خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام UAV و GPS و GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان

مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام U.A.V و G.P.S و G.I.S و نقش آنها در حفظ گیاهان

«مقدمه»[1]

آدمی از سپیده دم ظهور بر این کره خاکی و از آن هنگام که دوران شکارگری دانه‌ها و میوه‌ها را پشت سر گذاشت و برای تهیه غذای کافی به کشاورزی پرداخت، هماره درگیر نبردی بی‌امان با عواملی بوده است که بعضی تندرستی و بقای او را با ایجاد بیماری‌های گوناگون به چالش طلبیده اند و برخی با نابودسازی قوت و غذای او قطحی و مرگ‌های ناشی از گرسنگی و بی غذایی را باعث شده‌اند.

کشتار بی رحمانه و گسترده بیماریهای همه‌گیری همچون طاعون، وبا، مالاریا، تب زرد، سل و … در دوران‌های گذشته گهگاه نسل بشر را حتی تا آستانه نیستی و نابودی بوده است و زیان‌های وسیع آفات و بیماری‌های گیاهی نظیر ملخ، سن، بیماری‌های قارچی و …. با ایجاد قطحی‌های هولناک، مرگ‌های دسته جمعی ناشی از گرسنگی را به دنبال داشته است. در تاریخ بشری تلفیق زیان‌های این دو گروه کرارا دیده شد که فجایع سهمگینی آفریده است.

تا حدود یک قرن پیش، به واقع بشر پس مانده خوار سفره آفات و بیماری‌های گیاهی بود که حاصل دسترنج او در کشتزارها و انبارها را نابود می‌ساخت و تنها از اوایل قرن بیستم میلادی، بشر توانسته است به کمک دانش و فناوری، مبارزه موثری را با این عوامل آغاز کند.

تحقیقات گیاه پزشکی و جستجو برای یافتن راه‌حل‌های موثر در مبارزه با آفات کشاورزی زمانی ممکن شد که انسان بر خلاف گذشته این عوامل را سرنوشت محکوم و گریزناپذیر ندانست بلکه عوامل طبیعی به شمار آورد که می‌توان به کمک هوش و دانش بر آنها چیره شد.

به واقع تحقیقات گیاه پزشکی حاصل تفکر نوین و نگرش جدید انسان به طبیعت پیرامونی است و گیاه پزشکان امروزه بخش مهمی از مسئولیت سنگین تامین خوراک بیش از 6 میلیارد نفوس بشری را بر دوش دارند.

گیاه پزشک ایرانی باید هم فون و فلور طبیعی ایران را مد نظر داشته باشد و هم گونه‌های وارداتی را که اکثرا بومی‌شده‌اند مورد بررسی قرار دهد و هم به موجودات زنده‌ای که مداوما از مبادی ورودی رسمی و یا از مرزهای طولانی کشور به صورت غیر قانونی (از جمله آفات و بیماری‌ها و علف‌های هرز قرنطینه‌ای) وارد می‌شوند در چالش باشد. در مطالعه جانوران و حشرات و گیاهان و غیره هم باید فون و فلور Afrotropical و هم با منطقه oriental‌و هم با منطقه پاله آرکتیک (که بخش اعظم سرزمین در آن قرار دارد) آشنا باشد که عناصر فراوانی از هر سه منطقه اصلی جغرافیایی جانوری (zoo geography) در ایران وجود دارند توجه به این پیچیدگی‌ها، دشواری کار و مسئولیت سنگین گیاهپزشکان ایران را به خوبی نشان می‌دهد.


[1] -برگرفته از گزارش کار آموزی سرکار خانم نوری نوشری

فهرست مطالب:

فصل 1: توضیح درباره موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاه

مقدمه

تاریخچه موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاهی

توضیح وظایف اساسی موسسه

تشکیلات موسسه

بخش تحقیقات آ‍فت کش‌ها

بخش تحقیقات حشرات زیان آور به گیاهان

بخش تحقیقات علف‌های هرز و انگل‌های گلدار

بخش تحقیقات سن گندم

بخش تحقیقات بیماری‌های گیاهان

بخش تحقیقات رده‌بندی حشرات

بخش تحقیقات جانور شناسی کشاورزی

بخش تحقیقات ؟ شناسی گیاهی

بخش تحقیقات مبارزه بیولوژیک

بخش تحقیقات ویروس شناسی و بیماری‌های ویروسی گیاهی

بخش تحقیقات شناسایی رستنی‌ها

بخش تحقیقات بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی

نیروی انسانی

طرح‌های تحقیقاتی

انتشارات

منابع فصل

فصل 2: معرفی محل کارآموزی

معرفی محل کارآموزی

فصل 3: کلیات

کلیات

فصل 4: پرپاراسیون میکروسکوپی حشرات و اقاله کردن حشرات

اقاله کردن حشرات

تهیه پرپاراسیونی از حشرات کوچک

منبع این فصل

فصل 5: آزمایشات مربوط به مگس سفیدگلخانه‌ای و پروژه مربوط به آن

مقدمه

مراحل رشدی

مرفولوژی مراحل رشدی

دموگرافی و دنیامسیم جمعیت

پروژه مگس سفیدگلخانه‌ای

مگس سفید

سم آندوسولفان و مبارزه شیمیایی با مگس‌های سفید گلخانه‌ای

انواع آندوسولفان

عسلک پنبه

کنه دو نقطه‌ای

شپشک آرد آلو ساحلی

منابع این فصل

فصل6: پروژه سن گندم و تاثیر روی کاهش سن‌زدگی در مزرعه آسیب‌دیده توسط این آفت

زیرراسته ناجور بالان

کلید شناسایی خانواده‌های مهم سن‌ها

رده‌بندی‌ سن‌ها

الف: زیرراسته سن‌های آبزی

ب: زیر راسته سن‌های خاکز

سن گندم

پروژه سن گندم و تاثیر سوم روی کاهش سن زدگی روی مزرعه آسیب دیده

مواد و روش‌ها

نتایج

بحث

نتیجه این آزمایشات

منابع این فصل

فصل هفتم: پروژه مگس قهوه‌ای جالیز و جداول مربوط به آن بعد از تاثیر سموم مربوطه

مگس قهوه‌ای جالیز

24 SC Tracer

دپیترکس 80% SP

موسپیلان 4/20%

مگس خربزه

سرخرطومی هندوانه

منابع این فصل

فصل هشتم: آزمایشات جهت بررسی اثرات سموم بر روی درصد جوانه‌زنی بذور کلزا

آزمایشاتی جهت بررسی اثرات سموم بر روی درصد جوانه‌زنی بذور کلزا

فصل نهم: UAV،GPS،GIS‌ و نقش آنها در حفظ نباتات

مقدمه

ابعاد کشاورزی دقیق

امکان بالقوه وجود آفات در کشت دقیق

PIPM‌درون مرون مزرعه

سیستم‌های حس کننده از راه دور UAV

تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به عکس‌های حاصله از دستگاه UAV

PIPM‌در سطوح وسیع

اطلاعات منطقه‌ای

اطلاعات مربوط به مقیاس محلی

سیستم حمایت از تصمیم

ذخیره و بازیافت GIS

به کارگیری GIS و IPM‌حشرات

IPM و تکنولوژی حشرات

منابع این فصل



خرید فایل



لینک منبع :مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام UAV و GPS و GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان

دانلود فایل ( مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات ... www.newfilestant.ir/paper9145.html‎Cached21 ا کتبر 2016 ... دانلود فایل ( مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام U.A.V و G.P.S و G.I.S و نقش آنها در حفظ گیاهان). ما اولین نیستیم ... دانلود فایل ( مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات ... www.risearticle.ir/download/2893‎Cached25 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام U.A.V و G.P.S و G.I.S و نقش آنها در حفظ گیاهان)خوش آمدید ... برترین فایل مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات ... www.sarvoptdl.ir/file2885.html‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام U.A.V و G.P.S و G.I.S و نقش آنها در حفظ گیاهان)) وارد صفحه فروش فایل ... خرید فایل( گزارش کارآموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی ... www.sarvoptdl.ir/file4419.html‎Cached... در مورد حشره‌شناسی، کشاورزی و آفات گیاهی به انضمام UAV، GPS و GIS و نقش آنها در ... کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام U.A.V و G.P.S و G.I.S و نقش آنها در حفظ گیاهان سلام . ... دانلود گزارش کارآموزی مطالعاتی در زمینه‌های حشره‌شناسی، آفات گیاهی و حشره‌کش‌ها ... مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام ... tmaghalec.ir/?p=12018‎Cached31 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام U.A.V و G.P.S و G.I.S و نقش آنها در حفظ گیاهان وارد شده ... مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام ... sigmadlkad.ir/vAyycF/‎Cachedتحقیق مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام UAV و GPS و GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان پروژه مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی ... مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام ... https://selzir.com/.../14762704-مطالعاتی-پراکنده-در-مورد-حشره-شناسی-کشاورزی-و-آفات-گیاهی-بانضمام-uav-g‎Cachedمطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام UAV،GPS ، GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان محدوده قیمت از 18000 تومان از فروشگاه گزارش کارآموزی/ ... دانلود تحقیق در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی afgiahi-t.lel.ir/‎Cached12 آگوست 2016 ... Jul 22, 2016 – مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آ‍فات گیاهی بانضمام UAV،GPS ،GIS و نقش آنها در حفظ گیاهان. لینک پرداخت و دانلود ... مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام ... harirdlc.ir/article/33894‎Cachedمطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام U.A.V و G.P.S و G.I.S و نقش آنها در حفظ گیاهان. Posted on اکتبر 31, 2016 by mina. دوست عزیز ... خرید آنلاین مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات ... www.novinmgali.ir/?p=6797‎Cachedاینک شما با جستجوی ((مطالعاتی پراکنده در مورد حشره شناسی کشاورزی و آفات گیاهی بانضمام U.A.V و G.P.S و G.I.S و نقش آنها در حفظ گیاهان)) وارد صفحه فروش فایل ...