خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن

پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن

چکیده

مراحل طراحی و ساخت یک اتاق آنتن در این پایان نامه مورد بحث قرار گرفته شده است. یک چنین اتاقی از ضروریات هر مؤسسه مجهز به امکانات آنتن و رادار می باشد و فضای مناسبی برای اندازه گیری مشخصات مختلف آنتن فراهم می کند. کاربرد دیگر این آنتن در امکان اندازه گیری سطح مقطع راداری اجسام می باشد. همچنین این اتاق جهت مصون ماندن نیروی انسانی از خطرات تشعشع الکترومغناطیسی در حین اندازه گیری آنتن سودمند می باشد.

علاوه بر اصول طراحی اتاق آنتن، یک نظریه ریاضی کارآمد تحت عنوان شرط مرزی جذب به صورت نوینی در این پایان نامه مطرح شده و تلفیق دو شرط مرزی جذب فیزیکی موج و مدل ریاضی آن به اختصار مطرح شده است.

لازم به ذکر است که در ابتدا به شرح تئوری ناحیه سکوت اتاق آنتن می پردازیم، سپس به روشهای مختلف اندازه گیری و محاسبه ناحیه سکوت اشاره می کنیم و بعد از آن نتایج آزمایشات انجام شده را ارائه می کنیم و مرغوبیت اتاق را مورد بررسی قرار می دهیم .


فهرست مطالب :

عنوان صفحه

فصل اول: محاسبه ناجیه سکوت اتاق آنتن و تعیین کیفیت اتاق 1

1- مقدمه 2

2- تعریف “Qiet zone” و “Quietness” اتاق کنتن 4

3- اندازه‌گیری مقدار انعکاس در ناحیه سکوت 6

4- تحلیل نتایج آزمایش: 15

5- مقایسه بین نتایج حاصل از دو روش 17

فصل دوم: طراحی و مدل سازی اتاق انتن 25

1- مقدمه 27

2- نظریه جذب امواج الکترومغناطیسی 28

3- جاذب باند باریک 29

4- جاذب باند پهن 30

5- انتخاب ماده جاذب و تهیه بلوکهای جذب 31

6- اندازه‌گیری مشخصات جاذبها 32

7- ناحیه سکوت آنتن 33

8- طراحی اتاق 34

9- مدلسازی ریاضی اتاق آنتن 35

10- نتیجه 38

11- پیشنهادات 38

فصل سوم: گزارش ساخت اتاق آنتن 39

نتیجه گیری 42

فهرست مراجع 43




خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن

پروژه طراحی و ساخت اتاق آنتن - دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی bankmaghale.ir/پروژه-طراحی-و-ساخت-اتاق-آنتن/‎Cached Similarپروژه طراحی و ساخت اتاق آنتن مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۵۰ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود پروژه طراحی و ... پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن - بانک مقالات فارسی papersky.ir/download/18747/پایان-نامه-طراحی-و-ساخت-اتاق-آنتن/‎Cachedدانلود پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن پایان نامه اصول طراحی آنتنهای حلقوی پایان نامه انتن پایان نامه مبانی آنتن پایان نامه آنتنهای فرکتال پایان نامه آنت. دانلود پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن | منبع دانلود کتاب الکترونیکی vatanpdf.com/دانلود-پایان-نامه-طراحی-و-ساخت-اتاق-آنت/‎Cached5 آوریل 2015 ... پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی در رشته مهندسی الکترونیک هواپیمائی با عنوان طراحی و ساخت اتاق آنتن چکیده مراحل طراحی و ساخت یک اتاق. طراحی و ساخت اتاق آنتن » پایان نامه دات کام | Payaname.com payaname.com/electrical/1129-طراحی-و-ساخت-اتاق-آنتن.html‎Cached Similarطراحی و ساخت اتاق آنتن. مراحل طراحی و ساخت یک اتاق آنتن در این پایان نامه مورد بحث قرار گرفته شده است. یک چنین اتاقی از ضروریات هر مؤسسه مجهز به امکانات آنتن و ... پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن www.asemankafinet.ir/post/.../پایان-نامه-طراحی-و-ساخت-اتاق-آنتن.aspx‎Cachedمراحل طراحی و ساخت یک اتاق آنتن در این پایان نامه مورد بحث قرار گرفته شده است. یک چنین اتاقی از ضروریات هر مؤسسه مجهز به امکانات آنتن و رادار می باشد و فضای ... پایان نامه رشته مهندسی الکترونیک : طراحی و ساخت اتاق آنتن | مرجع ... www.payanname.net/پایان-نامه-رشته-مهندسی-الکترونیک-با-مو/‎Cachedمراحل طراحی و ساخت یک اتاق آنتن در این پایان نامه مورد بحث قرار گرفته شده است. یک چنین اتاقی از ضروریات هر مؤسسه مجهز به امکانات آنتن و رادار می باشد و فضای ... دانلود پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن -کامل و جامع | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file6267.html‎Cached23 جولای 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن وارد شده اید.برای مشاهده ... پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن 20749.paperfa.ir/posts/0.php‎Cachedپایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن. 2 تعریف “Qiet zone” و “Quietness” اتاق کنتن 4,, 3 اندازه‌گیری مقدار انعکاس در ناحیه سکوت 6,,4 تحلیل نتایج آزمایش 15,,5 مقایسه ... دانلود (پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن) | رامتین دانلود ramtindlw.ir/article458.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه طراحی و ساخت اتاق ... دانلود پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن -کامل و جامع | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=9112‎Cached12 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پایان نامه طراحی و ساخت اتاق آنتن برایتان ...