبارت دیگر اسانس هستند . این قبیل گیاهان با تنوع فراوان در کشورمان گسترده شده اند . امروزه استفاده از روغنهای اسانس در صنایع بهداشتی ، آرایشی ، غذایی و داروئی به قدری وسیع است که در بسیاری از کشورها مقادیر زیادی از این اسانس ها و یا ترکیبات تشکیل دهند آنها بصورت سنتزی تهیه می شوند .

انسان های طبیعی بدلیل عدم خطرات ناشی از آلودگی با مواد شیمیایی و نیز بو و اثر ویژه که در ترکیبات سنتزی براحتی قابل دسترسی نیست ، بسیار قابل توجه می باشند . در کشور ما با وجود تنوع آب و هوایی و شرایط مناسب کاشت و پرورش گیاهان معطر ، اسانس های استخراج شده از این گیاهان نه تنها می توانند نیاز داخلی را رفع نمایند ، بلکه می توانند جایگاه مهمی را در صادرات کشور داشته باشند . در هر حال توضیح و تبیین و موارد کاربرد یک اسانس در درجه اول به شناخت علمی آن مربوط می شود .

در واقع ترکیبات معطر گیاه یکی از پدیده های جالب متابویسم گیاه است و بیشترین میزان رایحه را می توان از طریق گلهای تازه احساس نمود که از حضور مقادیر ناچیزی از روغنهای اسانسی در گلبرگها ناشی شده است .

روغنهای اسانسی گاهی در شکل آزاد ، مانند اسانس موجود در گل رز و اسطوقدوس و گاه بصورت گلوکوزید است که تحت شرایط مطلوب و در حضور آنزیم و با عمل تخمیر به شکل آزاد در می آید (مانند اسانس یاس) . البته روغنهای اسانسی در سایر اندامهای گیاه نیز وجود دارند ، نظیر گل ، برگ ، پوست تنه گیاه و ...

روغنهای اسانسی از دیدگاه شیمیایی ، مخلوطهای بسیار پیچیده شامل ترپن ها و سسکوئی ترپن ها و مشتقات اکسیژنه آنها و ترکیبات دیگر هستند .

اکثر ترکیبات تشکیل دهنده اسانس ها ، خواصی دارند که استفاده از آنها را به صورت فرآورده های داروئی ، بهداشتی و غذایی امکانپذیر می سازد و بطور کلی ترکیبات متشکله اسانسها را می توان به سه دسته مهم زیر تقسیم بندی نمود .



خرید فایل



لینک منبع :طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی

خرید فایل( طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی) | رامتین دانلود ramtindlw.ir/article20704.html‎Cached14 نوامبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد نام محصول دانلودی: طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی برترین فایل طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی 2gckp1.nikansefile.ir/‎Cachedشما به صفحه اختصاصی طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید. کاربران گرامی توجه فرمایید که ... دانلود طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی - خرید آنلاین و دریافت 141rg4.abtindls.ir/‎Cachedدانلود طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی - خرید آنلاین و دریافت. کاملترین فایل طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/11049‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی ... دانلود طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی – خرید آنلاین و دریافت ... www.sarvoptdl.ir/file7430.html‎Cached27 جولای 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی)شما را در ... دانلود طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی -کامل و جامع 9mvoat.sarvdlc.com/‎Cachedدانلود طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی -کامل و جامع. طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی - سیستم همکاری در فروش فایل سِرو dijeekala.cero.ir/product-323328-طرح-پژوهشی-سنتز-ترکیبات-لیمونی.aspx‎Cachedخرید. طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی. قسمتی از متن: گیاهان معطر عموماً به دسته ای از گیاهان اطلاق می شود که حاوی ترکیبات معطر و یا بعبارت دیگر اسانس هستند . طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی | شبکه مقاله articlenetwork.ir/p=40364‎Cached17 ا کتبر 2016 ... دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی فرمت فایل: doc حجم فایل: 20 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی قسمتی از ... برترین فایل طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی baludtabiat.blogroom.ir/post/1309‎Cached5 نوامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم نام محصول دانلودی: طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی طرح پژوهشی سنتز ... دریافت فایل طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی - پرداخت و دانلود آنی 6m5khk.nikandlc.ir/‎Cachedدریافت فایل طرح پژوهشی سنتز ترکیبات لیمونی - پرداخت و دانلود آنی.