خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش

فهرست مطالب

مقدمه

ـ محل کارورزی

ـ عملکرد پلیس

ـ شناخت جامعه از دیدگاه پلیس

ـ ابزار ارتباطات با مردم

ـ مشارکت مردمی در ایجاد امین آرامش

ـ بازدهی عملکردها و آموخته ها

مقدمه :

در این پایان نامه می خوانیم تاریخچة پلیس ـ عملکرد پلیس ـ چگونگی برقراری ارتباطات بین گونه های مردم با پلیس ـ چگونگی آگاهی سازی پرسنل پلیس با فرهنگ های مختلف در کشور ـ ادراک متقابل همدلی ها برگزاری کلاسهای توجیهی ـ ارشاد ـ احکام ، سیاسی ، سخنرانیها ، چگونگی اجرای این مراسمات و نحوی نظارت و مدیریت بر مراسمات و ارائه راهکارههای جدید و بازدهی عملکردها و …

آشنایى با محل کارورزى

عقیدتی سیاسی و ثبت صدور

ـ محل کارورزی استان غواض دلان عاشق یزدان شهرستان سرسبز ابهر واقع در استان زنجان ستادفرماندهی انتظامی ابهر ـ فرماندهی عقیدتی سیاسی ابهر- دفتر تبلیغات عقیدتی سیاسی که در این دفتر اجرای مراسمات از قبیل جشنها ، سوگواری ها ، همایشها ، سخنرانی ها ، برگزاری کلاسهای توجیهی و آگاهی سازی ، پرسنل کادر و وظیفه و برخورد با افراد جامعه یا روستا یا شهرهای که آداب رسوم متفاوتی با دیگر نقاط کشور دارند و یا اینکه فرهنگهای مختلفی در جامعه وجود دارد .

عملکرد

تکریم ارباب رجوع ها باید از عوامل و پلیس که تخصص در زمینه جامعه شناسی و فرهنگ شناسی و روانشناسی استفاده نمود برگزاری کلاسهای مخصوص و تغییر آنها روح و روان پرنس جوان و هدایت آنها به سمت سوی تقوا و چگونگی حل مشکلاتشان در زندگی و توکل به خداوند تبارک و تعالی آموزش تهزیب نفس و جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب دوری جستن افراد از افراد شرور و تباه کار ایجاد احساس مسئولیت بوجود آوردن روحیه شجاعت فداکاری و هدف از برگزاری مراسمات عبارتست از جلب نظر مردم مسئولان ، کارشناسان دست اندرکاران فعالیتهای خاص .

ـ تعمیر نگه داری

مرتبط با آن سازمان یا موضوع . یقیناً ناجا از تأثیرگزارترین بخش های و نیروی مسلح در جمهوری اسلامی است در تاریخ یک کشور معمولاً بخش اندکی به جنگ و دفاع اختصاص می یابد و لذا نیروهای مسلح کشور ضمن اینکه اهمیت و جایگاه خویش را ـ حتی در زمان صلح ـ دارا می باشند و همگان بر این اهمیت واقف هستند ، معذلک بطور طبیعی فاقد ارتباط مستمر و تنگ تنگ با بدنة جامعه می باشند . لیکن آن بخش از نیروهای مسلح که تعامل پیوسته را جامعه دارند همیشه مدنظر بوده ، مورد سؤال اند و مسئولیت ها و وظایف شان هموارة مورد بحث ، نقد و تحلیل است ناجا و پلیس کشور که بخشی از نیروهای مسلح کشور است ، مسئولیت در ناجا متنوع می باشد ، از تشخیص هویت افراد گرفته تا پیگیری و کشف جرائم کنترل ترافیک ، کنترل هویت میلیونها خودرو سبک و سنگین در سطح کشور کنترل و شناسائی اتباع خارجی ، کنترل و برخورد باقاچاق کالا و مواد مخدر و غیره تا عملکرد قوه قضائیه با حجم و ابعاد گسترده و نامتناهی ـ و این در حالی است که در هر جای کشور ناهنجاری و امرنابایستی از دو نوع که مشاهده شود اولین سؤالی که به ذهن مردم می رسد اینست که نقش و وظیفه نیروی انتظامی در قبال این امر غیر متعارف و خراف چیست ؟ تنوع فرهنگ ها و تکثیر آن در سرزمین پهناور ایران کار را همچنان بر ناجا پر مسئولیت و حساس تر می سازد زیرا یک سلسله اصول کلی و مبنایی در ارتباط با امنیت کشور باید در زمینه ها و بسترهای متفاوت همسان سازی شده و در هر منطقه از کشور ـ به رغم تفاوتهای قومی و بومی و فرهنگی جغرافیایی اقتضائات رنگارنگ محیطی و اجتماعی ـ رعایت و تثبیت کردند .

یکی از نهادهایی که با شکل گرفتن اجتماعات و تولد جوامع شهری ضرورت وجودی پیدا می کند پلیس است زندگی جوامع و تشکیل اجتماع مستلزم برقراری ضوابط مقرراتی است که ضامن بقای سلامت و امنیت و برقراری آرامش باشد و یکی از فعالیتهای مستمر و اساسی پلیس در زندگی روزمره مبارزه جرائم است جامعه و پلیس به یکدیگر وابسته هستند ، شعار معمول پلیس ـ خدمت و محافظت برای مردم و افرادیکه نیاز به خدمت و محافظت دارند یک هدف را توصیه می کند پلیس کارآمد ، مشارکت عمومی ، امنیت اجتماعی باعث آرامش و حفظ نظم جامعه می گردد پلیس مردمی تقریباً به 2300 قبل از میلاد برمی گردد یعنی زمانیکه حکمرانان سومر برای آنچه که خراف اجتماع محسوب می شد ، معیار های را اعلام نمودند در حوزه کاری تبلیغات عقدتی سیاسی باعث می شود که تقویت کننده های ارتباط رفتاری عبارتند از : توصیف برابری آزاد اندیش ، تشخیص مشکل ، نیت و هدف مثبت ، گوش کردن جدی به مردم و مخصوصاً درک جوانان تشویق و دلگرمی جوانان به کارهای مثبت از نژاد پرستی دوری کرد قوم پرستی و فرهنگ پرستی دوری کرد همگون سازی و نگاه همگون به تمام جامع و همگون سازی فرهنگها فعالیتهای است که با همایشها و سخنرانی و آگاهی سازی توسط معاونت تبلیغات عقیدتی سیاسی انجام می پذیرد .



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش

کاملترین فایل گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ... 6d1sio.sarvdlc.com/‎Cached... کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش. گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم downloadmagale.cero.ir/product-324856-گزارش-کاراموزی-پلیس-و-عملکرد-پلیس-و-چگونگی-ارتباط.aspx‎Cachedتعداد صفحات فایل: 27. قیمت : 4,000 تومان. پرداخت و دانلود. گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش ... کارورزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم - آرام بلاگ fileyare.aramblog.ir/.../کارورزی+پلیس+و+عملکرد+پلیس+و+چگونگی+ارتباط+با+مردم‎Cachedگزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 33 صفحه ورد قابل ویرایش. دسته بندی, گزارش کارآموزی. بازدید ها, 28. فرمت فایل, doc. حجم فایل ... برترین پکیج گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ... kavirdlc.ir/برترین-پکیج-گزارش-کاراموزی-پلیس-و-عملک/‎Cached24 ا کتبر 2016 ... ... ارتباط با مردم درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش. گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم baludtabiat.blogroom.ir/post/896‎Cached... کلیک فرمایید گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. 2016-11-04 | 07:25: | سمیرا | نظر بدهید ... خرید و دانلود گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط ... www.sarvoptdl.ir/file3901.html‎Cached15 جولای 2016 ... ... و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود گزارش کارآموزی چگونگی تولید شن و ماسه در 62 صفحه ورد قابل ... کاملترین فایل گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ... 2cfns6.barfindl.ir/‎Cached... و چگونگی ارتباط با مردم)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش ... گزارش کارآموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم ... filetak.blogsky.com/1395/07/06/post-27198/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در27 صفحه ورد قابل ویرایش ... گزارش کارآموزی چگونگی ارتباط پلیس با مردم و ... گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم - قیمت ... https://selzir.com/.../16092015-گزارش-کاراموزی-پلیس-و-عملکرد-پلیس-و-چگونگی-ارتباط-با-مردم‎Cachedقیمت فایل فقط 4,000 تومان. گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب. مقدمه. محل کارورزی. عملکرد ... دانلود گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم ... farassoweb.meeblog.ir/post/987‎Cached13 ا کتبر 2016 ... دانلود گزارش کاراموزی پلیس و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم -کامل ... و عملکرد پلیس و چگونگی ارتباط با مردم در 27 صفحه ورد قابل ویرایش.