خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی

پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی

زهکشی

فرآیند خارج کردن آب سطحی اضافی و مدیریت سفره آب زیرزمینی کم عمق از طریق نگه داشت و دفع آب و مدیریت کیفیت آب برای رسیدن به منافع دلخواه اقتصادی و اجتماعی است، در حالی که محیط زیست نیز حفظ شود.

زهکشی درگذشته های دور

زهکشی کشاورزی،‌ بنا به عقیده سازمان خواربار و کشاورزی جهانی، نه هزار سال پیش در بینالنهرین آغاز شد. در آن هنگام لوله به کار برده نمی‌شده بلکه به احتمال زیاد از سنگ و سنگ‌ریزه و شاخ و برگ گیاهان بهره‌گیری می‌شد. اولین لوله‌های زهکشی حدود چهار هزار سال قدمت دارند. در اروپا، اولین زهکشی زیرزمینی حدود دو هزار سال پیش نصب شده‌است.

در کتابی که در حدود سه هزار سال پیش در چین نگاشته شده، نقشه‌هایی از سیستم زهکشی مشاهده می‌شود. هرودت،‌ در حدود 2400 سال قبل،‌اشاره‌هایی به کاربرد زهکشی در درّه نیل دارد.

زهکشی مدتی در جهان به فراموشی سپرده شد تا اینکه در 1544 در انگلستان دوباره زندگی جدیدی یافت. اولین تنبوشه ساز سفالی در 1840 در انگلستان به کار گرفته شد. در امریکا زهکشی لوله‌ای در دو سدة پیش آغاز شد.

زهکشی در ایران

احداث اولین شبکه‌های نوین آبیاری و زهکشی در دهه 1310 در جنوب کشور صورت گرفت و اولین زهکش روباز با استفاده از ماشین در حوالی سال 1335 در شاوور خوزستان ساخته شد. در سال‌های 1341 و 1342 اولین شبکه زهکشی زیرزمینی با استفاده از لوله‌های سفالی در دانشکده کشاورزی دانشگاه جندی شاپور (شهید چمران) واقع در ملّاثانی (رامین) اهواز در وسعتی حدود 500 هکتار با نیروی کارگری به اجرا در آمد.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی

پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی - فایلود fiload.ir/product/.../پاورپوینت-کاربرد-gps-در-آبیاری-و-زهکشی/469‎Cached Similarپاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی. فهرست مطالب پاورپوینت: چکیده، مقدمه، زهکشی، زهکشی در گذشته‌های دور، زهکشی در گذشته‌های نزدیک، زهکشی در ایران، ... [PDF] PDF—پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی amparticle.tk/.../16694-پاورپوینت-کاربرد-gps-در-آبیاری-و-زهکشی.pdf‎Cachedﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﮐﺎرﺑﺮد GPS در آﺑﯿﺎری و زﻫﮑﺸﯽ ﻧﺴﺨﻪی اچﺗﯽامال. ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﮐﺎرﺑﺮد GPS در آﺑﯿﺎری و زﻫﮑﺸﯽ by AMP Article. ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﮐﺎرﺑﺮد GPS در آﺑﯿﺎری و زﻫﮑﺸﯽ. دﺳﺘﻪ: ﻓﻨﯽ و ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ. ﺑﺎزدﯾﺪ: 7 ﺑﺎر. پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی - mjblog.ir golbargonasim.mjblog.ir/post/1708‎Cached25 نوامبر 2016 ... پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی. امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از ... پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی—3606 - دانلود پاورپوینت! paper3.ir/2016/پاورپوینت-کاربرد-gps-آبیاری-زهکشی‎Cached29 آوریل 2016 ... پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی—3606. توضیح مختصر: فهرست مطالب پاورپوینت: چکیده، مقدمه، زهکشی، زهکشی در گذشته های دور، ... دانلود فایل ( پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی) | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file7921.html‎Cached29 جولای 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید عنوان محصول دانلودی: پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی یکی از بهترین فایل ها در این ... دانلود پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی - دانلود مقاله mag-iran.com/دانلود-پاورپوینت-کاربرد-gps-در-آبیاری-و-ز.htm‎Cached1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت ... پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی -11916 - Art-ISI artisi.ir/article/05/24522.html‎Cached14 مه 2015 ... دسته: دانشگاهی – سایر موارد فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 23 حجم فایل: 6284 کیلوبایت فهرست مطالب پاورپوینت: ... دانلود (پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی) - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=10597‎Cached1 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید به صفحه دانلود فایل( پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه ... پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری زهکشی | عبارت جستجو شده | خبرها weblogyab.xyz/.../پاورپوینت-کاربرد-GPS-در-آبیاری-و-زهکشی.html‎Cachedپاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی. عبارت پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. کاملترین فایل پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=9017‎Cached29 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پاورپوینت کاربرد GPS در آبیاری و زهکشی || روی ...