خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی برق و معماری

پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی- برق و معماری


قسمتی از متن:

مفهوم برنامه‌ریزی:

مفهوم طراحی:

نکته 1: انسان برای انجام پیش‌اندیشه‌ی کارها، نیاز به «تفکر» و «طرح‌ریزی» دارد و همچنین، برای ساختن همه‌ی مصنوعات بزرگ و کوچک مورد نیاز خود، نیازمند «تفکر»، «تصور» و «طراحی کردن» است. «طراحی»، وسیله‌ی ساختن، آبادانی و تمدن است.

نکته 2: ما می توانیم با استفاده از قدرت «حافظه» و «تخیل»، آن چه را که قبلاً دیده‌ایم «تجسم» کنیم و نیز می توانیم به کمک «تفکر» و «تخیل» و «قدرت خلاقیت»، درباره‌ی آن چه که «ممکن است باشد» تعمق کنیم و تصویری از آن چه که می تواند باشد، مجسم سازیم و آن را ترسیم نموده، با دیگران در میان بگذاریم.

نکته 3: طراحی تلاشی اندیشمندانه، خلاقانه است که از تفکر، شروع و به ارائه‌ی محصولی زیبا، کارآمد و اصیل ختم می‌شود. و طرح نهایی همیشه عمق اندیشه و بصیرت طراح را در خود باز می تاباند و حکایتگر عمق اندیشه و بصیرت طراح را در خود باز می تاباند و حکایتگر عمق و سلیقه‌ی اوست.

فصل دوم

«ابعاد مختلف طراحی و مفاهیم آن»

معماری طبیعت:

هریک از این عناصر، با محیط خود رابطه‌ای سنجیده و توازنی دقیق دارند و هر جزء از اجزای آن‌ها در عین کمال، بخوبی در خدمت کل قرار می گیرند و ترکیب منسجم اجزا به کلیتی منسجم، واحد، کارآمد و زیبا منجر می‌شود.

ترکیب، شکل و ساختار آن‌ها، هماهنگ با طرز زندگی و بودباش موجود و هدف آنهاست.

معماری عناصر مصنوع:

همه‌ی آن‌ها از موادی بخصوص و با تکنیک‌های ویژه ساخته می‌شوند. هر کدام اندازه، شکل و هندسه‌ی خاص خود را دارند و متناسب با نیاز انسان، ابعاد جسمانی و نیاز‌های روانی او شکل می گیرند. در عین حال هر یک از این مصنوعات به تناسب محیطی که در آن واقع می‌شوند (مثلاً در فضای باز یا بسته) و نوع نیروها و عواملی که بر آن‌ها اثر می‌گذارد ساختار خاص خود را پیدا می‌کنند و در هر صورت، این مصنوعات گرایش به کمال کارآیی و زیبایی دارند و متناسب با امکانات و محدودیت‌های مالی و تکنیکی موجود، شکل می گیرند.

ابعاد مختلف در طراحی

1- ابعاد عملکردی:

در معماری هر فضایی برای استفاده و عملکردهای خاصی طراحی می‌شود.

2- ابعاد جغرافیایی و محیطی:

طرح و سیمای ساختمان‌های مناطق مختلف با هم متفاوت است.

3- ابعاد هنری و ذوقی:

معماری ما شاهکارهایی از زیبایی هستند و طرح‌ها و آثار معماری نیز در کمال ذوق و زیبایی طراحی و ساخته می‌شوند.

4- ابعاد فنی و تکنیکی:

هر قسمت از یک ساختمان، اعم از بخش‌های پیدا و ناپیدای آن، با استفاده از ماده و صنعت به وجود می آید.

5- ابعاد اجتماعی و فرهنگی:

سابقه‌ی تاریخی، ارزشهای اجتماعی، اهداف و ارزش‌های فرهنگی و دینی هر جامعه، عامل وحدت، تحول و تداوم حیات جامعه است و از عوامل اثر گذار در طراحی معماری به شمار می رود. ایجاد حریم، حفظ امنیت و ایجاد فضایی مأنوس و … در معماری ضروری است.



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی برق و معماری

خرید و دانلود پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی ... www.novinmgali.ir/?p=10531‎Cached13 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی- برق و معماری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه ... دانلود فایل ( پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی ... simorghflye.ruzfa.ir/post/1968‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی- برق و معماری وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه نکاتی در معماری ... پایان نامه بررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی-برق و ... shameparvan.ruzfa.ir/post/2661‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی-برق و معماری}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه ... بررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی-برق و معماری anvo.stu1.ir/‎Cachedبررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی-برق و معماری - ,,پایان نامه بررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتیبرق و معماری,مقاله بررسی نکاتی در ... کاملترین فایل پایان نامه بررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات ... www.newfilestant.ir/paper379.html‎Cached21 سپتامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه بررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی-برق و معماری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ... دانلود (پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی- برق و ... 3nof9k.barfindl.ir/‎Cachedدانلود (پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی- برق و معماری) پایان-نامه-نکاتی-در-معماری-ساختمان-و-تأسیسات-حرارتی-برق-و ... - فایل prozhe20.cero.ir/tag-پایان-نامه-نکاتی-در-معماری-ساختمان-و-تأسیسات-حرارتی-برق-و-معماری.aspx‎Cached... که دارای عبارت 'پایان-نامه-نکاتی-در-معماری-ساختمان-و-تأسیسات-حرارتی-برق-و- معماری' هستند. پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی- برق و معماری. خرید فایل( پایان نامه بررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات ... www.novindlc.site/?p=9640‎Cached11 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه بررسی نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی-برق و معماری || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... دانلود پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی- برق و ... shabnmplusie.madblog.ir/post/358‎Cached13 سپتامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات ... فروش فایل پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی ... bluerasmn.meeblog.ir/post/873‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پایان نامه نکاتی در معماری ساختمان و تأسیسات حرارتی- برق و معماری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...