خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد

پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد

فهرست مطالب

عنوان صفحه

- مقدمه 2

فصل اول :

- مساله تحقیق 4

- اهمیت و ضرورت تحقیق 6

- طرح تحقیق 6

- سوالات تحقیق 7

- فرضیه (های ) تحقیق 8

- تعریف عملیاتی اصطلاحات تحقیق 9

فصل دوم :

پیشینه تحقیق 10

تاریخچه تشکیل مدارس در ایران 10

فصل سوم :

- روش تحقیق 16

- جامعه آماری 17

- نمونه آماری 17

- حجم نمونه و روش نمونه گیری 17

- ابزارهای تحقیق 17

- روش تجزیه و تحلیل 17

فصل چهارم :

- مقدمه 34

- جداول

فصل پنجم :

- تجزیه و تحلیل خلاصه های مطالب 40

- آزمون بینه و سیمون 47

- محدودیت ها 50

- پیشنهادات 51

- منابع 52

فهرست نمودار

عنوان صفحه

- نمودار 1-2 33

- نمودار 4-1-2 33

- نمودار 1-3 34

- نمودار 4-1-3 34

- نمودار 1-6 35

- نمودار 4-1-6 35

- نمودار 1-10 36

- نمودار 4-1-10 36

- نمودار 1-12 37

- نمودار 4-1-12 37

- نمودار 1-14 38

- نمودار 4-1-14 38

- جدول درصد و فراوانی 39

روش تحقیق :

ما در این تحقیق از روش همبستگی استفاده کرده ایم . در اینجا ما به دنبال بررسی احتمال وجود رابطه ها و نیز میزان رابطه بین دو یا چند متغیر هستیم .ما بر اساس تعداد نمونه ها که مربوط به دانش آموزان چند مدرسه در یک شهر می باشد میزان قرار می دهیم .

در این تحقیق میزان ضرایبی که به دست آمده نشان گر موافقت و مخالفت افراد یا معلمین از نحوه کلاسبندی به صورت مدرن و پیشرفته است که با توجه به جداول و نمودار ها می توان درصد افراد مخالف و موافق را بدست آورد.

جامعه آماری :

تمام مدارس ابتدایی شهرگرمه جاجرم

نمونه آماری :

از مدارس ابتدایی شهرگرمه جاجرم که از منطقه 1و2 آموزش و پرورش را انتخاب کرده ایم و 100 نفر از دانش آموزان این منطقه که 50 نفر آنها دختر و 50 نفر آنها پسر می باشند .

حجم نمونه و روش آمارگیری :

حجم نمونه ما 100 نفر دانش آموز می باشد و در این تحقیق از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله استفاده می کنیم .

ابزارهای تحقیق :

ابزارهای تحقیق ما در این تحقیق عبارت اند از :

پرسشنامه و پرونده تحصیلی دانش آموزان و نیز استفاده از نظریات معلمان که براساس آنها پرسشنامه ها تنظیم وتبیین شده اند.

روش تجزیه و تحلیل :



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد

کلاس بندی بهینه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ... www.asanproject.ir/کلاس-بندی-بهینه-چیست-و-چه-تاثیری-در-ارتق/‎Cached Similarدانلود پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد. تاثیر کلاس بندی بهینه بر ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ... persianmaghale.com/تاثیر-کلاس-بندی-بهینه-بر-ارتقا-و-پیشرفت/‎Cachedتاثیر کلاس بندی بهینه بر ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی ... بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد : ... در ابتدا باید بدانیم که کلاس بندی چیست و چه نقشی بر پیشرفت تحصیلی دارد و بین ... برای سفارش پایان نامه به این صفحه مراجعه نمایید: سفارش پایان نامه پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت ... nflowert.meeblog.ir/post/1111‎Cachedفهرست ، چکیده و لینک دانلود((پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد)) را در ادامه مطلب ببینید دانلود روش تحقیق کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و ... tmaghalec.ir/?p=1585‎Cached24 ا کتبر 2016 ... ... و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد ... هزینه ای ناچیز فایل{پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری […]. برترین فایل پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و ... www.sarvoptdl.ir/file8643.html‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز ... پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت ... https://selzir.com/.../16363858-پایان-نامه-کلاس-بندی-بهینه-چیست-و-چه-تاثیری-در-ارتقا-و-پیشرفت-تحصیلی-د‎Cachedپایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد محدوده قیمت از 7000 تومان از فروشگاه فروش محصولات دانلودی ... فروش دانلودی پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و ... kavirdlc.ir/فروش-دانلودی-پایان-نامه-کلاس-بندی-بهین/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... خانه > دسته‌بندی نشده > فروش دانلودی پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد ... پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت ... faraztabiat.blogroom.ir/post/1882‎Cached17 نوامبر 2016 ... پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد - - فراز طبیعت. پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت ... www.karenthesis.ir/.../پایان-نامه-کلاس-بندی-بهینه-چیست-و-چه-تاثیری-در-ارتقا-و-پیشرفت-تحصیلی-دانش-آموزان-دوره-ابتدایی-دارد‎Cachedپایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد مقدمه : بچه با حرکات دست و پا کم کم مهارت ها را یاد می گیرد و ... پایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت ... harirdlc.ir/article/2924‎Cachedپایان نامه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد. Posted on اکتبر 10, 2016 by mina. ما اولین نیستیم ولی ...