خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA

پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA

مقدمه

همراه با پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری و ظهور CPU های قویتر، باسهای ارتباطی اجزاء کامپیوتری نیز، دچار تغییر و تحول شده‌اند. باس اولین کامپیوترهای IBM ، باس XT ی 8 بیتی بود. با ظهور CPU های 16 بیتی این باس جای خود را به باس AT یا ISA ی 16 بیتی با فرکانس کاری 8 مگاهرتز داد. ظهور CPU های 32 بیتی و کاربردهای سریع گرافیکی از یک طرف و مشکلات باس ISA از طرف دیگر، سازندگان کامپیوتر را بر آن داشت که به فکر ایجاد یک باس جدید و سریع باشند. بدین ترتیب باسهایی نظیر IBM Micro Channel و EISA معرفی شدند که 32 بیتی بودند. این باسها دارای سرعت بیشتری نسبت به ISA بودند و بسیاری از مشکلات آن را برطرف کرده بودند ولی باز دارای مشکلاتی بودند. مثلا IBM Micro Channel با ISA سازگار نبود و EISA دارای سازگاری الکترومغناطیسی خوبی نبود.

برای افزایش سرعت مخصوصا برای کارتهای گرافیکی یک روش این است که به جای اینکه کارتها از طریق اسلاتهای توسعه نظیر ISA به کامپیوتر وصل شوند بطور مستقیم به باس محلی کامپیوتر وصل گردند و بدین ترتیب چندین باس محلی بوجود آمد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به باس VESA یا VLBUS اشاره نمود. بوسیله این باس می‌توان حداکثر 3 کارت را به باس محلی CPU وصل نمود.

با روی کار آمدن پردازنده پنتیوم و مشکلات موجود در گذرگاههای قبلی، شرکت اینتل به فکر طراحی یک باس استاندارد با سرعت و قدرت بالا افتاد. بدین ترتیب باس PCI معرفی گردید که برای دسترسی به اجزای جانبی با همان سرعت باس محلی طراحی شده است.

باس محلی CPU به دو باس به اسم front side bus و backside bus تقسیم شده است.باس backside یک کانال سریع و مستقیم بین CPU و حافظه کش (مرتبه دوم) را فراهم می‌کند.باس frontside از یک طرف حافظه سیستم را از طریق کنترلر حافظه به CPU وصل می‌کند و از طرف دیگر باسهای کامپیوتر نظیر PCI ، ISA و … را به CPU و حافظه سیستم وصل می‌نماید.در واقع این کار باعث گردیده است که وقتی CPU با حافظه کش کار می‌کند، وسایل جانبی دیگر بتوانند به حافظه سیستم دسترسی پیدا کنند.

در این پروژه سعی شده باس ISA به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد که به ترتیب مطالب فصول 1و 2 را تشکیل می دهند. در این فصول به طور مفصل مشخصات الکترونیکی این باسها و نحوه ارتباط آنها با CPU بیان شده . امید که این پروژه بتواند در تفهیم مطالب مذکور مفید فایده قرار گیرد.

فهرست مطالب

پیش‌گفتار.......................................................................................................... 1

مقدمه‌ای بر باس ISA......................................................................................... 3

ISA BUS........................................................................................................ 6

مقدمه‌ای بر کارت صوت.................................................................................. 40

اصول طراحی کارت صوت پروژه..................................................................... 44

شرح کار قسمتهای مختلف مدار........................................................................ 47

مباحث نرم‌افزاری............................................................................................ 54

ضمیمه‌ها......................................................................................................... 56



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA

دانلود فایل ( پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA) golbargonasim.meeblog.ir/post/1612‎Cached18 نوامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد نام محصول دانلودی: پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA درجه کیفی و رضایت از ... طراحی و ساخت کارت صوت ISA « دانلود پایان نامه، پروژه، کارآفرینی و ... poroge.ir/طراحی-و-ساخت-کارت-صوت-isa/‎Cachedمقدمه‌ای بر کارت صوت. کارت صوت یکی از عناصر سخت افزاریست که در کامپیوتر برای پخش و ضبط صدا به کار گرفته می‌شود. قبل از مطرح شدن کارتهای صدا، ... پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA 5ijopb.radikaldl.ir/‎Cachedپایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد دوست گرامی سلام.برای مشاهده ... پروژه طراحی و ساخت کارت صوت ISA texas2016.rozblog.com/.../پروژه-طراحی-و-ساخت-کارت-صوت-isa.html‎Cached9 نوامبر 2016 ... دانلود پایان نامه با موضوع طراحی و ساخت کارت صوت ISA،. در قالب word و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل: پیش‌گفتار مقدمه‌ای بر باسISA ISA BUS ... کاملترین فایل پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA | نوین دانلود www.novindlc.site/?p=5487‎Cached9 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پایان ... دانلود رایگان پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA - هـوپـاد شــاپ hoopad.4kia.ir/.../دانلود-رایگان-پایان-نامه-طراحی-و-ساخت-کارت-صوت-ISA/‎Cached14 جولای 2016 ... مقدمه. همراه با پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری و ظهور CPU های قویتر، باسهای ارتباطی اجزاء کامپیوتری نیز، دچار تغییر و تحول شده‌اند. باس اولین ... دانلود پروژه طراحی و ساخت کارت صوت isa - دانلود پروژه،پایان نامه،مقاله ... paper.persizh.ir/2016/.../دانلود-پروژه-طراحی-و-ساخت-کارت-صوت-isa/‎Cached15 آگوست 2016 ... دانلود طراحی و ساخت کارت صوت isa طراحی و ساخت کارت صوت ISAمقدمه: نوشتار حاضر توضیح و گزارشی است راجع به ساخت وسیله‌ای که قادر به ضبط ... کویر دانلود » برترین پکیج پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA ... kavirdlc.ir/برترین-پکیج-پایان-نامه-طراحی-و-ساخت-کار/‎Cached29 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA وارد شده اید. پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA buaqt.stu1.ir/post/1‎Cached13 نوامبر 2016 ... پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA. مقدمه. همراه با پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری و ظهور CPU های قویتر، باسهای ارتباطی اجزاء کامپیوتری نیز، ... خرید و دانلود پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA 1bxzu1.abtindls.ir/‎Cachedبا آرزوی بهترینها برای شما عزیزان نام محصول دانلودی: پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پایان نامه طراحی و ساخت کارت صوت ISA ...