خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

بیان مسیله

عوامل موثر بر الگوی سنی ازدواج

اهداف اختصاصی

اهداف کاربردی

ملاحظات اخلاقی

براورد رقمی

پیش ازمایی

تحلیل داده ها

نتیجه گیری

پیش گیری

هرم سنی روستایی به تفکیک تاهل وتجرد

آنچه که اکنون کشور ما با عنوان بحران عدم تعادل جمعیتی با آن روبرو است شاید تا کنون هیچ کشوری با این شدت با آن مواجه نبوده است پس از جنگ دوم جهانی آن هم با ابعاد بسیار کوچکتری مشکل فوق در کشورهای درگیر جنگ مشاهده شده و کشور چین که بدنبال اتخاذ سیاست تک فرزندی با نوع دیگری از آن روبرو می باشد. کشورهای غربی با توجه به بافت فرهنگی خود با آن به عنوان عامل کنترل جمعیت برخورد نموده و باعث بروز مشکلاتی در آن جوامع شدند گرایش به بی بند و باری افزایش آمار طلاق و سستی بنیاد خانواده از این موارد است که جبران آن بسیار مشکل و به کار طولانی بروی چندین نسل را می طلبد و شاید هرگز قابل جبران نیز نباشد آنچه که در کشور ما با توجه به بافت فرهنگی جامعه قبول آن بسیار مشکل و عوارض آن دوچندان خواهد بود.

تجرد با توجه فرهنگ اسلامی و ملی حاکم در کشور ما باید به عنوان یک بحران بزرگ اجتماعی با آن برخورد شود زیرا علاوه بر ایجاد مشکلات روحی و عاطفی در بین افراد مجرد می تواند منجر به توسعه فساد اخلاقی و اجتماعی نیز گردد که نتیجه آن صرفا متوجه افراد مجرد نخواهد بود بلکه دیگر اقشار متاهل جامعه نیز که به ظاهر از تجرد لطمه ندیده اند با عواقب آن روبرو خواهند شد مهمترین عوارض تجرد در جامعه افزایش آمار طلاق در بین متاهلین و بی ثباتی در خانواده ها و بدنبال آن افزایش جرم وجنایت و ناامنی عمومی خواهد بود.

لازم به ذکر است که مشکل فوق یک راه حل مناسب نیز دارد راه حلی که بدلیل ماهیت فرهنگی شاید اجرای آن چندان آسان نباشد لیکن در صورت درک شرایط از سوی سیاستگذاران و مسئولان برنامه ریزی و تصمیم گیری برای حل آن چندان هم مشکل نخواهد بود.

نکته بسیار مهم آن است راه حل ارائه شده باید بسرعت به اجرا گذاشته شود در غیر این صورت نتایج آن چشمگیر نخواهد بود چرا که با گذشت هر سال تعدادی از افراد در معرض تجرد قطعی قرار خواهند گرفت.

از طرفی در صورت اجرای راه حلهای غیر اصولی (از قبیل تعدد زوجات) و توجه صرف به حل مشکل فعلی یک گروه از جامعه که دختران متولدین قبل از سال 1364 می باشد امکان حل مشکل برای گروه دیگر که عمدتا گروه پسران متولدین سالهای 1365 تا 1374 می باشد (مشکل سالهای بعد) از بین خواهد رفت چرا که حل مشکل آنان به حل اصولی مشکل گروه اول وابسته است



خرید فایل



لینک منبع :بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران

مقاله بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران bankmaghale.ir/مقاله-بررسی-الگوی-سنی-ازدواج-در-ایران/‎Cached Similarبررسی الگوی سنی ازدواج در ایران. بیان مسئله: کنترل میزان رشد جمعیت یکی از مهمترین شاخصهای توسعه بحساب می آید. جمعیت دنیا در سال ۱۹۵۰ دو و نیم میلیارد نفر ... پروژه آمار بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران | جستجو در وبلاگها | وبلاگ ... weblog24.gdn/.../پروژه-آمار-بررسی-الگوی-سنی-ازدواج-در-ایران.html‎Cachedنتایج جستجوی عبارت ' پروژه آمار بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با ... تحقیق بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران - فایل ناب filenab.com/product-53841-tahghigh.aspx‎Cachedتحقیق بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران. همچنین طبق تحقیق انجام شده از سوی سازمان ثبت احوال میزان تفاوت سنی زن و مرد در کشور طی سالهای دهه 60 بین 84 تا 15 بوده ... بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران - ایران دانشجو irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/2843‎Cached26 جولای 2016 ... بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران. بیان مسئله: کنترل میزان رشد جمعیت یکی از مهمترین شاخصهای توسعه بحساب می آید. جمعیت دنیا در سال 1950 دو و ... بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران - همکاری در فروش فایل marketfile.ir/product-42681-The-pattern-of-age-of-marriage-in-Iran.aspx‎Cachedبررسی الگوی سنی ازدواج در ایران. کنترل میزان رشد جمعیت یکی از مهمترین شاخصهای توسعه بحساب می آید جمعیت دنیا در سال 1950 دو و نیم میلیارد نفر بوده و اکنون از ... پروژه آمار بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper8434.html‎Cached19 ا کتبر 2016 ... برترین فایل پایان نامه بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران هموطنان گرامی سلام.وقت بخیرهموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه بررسی الگوی ... دانلود مقاله بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-الگوی-سنی-ازدواج-در-ایران‎Cached Similar21 ا کتبر 2010 ... عنوان مقاله : بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران قالب بندی : Word 2003 قیمت : رایگان شرح مختصر : کنترل میزان رشد جمعیت یکی از مهمترین شاخصهای ... بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران » دانلود تحقیق ، پروژه کارآفرینی mihandocs.com/1353-بررسی-الگوی-سنی-ازدواج-در-ایران.html‎Cached25 آگوست 2015 ... عنوان مقاله : بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران. قالب بندی : docx. قیمت : 4000. کنترل میزان رشد جمعیت یکی از مهمترین شاخصهای توسعه بحساب می ... بررسی الگوی سنتی ازدواج در ایران – دانلود پایان نامه رشته روانشناسی ... ravanshenasi.filetak.ir/1394/.../بررسی-الگوی-سنتی-ازدواج-در-ایران/‎Cached8 مارس 2016 ... این فایل با فرمت word می باشد و قابل ویرایش است. بررسی الگوی سنتی ازدواج در ایران. فهرست مطالب بیان مسئله: ۳. عوامل موثر بر الگوی سنی ... تحقیق در مورد بررسی الگوی سنی ازدواج در ایران - دانلود مطالب علمی docs.blogsky.com/1395/05/25/post-30299/ 15 آگوست 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه33 فهرست مطالب عوامل موثر بر الگوی سنی ازدواج: ...