خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه پزشکی ترس

پایان نامه پزشکی -ترس

قسمتی از متن:

تعریف ترس:

جانوران بدون وجود ترس قادر به حفظ امنیت خود نیستند. اضطراب یک علامت هشدار دهنده است، خبر از خطری قریب الوقوع می دهد و موجود را برای مقابله با تهدید آماده می کند. ترس نیز که علامت هشدار دهنده مشابهی است که با اضطراب با خصوصیات زیر تفکیک می شود: ترس واکنش به تهدیدی معلوم، خارجی، قطعی و از نظرمنشاء بدون تعارض است. اضطراب واکنش در مقابل خطری نامعلوم، درونی، مبهم و از نظر منشاء همراه با تعارض است. به وضوح ترس نیز ممکن است به موضوعی نا خودآگاه، سر کوب شده و درونی مربوط باشد که به شیء در دنیای خارج انتقال یافته است.

ترس بعنوان یکی از رفتارهای تدافعی است که در حیات موجودات زنده و اجتناب آنها از خطر موثر است. بروز رفتار ترس در جانوران شامل واکنشهای اتونومیکی نورواندوکرینی و رفتاری است و در واقع یک پاسخ روانی فیزیولوژیکی به یک خطر حاد است.

مباحث عمده ای در ترس مطرح است ترس ناخودآگاه یا فطری که ترسی است که به ارث برده می­شود مثل ترس از صدای بلند یا محرک های دردناک و محرکی که آغاز کننده ترس است به عنوان محرک غیر شرطی نامیده می­شود.

دو نوع ترس وجود دارد:

1-ترس شرطی شده(ترس کلاسیک) یکسری از محرک های کلاسیک با محرک غیر شرطی جفت شده در این نوع ترس محیط، مورد را کنترل می­کند.

2-ترس بیزاری: با استفاده از ابزارهای شرطی کننده که پاسخ ها جفت شده با محرک های غیر شرطی مثل لامسه و درد و پاسخ بیزاری تحت تاثیر محرک غیر شرطی است. در ترس بیزاری مورد است که محیط را کنترل می کند.

1-1-2-تاریخچه ترس :

مترجمین اولیه آثار فروید، کلمه Angs آلمانی را که به معنی ترس است، به عنوان اضطراب ترجمه کردند. فروید خود معمولا این تفکیک را که اضطراب با موضوعی سرکوب شده و ناخودآگاه در حالی که ترس با موضوعی معلوم و خارجی مربوط است، نادیده گرفته است.

داروین عقیده داشت که کلمه ترس از آنچه ناگهانی و خطرناک است مشتق شده است، اساسا به عنوان یک علامت هشدار دهنده، اضطراب را می­توان یک هیجانی نظیر ترس شمرد(95).

دانشمندانی چونneielson Brestrap , در سال1985 پیشنهاد کردند که در پدیده رفتاری ترس واضطراب یک نوروترانسمیتر و یا یک ناحیه از مغز در گیر نیستند بلکه چند قسمت از مغز و چند نوروترانسمیتر درگیر می باشند.



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه پزشکی ترس

پی ورد پایان نامه پزشکی ترس - بازدید امروز payword.sellfile.ir/prod-347542-پایان+نامه+پزشکی+ترس.html‎Cachedپایان نامه پزشکی ترس ,بروزترین مقاله پزشکی ترس ,جدیدترین تحقیق پزشکی ترس ,سایت پی ورد , دانلود پایان نامه پزشکی -ترس 86 ص www.payanname.net/دانلود-پایان-نامه-پزشکی-ترس-86-ص/‎Cachedمطالب این پست : دانلود پایان نامه پزشکی -ترس 86 ص با فرمت ورد word ( دانلود متن کامل پایان نامه ) 1-1-1-تعریف ترس: جانوران بدون وجود ترس. پایان نامه پزشکی -ترس 1fyjiu.abtindls.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((پایان نامه پزشکی -ترس)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی - پایان نامه پزشکی -ترس- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با ... کویر دانلود » کاملترین فایل پایان نامه پزشکی -ترس kavirdlc.ir/کاملترین-فایل-پایان-نامه-پزشکی-ترس/‎Cachedکاملترین فایل پایان نامه پزشکی -ترس. 27 اکتبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این نوشته. با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان نام محصول دانلودی : ... خرید آنلاین پایان نامه پزشکی -ترس | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file4724.html‎Cached18 جولای 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد اینک شما با جستجوی ((پایان نامه پزشکی -ترس)) وارد ... دریافت فایل پایان نامه پزشکی -ترس - پرداخت و دانلود آنی simorghflye.ruzfa.ir/post/758‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پایان نامه پزشکی -ترس)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پایان نامه پزشکی -ترس}را دانلود خواهید ... برترین فایل پایان نامه پزشکی -ترس bluelutoss.rozblog.com/.../برترین-فایل-پایان-نامه-پزشکی--ترس.html‎Cached3 روز پیش ... برترین فایل پایان نامه پزشکی -ترس 1. مهارت بلاگhttp://maharaat-blog.blogfa. com/author-maharaat-blog.aspx?p=4تمامی کاربرانی…,برترین ... برترین پکیج پایان نامه پزشکی -ترس – دانلود فایل | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/11979‎Cached31 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((پایان نامه پزشکی -ترس)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه پزشکی -ترس- شده اید. کاملترین فایل پایان نامه پزشکی -ترس 2lxuzp.nikansefile.ir/‎Cachedمدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پایان نامه پزشکی -ترس برایتان آماده شده است تا بتوانید به ... فروش دانلودی پایان نامه پزشکی -ترس 8qe5ho.prodownload.site/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پایان نامه پزشکی -ترس)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پایان نامه پزشکی -ترس}را دانلود خواهید ...