خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

کاراموزی کار وکالت

کاراموزی کار وکالت

گزارش شماره 1 «ماه اول کارآموزی» مورخ 10/4/

1- خواهان ها: فخری – – مهرداد – فرهاد – بهرام با وکالت خانم ..

2- خواندگان: آقای – خانم

3- خواسته: صدور حکم مبنی بر تخلیه و تحویل عین مستأجره موضوع قرارداد عادی مورخه 15/10/73 بعلت تغییر شغل.

4- کلاسه پرونده: 19/

5- تاریخ جلسه: 10/4/

شرح پرونده به قرار ذیل می باشد:

1- ابتدا خانم فخری به طرفیت محمد تأمین دلیلی در تاریخ 5/2/روز یکشنبه ساعت 1:10 به متن زیر داده بودند (که البته این تأمین دلیل یکی از دلایل خواسته پرونده مطروحه نیز می باشد).

متن تأمین دلیل:

اینجانب علی لاری عضور دوم حوزه 20 شورای حل اختلاف دربند جهت تأمین دلیل از مغازه واقع در تجریش مأموریت داشته که اظهارات خود را در ذیل می نویسم: طبق دادخواست و اظهارات خواهانها و وکیل ایشان خانم رویا انعامی، آقای ضائی طی قراردادی که با خانم یموت ارگی و بقیه خواهانها داشته اند قرار بوده است که از مغازه برای یکی از دو شغل خرازی، یا پوشاک استفاده نمایند که این تعهد انجام نشده و آقای ضائی، مغازه را برای بلور فروشی اختصاص داده بودند، در ضمن آقای ضائی اظهار داشته اند که با رضایت و اجازه خانم فخری یموت ارگی، بقیه خواهانها این تغییر شغل را داده اند. اما دلیل یا مدرکی که دال بر این باشد وجود ندارد. فقط هیأت مدیره را معرفی کردند که منحل شده و خانم یموت ارگی و خواهانهای دیگر این اظهار را قبول ندارند. آقای ضائی اظهارات خود را نوشتند و امضاء نمودند. برادر ایشان هم که حضور داشتند نیز امضاء کردند که پیوست این صورت جلسه موجود می باشد.



خرید فایل



لینک منبع :کاراموزی کار وکالت

کار آموز وکالت تا رسیدن به وکیل پایه یک دادگستری – گروه وکلای یاسا www.yasa.co/.../کار-آموز-وکالت-تا-رسیدن-به-وکیل-پایه-یک-دادگستری‎Cached Similarوی افزود: با توجه به این ماده کارآموزان بعد از پذیرش در آزمون طبق شرایط مندرج در این لایحه تعیین صلاحیت شده و پس ازتعیین صلاحیت برای آنها پروانه کارآموزی وکالت ... کاراموزی کار وکالت 8yugfg.afradlc.pw/‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{کاراموزی کار وکالت}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل کاراموزی کار وکالت و ... daturie.blogfa.com - حدود اختیارات کار آموزوکالت daturie.blogfa.com/post/53‎Cachedالف کارآموز وکالت، علیرغم آنکه می‌تواند تحت‌ نظر وکیل سرپرست، قبول وکالت نماید اما شغل او وکالت محسوب نمی‌شود. ب - اشتغال به حرفه وکالت، مستلزم طی دوره کارآموزی و ... کاراموزی کار وکالت 8ng61j.nikansefile.ir/‎Cached... به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| کاراموزی کار وکالت || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید کاراموزی کار وکالت . دانلود کاراموزی کار وکالت -کامل و جامع faraztabiat.blogroom.ir/post/540‎Cached17 نوامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم اینک شما با جستجوی ((کاراموزی کار وکالت)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -کاراموزی کار ... دریافت فایل کاراموزی کار وکالت - پرداخت و دانلود آنی - عقیق دانلود agigdlc.ir/post.php?id=7434‎Cached18 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه کاراموزی کار وکالت برایتان آماده شده است ... کاراموزی کار وکالت | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file7605.html‎Cached28 جولای 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: کاراموزی کار وکالت درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. کاراموزی کار وکالت. روشی برای وکیل دادگستری شدن - مجله اینترنتی قانون www.iranprisons.ir/raveshi-baraye-vakil-dadgostari-shodan/‎Cached Similarوی در ادامه به شرایط ورود به شغل وکالت و کارآموزی در این شغل می‌پردازد و می‌گوید: ... نظارت و آموزش وکیل سرپرست خود باشد و تمام کارهای وکالتی که در زمان کارآموزی در ... کویر دانلود » برترین پکیج کاراموزی کار وکالت – دانلود فایل kavirdlc.ir/برترین-پکیج-کاراموزی-کار-وکالت-دانلود/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان به صفحه دانلود فایل(کاراموزی کار وکالت)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ... دریافت فایل کاراموزی کار وکالت - پرداخت و دانلود آنی 8n5hf0.radikaldl.ir/‎Cachedدریافت فایل کاراموزی کار وکالت - پرداخت و دانلود آنی.