خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه پایگاه داده های موازی

پایان نامه پایگاه داده های موازی

مقدمه

پیشرفت در تکنولوژیهای شبکه و پایگاه داده در دهه های اخیر منجر به ایجاد سیستم های پایگاه داده توزیع شده گشته است .یک سیستم پایگاه داده توزیع شده مجموعه ای از سایتها می باشد که از طریق شبکه به هم متصل شده اند که هر کدام از سایت ها پایگاه داده مخصوص به خود دارد اما می توانند با یکدیگر کار کنند بنابراین هر کاربری در هر سایتی می تواند به همه داده های موجود در شبکه دسترسی داشته باشد درست مانند اینکه همه داده ها در سایت کاربر ذخیره شده است .

دغدغه اصلی سیستم های پایگاه داده توزیع شده قطعه قطعه کردن[1] و تخصیص[2] پایگاه داده اصلی می باشد واحد قطعه داده می تواند یک فایل باشد که در این حالت موضوع تخصیص همان تخصیص فایل خواهد بود مشکل تخصیص داده یک مسئله NP-complete می باشد بنابراین نیاز به هیوریستیکهای سریع برای تولید راه حل های موثر می باشد علاوه بر اینها تخصیص بهینه اشیا پایگاه داده به طور شدید بستگی به استراتژی اجرای پرس وجو [3] که به وسیله پایگاه داده توزیع شده پیاده سازی شده دارد .

هزینه اصلی در اجرای پرس و جو در سیستمهای پایگاه داده توزیع شده هزینه انتقال داده هنگام انتقال یک رابطه در موقع درخواست پرس و جو از یک سایت و انتقال آن از یک سایت متفاوت می باشد. هدف اصلی الگوریتم های تخصیص داده تعیین نسبت دادن فرگمنتها به سایتهای مختلف برای کمینه کردن هزینه انتقال داده در اجرای[4] یک مجموعه از پرس و جو ها می باشد که معادل کمینه کردن زمان متوسط اجرای پرس و جو می باشد که اهمیت اصلی در محیط های توزیع شده و پایگاه داده چند رسانه ای دارد.



[1] Fragmentation

[2] Allocation

[3] Query

[4] Static

فهرست مطالب

تعریف پایگاه داده ها(Data Base) 1

هدف پایگاه داده ها: 1

تعریف افزونگی.. 2

انواع افزونگی.. 2

مزایاو معایب در ناپایگاهی.. 4

مزایا و معایب در پایگاهی.. 5

معایت.. 5

عناصر محیط سیستم های پایگاهی.. 5

معماری.. 6

مزایای توزیع شده 8

مدلسازی معنایی داده ها 10

نکات مهم مربوط به صفت.. 12

تعداد حالات کاردینالیتی.. 17

مدلسازی معنایی داده ها (ER) : 17

معماری کامپیوترهای موازی.. 19

مدل های برنامه نویسی موازی.. 19

رده بندی کامپیوترهای موازی.. 20

معماری های حافظه اشتراکی.. 20

معماری های حافظه توزیع شده 22

معماری های حافظه توزیع شده اشتراکی.. 23

دستورات وجریان داده ها 24

انواع پیاده سازی نرم افزار 24

پردازنده چند کار ه ی SIMD.. 25

پردازنده چند کاره MISD.. 26

Multiprocessorمالتی پروسسور 27

Multicomputer systemمالتی کامپیوتر. 27

برنامه نویسی موازی : 28

دستور العمل FORALL. 31

گرانولیته ی پردازش ها(Process Granularity) 33

عملگر FORK. 38

دستورالعمل JOIN.. 40

قانون AMDAHL (تأثیرات کد ترتیبی روی سرعت اجرا ) 41

غلبه بر سربار عمل مقداردهی اولیه. 42



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه پایگاه داده های موازی

برترین پکیج پایان نامه پایگاه داده های موازی – دانلود فایل – تحقیق ... dlkadest.ir/dlarticle1692.html‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پایان نامه پایگاه داده های موازی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه ... پایان نامه پایگاه داده های موازی - سیستم همکاری در فروش فایل سِرو lord.cero.ir/product-323636-پایان-نامه-پایگاه-داده-های-موازی.aspx‎Cachedپایان نامه پایگاه داده های موازی دسته: فناوری اطلاعات بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 656 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 53. پایان نامه پایگاه داده های موازی ... جستجوی پایان نامه، پروپوزال، پروژه در مورد پایگاه داده های موازی www.faradoc.ir/جستجوی-پایان-نامه/q/پایگاه-داده-های-موازی‎Cachedشما عبارت پایگاه داده های موازی را در سایت جستجو کرده اید. براساس درخواست جستجوی شما برای دانلود پایان نامه درباره پایگاه داده های موازی و پروپوزال و دانلود گزارش ... برترین پکیج پایان نامه پایگاه داده های موازی - دانلود فایل pichakwi.meeblog.ir/post/665‎Cachedامیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید عنوان محصول دانلودی:پایان نامه پایگاه داده های موازی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی ... پایان نامه درباره پایگاه داده های موازی و توزیع شده - نمونه سوالات پیام نور hdaneshjoo.ir/27046/پایان-نامه-پایگاه-داده-های-مواز/‎Cachedپایان نامه درباره پایگاه داده های موازی و توزیع شده مقدمه با گسترش روز افزون فن‌آوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کامپیوترها و خدمات ارائه شده از طرف آنها. پایان نامه پایگاه داده های موازی www.karenthesis.ir/دانلود/853/پایان-نامه-پایگاه-داده-های-موازی‎Cachedپایان نامه پایگاه داده های موازی مقدمه پیشرفت در تکنولوژیهای شبکه و پایگاه داده در دهه های اخیر منجر به ایجاد سیستم های پایگاه داده توزیع شده گشته است .یک سیستم ... پایگاه داده های موازی و توزیع شده پایان نامه و پروژه : دانلود پایان نامه ... parallel-distributed-databases.dibablog.com/post/1‎Cached6 ژوئن 2016 ... پایان نامه پایگاه داده های موازی. مقدمه. پیشرفت در تکنولوژیهای شبکه و پایگاه داده در دهه های اخیر منجر به ایجاد سیستم های پایگاه داده توزیع شده گشته ... برترین پکیج پایان نامه پایگاه داده های موازی - دانلود فایل 3lz3d1.afradlc.pw/‎Cachedبرترین پکیج پایان نامه پایگاه داده های موازی - دانلود فایل. دانلود فایل ( پایان نامه پایگاه داده های موازی) 7qjhkn.nikandlc.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پایان نامه پایگاه داده های موازی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پایان نامه پایگاه داده های موازی}را ... دانلود (پایان نامه پایگاه داده های موازی) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/6851‎Cached28 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پایان نامه پایگاه داده های موازی وارد شده اید.برای مشاهده ...