خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق

پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق

مقدمه

خانواده یکی از مهمترین و مقدسترین نهادهای اجتماعی است که در طول تاریخ از جمله عوامل دوام و قوام جامعه بشری بوده و آنچه موجب نگرانی جوامع شده است صدمات و لطمات جبران‌ناپذیری است که بر اثر فروپاشیدن این کانون ایجاد می‌شود .

صدماتی که متوجه تمام اعضای خانواده منجمله فرزندان می شود . جدایی والدین برای فرزندان و خود آنها بسیار حایز اهمیت و قابل بررسی است چرا که وضعیت فرزندان پس از طلاق و جدایی والدین از نگران‌کننده‌ترین و بحث‌انگیزترین جنبه طلاق بوده است . و این مسئله در صورت ازدواج مجدد والدین با دیگری ، ابعاد نگران کننده‌ای به خود می‌گیرد . دوره بلافاصله بعد از جدایی برای اکثر افراد یک دوره تضاد و دوگانگی عاطفی و تغییرات خلقی شدید است (معنوی ، 1362).

بیان مساله :

ویژگی اصلی تشخیص اختلال توداری ، داشتن الگوی تکراری و پیوسته تجاوز به حقوق اولیه دیگران یا تخطی از معیارها و ضوابط اجتماعی متناسب با سن است (wicks, 1984) از نظر پیروان مکتب کلاسیک ، بزهکار فردی است که تحت اراده آزاد خود ، دست به عمل زده است که موجب خسارات و زیان جامعه گردیده است. (کی‌نیا ، 1357)

طبق تعریف مرکز تحقیق فدرال :

سرقت به عنوان کوششی است برای بدست آوردن هر چیز باارزشی که مورد مواظبت و پاسداری و امانت و کنترل شخص یا اشخاص می‌باشد . بازور و یا بوسیله تهدید به زور یا خشونت و یا با قراردادن قربانی در ترس انجام گیرد .(Goode , 1948) روان‌کاوان سرقت را بیان سمبولیک نیاز به محبت والدین می‌دانند ، که البته بیشتر در مورد سرقتهای بی‌اهمیت صدق می‌کند .

بزهکاران ضعف‌من (Ego) دارند که منجر به جرم غیرارادی می‌شود که با احساس پشیمانی بعد از انجام عمل توام است .



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق

پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق (14-11 ... sigmadlkad.ir/hBgeGw/‎Cachedپایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق (1411) ساله ی کانون اصلاح و تربیت پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی وضعیت خانوادگی و تحصیلی ... دانلود پایان‌نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق ... www.payanname.net/دانلود-پایان‌نامه-بررسی-وضعیت-خانواد/‎Cachedمطالب این پست : دانلود پایان‌نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق 100 صفحه. با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه). خانواده یکی از مهمترین و ... پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق 14-11 ساله gemfile.ir/.../پایان-نامه-بررسی-وضعیت-خانوادگی-و-تحصیلی-نوجوانان-سارق-14-11-ساله‎Cachedپایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق 1411 ساله در 100 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. دانلود پایان نامه وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق | تک آی آر www.tak-ir.org/وضعیت-خانوادگی-تحصیلی-نوجوانان-سارق/‎Cachedموضوع پایان نامه : بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق 11 تا 14 ساله کانون اصلاح و تربیت; مربوط به رشته : روانشناسی عمومی; فرمت اجرایی : در قالب ... بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق 14-11 ساله کانون ... foghelisans.blogsky.com/1395/09/13/post-3130/‎Cachedپروژه پایان نامه پروپوزال سمینار - بهترین پروپوزال‌ها و پایان‌نامه‌ها و سمینارها. پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق (14-11 ... www.faradoc.ir/.../پایان-نامه-بررسی-وضعیت-خانوادگی-و-تحصیلی-نوجوانان-سارق-14-11-ساله-کانون-اصلاح-و-تربیت-مشهد-1384‎Cachedپایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق (14-11) ساله کانون اصلاح و تربیت مشهد 1384 پایان نامه تحصیلی جهت اخذ مدرک کارشناسی رشته ... بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق « دانلود پایان نامه ... poroge.ir/بررسی-وضعیت-خانوادگی-و-تحصیلی-نوجوانا/ مقدمه. خانواده یکی از مهمترین و مقدسترین نهادهای اجتماعی است که در طول تاریخ از جمله عوامل دوام و قوام جامعه بشری بوده و آنچه موجب نگرانی جوامع شده است صدمات و لطمات ... پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق - قیمت ... https://selzir.com/قیمت.../15517521-پایان-نامه-بررسی-وضعیت-خانوادگی-و-تحصیلی-نوجوانان-سارق پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق محدوده قیمت از 8000 تومان از فروشگاه فایل و مقالات. خرید و دانلود پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان ... shameparvan.ruzfa.ir/post/2817‎Cachedما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق (14-11) ساله ی کانون اصلاح و ... پایان‌نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق - لونا پروژه lonadoc.com/پایان‌نامه-بررسی-وضعیت-خانوادگی-و-تحص/‎Cachedپایان‌نامه بررسی وضعیت خانوادگی و تحصیلی نوجوانان سارق. نوشته شده در آذر ۲۶, ۱۳۹۴ | 69 views. فصل اول : کلیات تحقیق. مقدمه. خانواده یکی از مهمترین و مقدسترین ...