خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل

پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل

قسمتی از متن:

(a برای این جنس چیست؟

(b فروشنده چند بار این بخش (یا قطعه) را سفارش میدهد؟

(c هزینه سالیانة سفارش و محل این قطعه چیست؟

4) تأثیر آن بر و هزینه کل انواع خطاهای زیر داده های مسئله 1 چیست؟

(a 50 درصد افزایش در تقاضا

(b 50 درصد افزایش در هزینه حمل

(c استفاده از برگه گستره جهت مطالعه رابطه بین سایز گروه و هزینه حمل

5) شرکت معروف Widget ابزارها را با قیمت 100 هزار در سال می فروشند. هر ابزار به قمیت 100 دلار است و این شرکت 30 درصد را برای حمل ابزارها در انبارـ طی یکسال ـ هزینه می‌کند. فرایند تولید ابزار ـ طی سالها اتوماتیکی شده و اکنون این شرکت 1000 دلار برای تغییر خط تولید ابزار ـ نسبت به تولیدات دیگرـ هزینه می‌کند که اینها در همان خط تولید بوجود می آیند.

(a سایز گروه اقتصادی تولید ابزار ها چیست؟ در هر سال تولید می شوند؟

(b چه تعداد گروه

(c هزینه سالیانة محل ابزارها ـ و هزینه سالیانة تغییر آنها چیست؟

(d چه فاکتورهایی یا تغییراتی ـ به فرض ـ شرکت widget را وادار می کنند گروه بزرگتری را نسبت به سایز گروه اقتصادی محاسبه شده در بخش a ، بوجود آورند؟ 6) شرکت Harvard‌ (هاروارد) سویت شرکت هایی را با نشان دانشگاه آزاد بر روی آنها ـ برای فروش، هر کدام به قیمت 50 دلار سفارش می‌دهد. طی یک ماه معمولی 1000 سویت شرکت فروخته شده (این شامل تمام مدها و سایزهای سفارش داده شده از عرضه کنندة خاص می باشد) هزینه سفارش 25 دلار (برای سایزها و مدهای گوناگون) و حمل سویت شرکت ها در انبار ـ به مدت یکسال 25 درصد بود.

(a چه تعداد سویت شرکت را این شرکت ـ در یک زمان ـ سفارش داد؟

(b عرضه کننده مایل است سویت شرکت ها را یکبار در هفته و با تعداد بیشتر نسبت به تعداد بهینه سفارش تحویل دهد. پس هزینه آن شرکت در هر سال چقدر می شود؟ تحت چه شرایطی شما طرح پیشنهادی عرضه کننده را می پذیرید؟

(c فرض کنید فروش تا 1500 سویت شرکت در یک ماه ـ افزایش می یابد و شما تصمیم می گیرید سایز یا تعداد، گروه را مثل بخش a حفظ کنید. این تصمیم چه مقدار هزینه را در یک سال ـ برای شرکت ـ در بر خواهد داشت؟

· اطلاعات برگه گسترة Excel

در این فصل، 4 برگه گسترة Excel برای دانشجویان CD – Rom ارائه شده است تا به آنها در حل مسائل فصل کمک کنند. این برگه گستره برای مسئله 8 در قسمت زیر با کمی داده های متفاوت نسبت به مسئله 8 ایی که کاربرد آن را نشان میدهد، ارائه شده است. ورودی های استاندارد برای قانون Q ، در بخش ورودی برگه گستره نشان داده شد، که شامل هزینه ها ـ فروش زمان ناب ـ و سطح سرویس می باشد. خروجی ها شامل و سفارش مجدد می باشند.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

9/15 – نکات کلیدی و مهم................................................................................ 2

تمرین های اینترنتی دانشجویان........................................................................ 4

حل مسائل......................................................................................................... 5

سؤالات این مبحث............................................................................................. 10

مسائل............................................................................................................... 12

اطلاعات برگه گستره Excel............................................................................... 16

مدلهای پیشرفته................................................................................................ 22

تحویل گروه یکنواخت....................................................................................... 25

مسئله های ضمیمه........................................................................................... 26

فصل 16- درخواست مواد............................................................................... 29

1/16- تعاریف سیستم های MRP.................................................................... 34

2/16- سیستم MRP در برابر سیستم امتیاز بندی سفارش............................. 38

3/16- یک نمونه مثال MRP.............................................................................. 45



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل

پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - پایان نامه www.payanname.net/پروژه-کارشناسی-در-مورد-صورت-موجودی-عرض/‎Cachedدانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش موضوع پژوهش: صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با سیستم های. دانلود فایل ( پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل) | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/10262‎Cached30 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل_خوش امدید.امیدوارم ... پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد - صورت موجودی عرضه و تقاضای ... file1download.blogsky.com/1395/07/24/post-32404/‎Cachedپایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد - صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با فرمت ورد. شنبه 24 مهر 1395 ساعت 14:45 ... صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - دانلود فایلهای کاربردی www.goodfile.blogsky.com/1395/07/04/post-50211/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل word فهرست مطالبعنوان صفحه ۹/۱۵ – نکات کلیدی و مهم…………R. پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای ... بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل bitanrmafzar.ruzfa.ir/post/588‎Cachedپایان نامه رشته کشاورزی · پایان نامه معماری · پایان نامه رشته معماری ... به صفحه ی دانلود _بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل ببرید بررسی صورت موجودی عرضه و ... دانلود فایل ( پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل) 8h4z1n.barfindl.ir/‎Cachedدانلود فایل ( پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل) پایان نامه پژوهش درباره صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل www.moshaveranetehran.net/...پایان-نامه/872-پایان-نامه-پژوهش-درباره-صورت-موجودی-عرضه-و-تقاضای-مستقل‎Cachedانجام پایان نامه و پایان نامه پژوهش درباره صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. دانلود مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با word — پایان نامه ها www.bpaper.ir/?p=27045‎Cached15 سپتامبر 2016 ... دانلود مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با word دارای 47 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده ... کاملترین فایل بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=4464‎Cached9 نوامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیمنام محصول دانلودی: پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پایان نامه ... پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فراکتال - ساخت وبلاگ fractalpen.aslblog.ir/vote1705-1.php‎Cached6 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پایان نامه ...