خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران

پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران


چکیده

پژوهش حاضر به منظور « بررسی تأثیر تبلیغات انیمیشن شهرداری بر عملکرد مخاطبان» با روش پیمایشی و ابزار پرسشنامه در جامعه آماری شهر تهران که تعداد 600 نفر به طور اتفاقی از جامعه آماری انتخاب شده است، انجام گرفته است. بدین منظور از چهارمنطقه شهرتهران(4، 8، 6، 21) تعداد 150 نفر گزینش شده است. هدف پژوهش با توجه به فرضیه های تحقیق، بررسی رابطه بین متغیرهای سن، جنس، تحصیلات، نوع گفتگوی شخصیت انیمیشن و محتوی تبلیغات با نحوه آموزش مردم می باشد و با استفاده از روش آماری خی 2 و سنجش شدت رابطه از V کرامر، نتایج زیر حاصل شده است.

خی 2 محاسبه شده (16/8)برای متغیر سن، (11/33)برای متغیر تحصیلات،(33/84)برای متغیر جنس،(82/40) برای متغیر نوع گفتگوها (50/41) برای متغیر محتوی تبلیغات، در سطح 05/0 معنادار است و با اطمینان 95% می توان گفت که بین سن ، جنس، تحصیلات، نوع گفتگوهای شخصیت انیمیشن و محتوی تبلیغات و آموزش مردم رابطه معنادار وجود دارد.

کلید واژه ها: انیمیشن،شهرداری، مخاطب

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده......................................................................................................

فصل اول-کلیات

مقدمه...................................................................................................... 2

بیان مسئله................................................................................................ 4

اهمیت و ضرورت تحقیق.............................................................................. 5

اهداف تحقیق............................................................................................. 6

فرضیه های تحقیق...................................................................................... 6

سؤالات تحقیق........................................................................................... 7

متغیرهای پژوهش...................................................................................... 7

مفاهیم و اصطلاحات ................................................................................... 7

فصل دوم- پیشینه تحقیق

مقدمه..................................................................................................... 10

بخش اول-انیمیشن در جهان.......................................................................... 12

تاریخچه انیمیشن....................................................................................... 15

انیمیشن کامل........................................................................................... 19

تاریخچه انیمیشن چک واسلواکیا...................................................................... 20

تاریخچه انیمیشن در استونیا.......................................................................... 21

تاریخچه انیمیشن در فرانسه.......................................................................... 21

تاریخچه انیمیشن ایتالیا................................................................................ 22

انیمیشن در ایالات متحده آمریکا..................................................................... 22

انیمیشن درتلویزیون ایران............................................................................ 25

اولین تیزر انیمیشن در تلویزیون..................................................................... 26

کم شدن تأثیر تبلیغات.................................................................................. 28

تعریف انیمیشن......................................................................................... 32

ویژگی های کلی انیمیشن ............................................................................ 33

قالب های مختلف ساخت فیلم انیمیشن............................................................... 33

انیمیشن روی طلق..................................................................................... 34

انیمیشن روی کاغذ ................................................................................... 34

انیمیشن بدون دوربین.................................................................................. 34

کات لوت................................................................................................ 35

انیمیشن سه بعدی....................................................................................... 35

انیمیشن با عکس....................................................................................... 36

پیکسیلین................................................................................................ 36

پین اسکرین............................................................................................. 36

انیمیشن زیر دوربین................................................................................... 37

روتوسکپی.............................................................................................. 37

داینامیشن ............................................................................................... 37

دیاگرام انیمیشن......................................................................................... 38

مراحل ساخت فیلم انیمیشن........................................................................... 38

مخاطبان................................................................................................. 44

ماهیت مخاطب......................................................................................... 46

الگوی تاثیرات مستقیم و مخاطب منفعل............................................................ 46

الگوی تاثیرات محدود و مخاطب فعال.............................................................. 48

رفتار..................................................................................................... 57

تأثیر برنامه های تلویزیونی بر اذهان............................................................... 58

الگوی انتشار از طریق وسایل ارتباط جمعی...................................................... 59

طبقه بندی مخاطبان.................................................................................... 60

نخستین پذیرندگان معتبر.............................................................................. 61

اکثریت زود پذیر- دوراندیش......................................................................... 61

اکثریت کندپذیر-شکاک................................................................................ 61

دیرپذیران سنتی......................................................................................... 61

جاذبه های تکنیک یک برنامه تلویزیونی.......................................................... 62

ویژگی های ارتباط نوین.............................................................................. 65

موضوع برنامه......................................................................................... 66

هدف برنامه............................................................................................. 66

قالب برنامه.............................................................................................. 67

وسایل ارتباط جمعی................................................................................... 67

کودک و وسایل ارتباط جمعی ....................................................................... 69

آموزش غیر تجریدی ................................................................................. 69

آموزش سه بعدی....................................................................................... 70

دلایل تماشای تلویزیون................................................................................ 71

تأثیر محتوی برنامه بر مخاطبان .................................................................... 72

قدرت اثربخشی تلویزیون بر کودکان................................................................ 73

تأثیر تلویزیون برکودکان.............................................................................. 75

اثرات مثبت و منفی تلویزیون........................................................................ 75

خیال و واقعیت ........................................................................................ 76

نیازها و علایق بیننده.................................................................................. 78

ضرورت توجه به تولید برنامه انیمیشن............................................................ 78

طرح و ایده فیلمنامه ................................................................................... 79

ساختار گرافیکی و بصری............................................................................ 81

کیفیت فنی و اجرایی................................................................................... 82

تدوین و صداگذاری.................................................................................... 84

چهارچوب نظری....................................................................................... 85

نظریه شناخت اجتماعی............................................................................... 85

نظریه تأثیر.............................................................................................. 86

نظریه پرورش.......................................................................................... 86

نظریه پذیرش........................................................................................... 87

مدل ها و متغیرهای ارتباطی......................................................................... 87

بخش دوم- تاریخچه شهرداری تهران............................................................... 89

سیمای اولیه ی تهران.................................................................................. 91

هدف از تاسیس بلدیه .................................................................................. 94

انجمن بلدیه ............................................................................................. 95

نظامنامه ی بلدیه....................................................................................... 97

اولین بلدیه چی ......................................................................................... 99

تولد جدید بلدیه.......................................................................................... 99

شهرداری ، بعد از جنگ جهانی دوم .............................................................. 103

شهردار گل دوست .................................................................................. 104

شهرداران جنجالی .................................................................................... 104

دوره ای جدید در مدیریت شهری .................................................................. 106

خدمات شهروندی...................................................................................... 109

جمع بندی............................................................................................... 109

تحقیقات انجام شده در داخل ایران................................................................... 110

تحقیقات انجام شده در خارج از ایران.............................................................. 111


فصل سوم-روش تحقیق

مقدمه.................................................................................................... 113

روش تحقیق............................................................................................ 113

جامعه آماری........................................................................................... 113

حجم نمونه.............................................................................................. 114

روش نمونه گیری..................................................................................... 115

ابزار گردآوری اطلاعات............................................................................ 115

روش اجرای آزمون.................................................................................. 115

روایی................................................................................................... 115

روش تجزیه و تحلیل داده ها......................................................................... 116

فصل چهارم- تحلیل داده ها

مقدمه.................................................................................................... 118

الف-آمار توصیفی..................................................................................... 119

ب- آمار استنباطی..................................................................................... 135

فصل پنجم-بحث ونتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری................................................................................... 141

یافته ها.................................................................................................. 141

پیشنهادات.............................................................................................. 143

محدودیت ها............................................................................................ 144

منابع.................................................................................................... 145



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران

پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران www.faradoc.ir/.../پایان-نامه-بررسی-جغرافیایی-پدیده-مواد-مخدر-در-کلان-شهر-تهران‎Cachedپایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : جغرافیای سیاسی چکیده یکی از مسائلی که ... بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران » پایان نامه دات کام ... payaname.com/.../1806-بررسی-جغرافیایی-پدیده-مواد-مخدر-در-کلان-شهر-تهران.html‎Cached Similarبررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر نقاط پر خطر شهر تهران پایان نامه مواد مخدر کارشناسی ارشد پایان نامه ارشد جغرافیای سیاسی بررسی مواد مخدر در محله های ... پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران » دانلود ... mihandocs.com/6038-پایان-نامه-بررسی-جغرافیایی-پدیده-مواد-مخدر-در-کلان-شهر-تهران.html‎Cached17 سپتامبر 2015 ... چکیده یکی از مسائلی که امنیت جامعه را با خطر مواجهمی کند، بروز جرایم مختلف از جمله مواد مخدر است. این معضل پس از شیوع و رواجیافتن در یک کشور ... پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران 6mg1nw.afradlc.pw/‎Cachedپایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران. سیما فایل - پایان نامه بررسی جغرافیایی مواد مخدر در کلان شهر تهران dini.simafile.com/.../پایان-نامه-بررسی-جغرافیایی-مواد-مخدر-در-کلان-شهر-تهران/‎Cached5 آگوست 2016 ... پایان نامه بررسی جغرافیایی مواد مخدر در کلان شهر تهران ... پژوهش حاضر به منظور و با هدف «بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران» ... دریافت فایل پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر ... www.sarvoptdl.ir/file1264.html‎Cached6 جولای 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه بررسی ... پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران – Stu.0f0.in https://stu.0f0.in/پایان-نامه-بررسی-جغرافیایی-پدیده-مواد/‎Cached21 ا کتبر 2016 ... فایل : word قابل ویرایش و آماده چاپ تعداد صفحه :108 به همراه نقشه و تصاویر پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : جغرافیای ... بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران - صفحه اصلی bazaryabi.filekaran.ir/بررسی%20جغرافیایی%20پدیده%20مواد%20مخدر%20در%20کلان%...‎Cachedپژوهش حاضر به منظور و با هدف«بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران» به روش ... و آمار مربوط به پدیده مواد مخدر از آمار حاصله از اطلاعات پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهر تهران و دیدن .... پایان نامه بررسی ومطالعه ی کامل داده کاوی و داده کاوی با SQL ... برترین فایل پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر ... tmaghalec.ir/?p=4640‎Cached26 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران یکی از بهترین فایل ها در این موضوع ... برترین فایل پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر ... www.risearticle.ir/download/1825‎Cached24 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی جغرافیایی پدیده مواد مخدر در کلان شهر تهران) خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ...