خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا

پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا

خلاصه تحقیق:

که علیرغم تلاش مسئولین لجستگی در بهینه سازی این قسمت آنطور که انتظار می رفت این کارخانه ها نتوانسته اند به نحو شایسته ای در پشتیبانی لجستکی یگانهای نهاجا و همسو با سایر یگانهای پشتیبانی کننده حرکت نمایند. لذا موضوع انتخابی این تحقیق وضعیت کارخانجات موجود در نهاجا میباشد و در این رابطه تعیین عوامل مؤثر در کاهش کارآئی کارخانجات موجود در نهاجا مورد مطالعه قرار گرفته است و بر این اساس عواملی چون تجهیزات موجود، ساختار سازمانی، وضعیت ایمنی و وضعیت آموزش فعلی کارکنان بعنوان متغیرهای مستقل انتخاب و کاهش کارآئی کارخانجات بعنوان متغیر تابع (وابسته) درنظر گرفته شدند. فرضیه های مورد مطالعه در این تحقیق به شرح زیر می باشد.

1- میزان آموزشهای ارائه شده به کارکنان کارخانجات در بالا رفتن کارآئی کارخانجات کارخانجات موثر است.

2- میزان تجهیزات واگذاری به کارخانجات در بالا رفتن کارآئی کارخانجات مؤثر است.

3- میزان ایمنی اعمال شده در سطح کارخانجات در بالا رفتن کارآئی کارخانجات موثر است.

4- میزان آگاهی مدیران کارخانجات در بالارفتن کارآئی کارخانجات فراتر است.

5- ساختاری سازمانی کارخانجات در بالا رفتن کارآئی کارخانجات موثر است.

اهداف تعیین شده در این تحقیق به شرح زیر میباشد.

1- تعیین میزان بار دفتر آموزش ارائه شده به کارکنان کارخانجات در بالا رفتن کارآئی کارخانجات.

2- تعیین میزان تاثیر تجهیزات واگذار شده به کارخانجات در بالا رفتن کارآئی آنها

3- تعیین میزان تاثیر آگاهی مدیران کارخانجات در کارآئی کارخانجات

4- تعیین میزان ساختار سازمانی کارخانجات در کارآئی آنها

5- تعیین میزان تاثیر ایمنی کارخانجات در اجرای کارآئی کارخانجات نهاجا

برااس متغیرها و فضیه های معرفی شده پرسشنامه ای به تعداد 11 سؤال 5 گزینه ای تنظیم و بین 30 نفر از مسئولین و متخصصین دست اندر کار کارخانجات نهاجا توزیع گردید و پس از تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات که با استفاده از جداول، نمودار، میانگین، انحراف معیار و آزمون (مجذور خی دو) انجام شد مشخص گردید که متغیرهای ذکر شده در کارآئی کارخانجات تاثیر دارند و فرضیه ها تدوین شده مورد تایید قرار گرفتند و از طرفی آزمون (مجذور خی دو) نشان داد که یک رابطه معنی داری از نظر آماری بین تفاوت فراوانیهای مشاهده شده و مورد انتظار در هر یک از پاسخهای سئوالات پرسشنامه وجود دارد که بر این اساس نتایج حاصله به شرح زیر می باشد.

با تجزیه و تحلیل سئوالات نشان می دهد که میزان لاموزش ارائه شده به کارکنان در حد خیلی کم و تا حدودی وضعیت در سیستم آموزش وجود دارد و هم چنین در مورد میزان تجهیزات واگذاری مشخص گردید که 7/66 درصد معتقد هستند که تجیزات واگذاری در حد کم و تا حدودی میباشد که نشاندهنده ضعف در فراهم نمودن تجهیزات در کارخانجات ذوب آهن میباشد و هم چنین 3/77% معتقد هستند که تجهیزات کارخانجات قالب سازی در حد کم و تا حدودی که اینهم نشاندهنده ضعف در میزان تجهیزات موجود در این کارخانه می باشد.

و 7/76 درصد معتقد بودند که ایمنی کارخانجات در حد کم و تا حدودی میباشد که نشاندهنده صنعت های ایمنی کارخانجات ذوب فلزلت نهاجا می باشد. و 3/73 درصد متقد بودند که ایمنی کارخانجات قالب سازی و تراشکاری در حد کم و تا حدودی میباشد مه فقدان ایمنی کافی را در تین بخش نشان می دهد.

و 4/83 درصد معتقد بودند که وضعیت آموزشی کارخانه ذوب فلزات در حد کم و خیلی کم میباشد و هم چنین 90% معتقد بودند که آموزش در کارخانه تراشکاری و قالب سازی در حد کم و خیلی کم میباشد که نشاندهنده ضعف آموزشی در این کارخانجات می باشد.

و 3/83 درصد معتقد بودند که نحوه مدیریت و توان مدیران در حد کم و خیلی کم میباشد (ث) که نشان از ضعف مدیریت در این کارخانجات میرود.

و پیشنهادات در مورد برطرف کردن نارسائیها در این تحقیق ارائه گردید که در فصل پنجم به آنها اشاره گردیده است.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول: مقدمه

بخش اول: مقدمه

بخش دوم: بیان و تشریح مسئله مورد تحقیق

بخش سوم: هدف از انجام تحقیق

بخش چهارم: اهمیت موضوع مورد مطالعه

بخش پنجم: زمینه ها و فرضیه های اهم

فصل دوم: مطالعه منابع

بخش اول, مطالعه تحقیقهای انجام شده قبلی

بخش دوم: مصاحبه با افراد صاحب نظر

بخش سوم: مطالعه منابع و مدارک مرتبط با موضوع تحقیق

فصل سوم: روش اجرایی تحقیق

بخش اول: جامعه مورد تحقیق

بخش دوم: نمونه و رفتارهای نمونه گیری

بخش سوم: تعاریف عملیاتی متغیرهای مورد تحقیق

بخش چهارم: تعیین روش های جمع آوری اطلاعات مورد نیاز

بخش پنجم: روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات:

فصل پنجم: نتایج پیشنهادات و محدودیتها در عمل

بخش اول: نتایج

بخش دوم: پیشنهادات

بخش سوم: محدودیتها در عمل

پیوست ها:

پرسشنامه

فهرست منابع



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا

پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file3245.html‎Cached13 جولای 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. دانلود پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا - خرید آنلاین و دریافت jelvemahtd.meeblog.ir/post/885‎Cached19 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا وارد این ... دانلود (پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا) - ساخت وبلاگ shameparvan.aslblog.ir/post/1673‎Cached6 نوامبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا ببرید فروش دانلودی پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا - ساخت وبلاگ shabnampcz.aslblog.ir/post/496‎Cached18 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی ... پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا 5mnhhh.sarvdlc.com/‎Cachedما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا || روی دکمه ... دانلود پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا - خرید آنلاین و دریافت 6so4pb.abtindls.ir/‎Cachedدانلود پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا - خرید آنلاین و دریافت. برترین پکیج پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا - دانلود فایل shameparvan.ruzfa.ir/post/2851‎Cachedدوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پایان نامه کارخانجات و کارگاههای ... پایان نامه کارشناسی ارشد : کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا irandocs.cafefilesell.ir/product-30551-Masters-thesis-factories-and-workshops-in-Mhaja.aspx‎Cachedپایان نامه کارشناسی ارشد : کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا. پایان نامه کارشناسی ارشد : کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بار دانلود پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا -کامل و جامع - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=8991‎Cached29 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا ببرید. کاملترین فایل پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا 7vwor9.barfindl.ir/‎Cachedکاملترین فایل پایان نامه کارخانجات و کارگاههای جدید در مهاجا.