خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران

تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران

بیان مسئله

یکی از مهمترین روشهای بررسی چاقی، روشهای تن‌سنجی ANTHRO POMETRIC است. در کشورهای مختلف، مطالعات آنتزوپومتریک در زمرة تحقیقات پایة علوم پزشکی می‌باشد.

این مطالعات در کشورهای توسعه‌یافته از چندین سال قبل بر روی گروههای سنی و جنسی مختلف انجام شده است. به طوری که محققان رشته‌های مختلف می‌توانند با بررسی این مطالعات روند تغییرات را پیگیری نمایند.

امروزه با گسترش شهرنشینی و کمتر شدن تحرک افراد مسئله بروز و شیوع بیماریهای شهرنشینی مورد توجه محققان پزشکی قرار گرفته است. به طوری که انجمن بهداشت آمریکا (A.H.A) پژوهشهای آنتروپومتریک را جزء عالیترین تحقیقات طبقه‌بندی نموده است.

از اطلاعات آنتروپومتریک علاوه بر استفاده در بررسی وضعیت رشد و نمو و سلامت و بلوغ و تغذیه افراد جامعه در رشته‌های: جراحی، ارتوپدی، مامایی، جنین‌شناسی، رادیولوژی،‌پزشکی قانونی، باستان‌شناسی، پروتزسازی و تجهیزت پزشکی استفاده می‌شود.

فاکتورها و عوامل مختلفی در رشد و نمو تأثیرگذارند و لازم است این فاکتورها را برای جوامع هر کشور به طور جدی‌ که در نظر گرفت. از جمله این فاکتورها می‌توان به: سن، جنس، نوع تغذیه، نژاد، آب و هوا، اقتصاد جامعه، فرهنگ و شرایط اکودمیک (اقلیمی) و توپودمیک (جغرافیایی) اشاره کرد.

از آنجا که تطبیق نتایج مطالعات آنتروپومتریک در جوامع مختلف به راحتی برای جوامع دیگر قابل مقایسه نمی‌باشد لازم است محققان هر کشور با توجه به وضعیت جغرافیایی و گستردگی کشور و نیز پراکندگی جمعیت و آب و هوای آن و فاکتورهای ذکر شده این گونه پژوهشها را پیگیری نمایند تا به نتایج دقیق و قابل استفاده دست یابند.

یکی از مهمترین مسائل پزشکی مبحث پیشگیری از بیماریها به ویژه بیماریهای قلبی و عروقی و چاقی می‌باشد که در ارتباط مستقیم باهم می‌باشند: چاقی می‌تواند بر روی مسائل روانی - اجتماعی فرد تأثیرگذار باشد و همچنین عوارضی بر سیستم عصبی مرکزی، تنفسی، اورتوپدیک، متابولیک و … دارد. علاوه بر موارد ذکر شده بیماریها و سندرم‌های مختلفی با چاقی همراهی دارند.

تحقیقات محققان قلب و عروق و بهداشت و آناتومی و آنتروپومتری نشان می ‌دهد که نمایه توده بدنی یا به اقتصاد BMI کمک مؤثری برای ارزیابی وضعیت چاقی افراد جامعه است. بنابراین مسئله این است که برای شناسایی و پیشگیری بیماریهای مختلف ذکر شده Range نرمال BMI در جوانان امروز چیست؟ تا بتوان با پایش Range نرمال BMI جوانان فعلی هرگونه افزایش وزن و به خطر افتادن وضعیت سلامتی افراد را مدنظر قرار داده و بررسی نمود.




خرید فایل



لینک منبع :تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران

برترین پکیج تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از ... www.sarvoptdl.ir/file5135.html‎Cachedبرترین پکیج تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران – دانلود فایل. جولای 19th, 2016 بدون دیدگاه. کاربران گرامی درود بر شما.به سایت ... تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI ( ) بر روی 950 نفر از جوانان تهران mastanehoinline.fileforosh.ir/product-69-Statistical-research-in-the-field-of-PMI-()-on-950.aspx‎Cachedتحقیق آماری در زمینه شاخص PMI ( ) بر روی 950 نفر از جوانان تهران مقالاتی در مورد تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI ( ) بر روی 950 نفر از جوانان تهران مطالبی در مورد ... تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران kavirdlc.ir/تحقیق-آماری-در-زمینه-شاخص-pmi-بر-روی-950-نفر-ا/‎Cached25 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ... تحقیق-آماری-در-زمینه-شاخص-pmi-بر-روی-950-نفر-از-جوانان-تهران - فایل prozhe20.cero.ir/tag-تحقیق-آماری-در-زمینه-شاخص-PMI-بر-روی-950-نفر-از-جوانان-تهران.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'تحقیق-آماری-در-زمینه-شاخص-pmi-بر-روی-950-نفر-از- جوانان-تهران' هستند. تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران. دانلود فایل ( تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان ... tmaghalec.ir/?p=12407‎Cached31 ا کتبر 2016 ... تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران ... خرید آنلاین دانلود فایل اکسل داده های شاخص آزاد شناور بورس اوراق بهادار تهران از سال ... تحقیق-آماری-در-زمینه-شاخص-pmi-بر-روی-950-نفر-از-جوانان-تهران gproject.ofmas.ir/tag-تحقیق-آماری-در-زمینه-شاخص-PMI-بر-روی-950-نفر-از-جوانان-تهران.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'تحقیق-آماری-در-زمینه-شاخص-pmi-بر-روی-950-نفر-از- جوانان-تهران' هستند. تحقیق آماری شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران. تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران 493o30.prodownload.site/‎Cachedتحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران. خرید آنلاین تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان ... gooyadlc.madblog.ir/post/1821‎Cached18 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب ... کاملترین فایل تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از ... 6mfod6.afradlc.pw/‎Cachedکاملترین فایل تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI بر روی 950 نفر از جوانان تهران. بر روی 950 نفر از جوانان تهران - دنیای مقاله پایان نامه پرسشنامه modernkafe.sellfile.ir/prod-259869-تحقیق+آماری+در+زمینه+شاخص+PMI+++بر+روی+950+نفر+از+جوانان+تهران.html?... تحقیق آماری در زمینه شاخص PMI ( ) بر روی 950 نفر از جوانان تهران ... این مطالعات در کشورهای توسعه‌یافته از چندین سال قبل بر روی گروههای سنی و جنسی مختلف انجام ...