خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه :

مقدمه ای بر سفال و سفالگری

خاک دستمایة خداوند برای آفرینش انسان است . همه از خاک به وجود آمده ایم و به خاک برمی گردیم. آنچه خداوند ما را از آن آفریده پاکترین عناصر طبیعت می باشد. آب و خاک یکی از برترین هنرهای انسانی که از مظاهر خداوند بر روی زمین است هنر شکل دادن به گل یا همان سفال است. انسان از همان ابتدای خلقت به این هنر روی آورد. انسان غارنشین برای تهیه و نگهداری غذا از گل شکل گرفته استفاده می کرد، آنها برای این کار گل را به شکل ظروف مورد نیاز خود در آورده و آن را در مقابل نور و حرارت خورشید قرار می دادند تا خشک شود. این بار 27000 سال پیش در منطقه Dolni Vestonice یا همان چک و اسلواکی امروزی مردم از آتش برای سخت کردن ظروف گلی استفاده کردند. برای پخت سفال بدون شکستگی آنها گل را در هوا کاملاً خشک می کردند و سپس آن را به راحتی در یک آتش باز قرار می دادند و با دمایی حدود c650 تا c 750 می پختند. در این منطقه بقایای تعداد زیادی از سفالینه های ساخت دست بشر که مجسمه هایی از انسانها و حیوانات است یافت شده.

اولین بار چرخ سفال در هزاره چهارم قبل از میلاد (00 35سال قبل از میلاد مسیح) ساخته شد. این چرخ شامل یک صفحه صاف بود که به طور افقی به دور محور خود می چرخید. این چرخ که چرخ دستی نامیده می شد توسط دستیار سفالگر به حرکت درمی آمد. و سفالگر با دستهای خود به راحتی گل را شکل می داد. در قرن شانزدهم در اروپا با کمک چرخ دنده های سنگین کارایی چرخهای دستی افزایش یافت. در قرن نوزدهم چرخهایی به بازار آمد که با نیروی پای سفالگر به چرخش در می آمد. در قرن بیستم چرخهایی با قدرت موتور الکتریکی به وجود آمد.

اولین بار در قرن ششم قبل از میلاد کوره سفالگری ساخته شد. این کوره با سوخت چوب گرم می شد. بعدها کوره هایی با سوختهای زغال سنگ، نفت و گاز به وجود آمد و پس از آن نیز کوره های الکتریکی کم حجم و کوچک به بازار آمد که توانایی پخت سفالینه های سخت و چینی را نیز دارد.



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش

برترین فایل گزارش کاراموزی سفال و سفال گری | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=4424‎Cached9 نوامبر 2016 ... گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش ... وقت بخیربه صفحه دانلود فایل(گزارش کاراموزی متره برآورد)خوش آمدید برای دانلود ... برترین فایل گزارش کاراموزی ماشین های صفحه تراش | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=2259‎Cached7 نوامبر 2016 ... گزارش کاراموزی ماشین های صفحه تراش در 21 صفحه ورد قابل ویرایش ... کرد گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب ... گزارش کاراموزی سفال و سفال گری - دانلود پروژه دانشگاهی mgl.blogsky.com/1395/05/14/post.../گزارش-کاراموزی-سفال-و-سفال-گری 4 آگوست 2016 ... گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود گزارش کاراموزی سفال و سفال گری. گزارش کاراموزی سفال و سفال گری ... گزارش کارآموزی سفال و سفالگری - دانلود فایل ، مقالات و مطالب علمی downlodfile.blogsky.com/1395/07/11/post-8680/‎Cached2 ا کتبر 2016 ... کارآموزی در کارخانه آجر سفال توحیددانلود گزارش کارآموزی در کارخانه کاشی و سرامیک .... در این عهد ... توضیحات بیشتر » ...28 آوریل 2016 ... به گزارش ... گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ... مقدمه ای بر ... گزارش کاراموزی سفال و سفال گری - ساخت وبلاگ shabnampcz.aslblog.ir/post/563‎Cached18 نوامبر 2016 ... ... ای ناچیز فایل{گزارش کاراموزی سفال و سفال گری}را دانلود خواهید کرد گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. دانلود (گزارش کاراموزی سفال و سفال گری) – حریر دانلود harirdlc.ir/article/11986‎Cached16 ا کتبر 2016 ... ... ای ناچیز فایل{گزارش کاراموزی سفال و سفال گری}را دانلود خواهید کرد. گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... برترین فایل گزارش کاراموزی سفال و سفال گری | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file5343.html‎Cached20 جولای 2016 ... گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. مقالات مرتبط: خرید فایل( پروژه کارآفرینی کارگاه تولید سفال) سلام. دانلود (گزارش کاراموزی سفال و سفال گری) – های یونی hiuni.gdn/article/11986‎Cached16 ا کتبر 2016 ... ... ای ناچیز فایل{گزارش کاراموزی سفال و سفال گری}را دانلود خواهید کرد. گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... برترین فایل گزارش کاراموزی سفال و سفال گری | فراز وب www.farazwb.download/?p=32799‎Cached6 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... فروش دانلودی گزارش کاراموزی سفال و سفال گری 1gar3e.prodownload.site/‎Cachedشما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{گزارش کاراموزی سفال و سفال گری}را دانلود خواهید کرد گزارش کاراموزی سفال و سفال گری در 28 صفحه ورد قابل ویرایش ...