خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک

پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک

قسمتی از متن:

شاهکار بزرگ عک کی « دایناسورگرتی» است که رفتار باور نکردنی یک دایناسور مطیع، با رام کننده خود را مرور می کند.

نه تنها طراحی فیلم بلکه اجرای انیمیشن آن قابل تقدیر است. شخصیت گرتی به نوعی تعجب همگان را بر می انگیزد. بی تردید در این فیلم حرکت های گرتی با زمابندی مناسب طراحی شده است.

هنر وصنعت انیمیشن کشور امریکا ریشه های عمیقی دارد. اگر چه در ابتدا تولیدات آن محدود به فیلم های انیمیشن تبلیغاتی وکمک می شد. همه فعالیتها به عده کمی از انیماتورهای نیویورکی خلاصه می شد که از یک استودیو به استودیوی دیگر در رفت و آمد بودند به اصطلاح بازار انیمیشن را داغ نگه می داشتند.

در پی اولین دهه های فعالیت انیمیشن آمریکا جان راندولف بری شخصیتی سرشناس مصمم تاثیر گذار و درونگر بود. او بنیاد انیمیشن آمریکا و جهت گیری های آن را پایه گذاشت. او به عالم سینما با این ترتیب وارد شد که از وینزور عک کی تقلید کند. اما به هر حال باورهای او کاملاً با خلاقیت های عک کی تفاوت داشت.

بری به تعبیری صرفاً برای کسب در آمد به طراحی انیمیشن می پرداخت و از اولین روزهای فعالیتش برای بهینه سازی نیروی کار، جلوگیری از کارهای بیهوده و نیز سریع در زمان تولید تلاش می کرد.

استودیوی بری براساس رقابت در ساخت فیلم های سفارشی و نیاز روز افزون به تولید فیلم تاسیس شد. زمانی که ایالات درگیر جنگ جهانی اول بود، بری تشویق شد تا برای سازمان های دولتی، فیلم های آموزشی تولید کند. حرکتی که در جنگ جهانی دوم توسط واست دیزنی تکرار شد.

بری همواره نو آوری تکنیکی را مورد تایید قرار می داد. به همین خاطر توانست در طول سه سال سه ابداع را به ثبت رساند، که عبارتند از ژانویه 1914 م پسرمیه های چاپ شده جولای 1914 م کاربرد سایه روشن ها در طراحی و جولای 1915 م استفاده از تلق شفاف که برای تولید انیمیشن روی پس زمینه می نشست. این ابداعات باعث شد که رهبری این صنعت را به دست گیرد و در میان رقبا منحصر به فرد باشد. ابداعات بری در اینجا متوقف نشد.

او در سال 1920 م اولین فیلم رنگی انیمیشن را به نام « اجرای گربه توماس» ساخت. گربه توماس در نوع خود فیلم موفقی بود که به روش ساده خراش روی فیلم ساخته شد. اما ساخت آن هزینه های زیادی در برداشت که باعث شد برای مدت 10 سال فیلم انیمیشن رنگی دیگر ساخته نشود.

یکی از گروههای موفق تولید کننده انیمیشن، گروه پت سولیوان بود که با ساخت فیلم های « گربه توماس» به موفقیت های هوشمندانه تجاری وهنری بسیاری دست یافت. گربه فلیکس در چشم اندازی ده ساله، به عنوان یک گربه انسان نمای جادویی پیچیدگی های منحصر به فردی داشت. شخصیت فیلیکس، هوشیارانه، دلنشین و مرور طراحی شده بود در عین حال گوشه ها و زاویای آن نشان از شیطنت و زیرکی داشت. شخصیت فلیکس تنها نمونه ارزنده حرکت های انیمیشن است که به حوادث مضحک و موقعیت خاص نیاز ندارد تا بیننده خود را بخنداند. وقتی فلیکس عصبی است در یک محیط دایره ای قدم می زند وواکنش های شدید او تا مدتها به یاد می ماند.

همه عناصر گرافیکی به شخصیت فلیکس اضافه شده بود تا حس جادوئی آن را کامل نماید. دم گربه فلیکس می توانست به اشیای عنصر تبدیل شود؛ علامت سوال علامت تعجب و در حقیقت هرچیز دیگری که کارگردان مجبور به استفاده از آن در صحنه بود، راکت بیسبال، قلاب ماهیگیری و حتی در ورودی یک خانه دور افتاده ( بدون در نظر گرفتن پرسپکتیو آن ) از جمله تغییرات دم گربه فلیکس بود.


-19-21 100 سال

john Randolph bray

24-26 100 سال

-ص 65 100 سال



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک

پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنر و گرافیک : دانلود ... zamzam2002.najiblog.com/.../پایان+نامه+راهکارهای+موفقیت+تجاری+و+هنری+رشته+هنر+و+گرافیک‎Cached16 نوامبر 2016 ... فایل ورد قابل ویرایش. توضیحی مختصر از متن فایل : توضیحی مختصر از پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری در زمینه انیمیشن سازی :. پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنر و گرافیک | مرجع ... www.payanname.net/پایان-نامه-راهکارهای-موفقیت-تجاری-و-هن/‎Cachedتعداد صفحات پایان نامه: 200 صفحه دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word موضوع این پروژه « راهکارهای موفقیت تجاری و هنری» (در بخش نظری) و ساخت. پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری هنری رشته هنر گرافیک blognewsland.ir/.../پایان%20نامه%20راهکارهای%20موفقیت%20تجاری%20و%20هنری%2...‎Cachedدانلود فایل ( کامل پایان نامه رشته کامپیوتر با موضوع امنیت پایگاه‌ داده) ... پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنر و گرافیک. فایل ورد قابل ویرایش خرید فایل( پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک) golestandanesh.meeblog.ir/post/1867‎Cachedشعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد به صفحه دانلود فایل(پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک)خوش آمدید برای ... پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک filemarket20.cero.ir/product-323650-پایان-نامه-راهکارهای-موفقیت-تجاری-و-هنری-رشته-هنرو.aspx‎Cachedپایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک دسته: هنر و گرافیک بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 74 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 159. دانلود پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک ... shameparvan.aslblog.ir/post/343‎Cached6 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک درجه کیفی و رضایت از دانلود: ... کاملترین فایل پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو ... tnarenj.aslblog.ir/vote1900-4.php‎Cached24 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات ... فروش دانلودی پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو ... www.sarvoptdl.ir/file6461.html‎Cached24 جولای 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه راهکارهای ... دانلود پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک ... shabnampcz.blogroom.ir/post/105‎Cached20 نوامبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه راهکارهای موفقیت ... دانلود (پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک) 3m95nc.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود (پایان نامه راهکارهای موفقیت تجاری و هنری رشته هنرو گرافیک)