خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس

بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس


مقدمه

برای مدیریت موثر و مفید، کیفیت کار مدیر، بسیار مهمتر از کمیت آن می باشد. جزییات امور یک سازمان نباید مشی کلی مدیریت را منحرف کند و علیرغم اینکه مدیر باید به کلیه شئونات سازمان اشراف داشته باشد و توانایی مدیریت اتفاقات غیر مترقبه و بحران را داشته باشد، لیکن شالوده کلی مدیریت نباید به گونه ای باشد که کار و امور سازمان، مدیر را به دنبال خود بکشاند، بلکه مدیر باید با انتخاب چارت مناسب و تفویض اختیار، مسیر از پیش تعیین شده ای برای امور جاری سازمان تهیه کند و زمان و انرژی خود را به صورت بهینه برای مواردی که دخالت وی، لازم می باشد صرف نماید. آنچنان که علاوه بر گردش صحیح کار، توان شخصی مدیریت که وابسته به چگونگی تلاش او در محیط کار و سلامت زندگی شخصی اش می باشد حفظ شود.

قضیه:

داستان مربوط به مدیری است که علیرغم داشتن خصوصیات فردی و اخلاقی ممتاز و همت بالا و مصمم برای نائل شدن به اهداف بزرگ، در راستای موفقیت بیشتر سازمان تحت مدیریتش، مدیریت خلاق، موثر و با کیفیتی ندارد و هر روز پس از ساعتها تلاش بی وقفه، برای پرداختن به جزییات پراکنده و غیر پیش بینی شده روزمره، با فکری خسته و ناراضی از نائل نشدن به خلاقیتهای مدیریتی و نپرداختن به اهداف و مسائل کلان سازمان، به نزد خانواده‌ای می رود که خود را در قبال آنها، مدیون می داند و احساس می کند فرصت رسیدگی و توجه لازم به خانواده و خودش و مسائل روحی و معنوی‌اش را نیز نداشته است.



خرید فایل



لینک منبع :بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس

فروش فایل بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت ... www.novinmgali.ir/?p=5045‎Cached9 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ... کاملترین فایل بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت ... www.sarvoptdl.ir/file7397.html‎Cached27 جولای 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(بررسی محتوای ... پایان نامه بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس https://selzir.com/.../12022982-پایان-نامه-بررسی-محتوای-قضیه-زمان-از-دست-رفته-از-کتاب-مدیریت-استرس‎Cachedپایان نامه بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس محدوده قیمت از 7800 تومان از فروشگاه دانلود پایان نامه، پروژه، کارآموزی، کارآفرینی. دانلود فایل ( بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت ... 4eit58.sarvdlc.com/‎Cachedدانلود فایل ( بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس) مقاله بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته ا ز کتاب مدیریت استرس ... www.filez.blogsky.com/1395/06/25/post-16792/‎Cached15 سپتامبر 2016 ... این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 100 صفحه می باشد. مقدمه برای مدیریت موثر و مفید، کیفیت کار مدیر، بسیار مهمتر از کمیت آن می باشد. برترین فایل بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت ... golbargonasim.aslblog.ir/post/406‎Cached22 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس یکی از بهترین فایل ها در این ... دانلود بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس ... parvanefl.aslblog.ir/post/198‎Cachedما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... خرید و دانلود بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته ا ز کتاب مدیریت ... ramtindlw.ir/article20448.html‎Cached14 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید به صفحه دانلود فایل(بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته ا ز کتاب مدیریت استرس)خوش آمدید ... بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس buaut.stu1.ir/‎Cachedبررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس - ,,بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس, برترین پکیج بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت ... www.risearticle.ir/download/2382‎Cached25 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ...