خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه :

در کارگاهی که بنده مشغول به گذراندن دوره کاربینی بودم مربوط به یک پروژه خصوصی که تحت نظارت شرکت مهندسی مدیریت درمان تإمین اجتماعی منطقة کرجاجرا می شد .

این پروژه دارای 6 مهندس بود که به تفکیک موقعیت کاری مشغول به انجام کار می بودند .

اگرچه مشکلات بسیاری از قبیل اشکالات فنی ناخواسته برای کار بتن بوجود می آمد و یا اشتباه در پیاده کردن ترازها باعث وارد‌آمدن خساراتی می شد که قسمتی جبران شدنی و قسمتی دیگر فقط با تخریب و نوسازی قابل جبران بود .

اما دارای مدیریتی منسجم و یکپارچه و از مهندسین مجربی برخوردار بودکه یک مجموعه کاملاً فنی را تشکیل می دهد .

سپاس و پدردانی از مسئولین محترم دانشگاه آزاداسلامی واحد زنجان و استاد محترم جناب آقای مهندس زینعلی

و با تشکر از مهندس شاه بیک که در یادگیری و پیشبرد علمی بنده در کارگاه از هیچ کوششی فرو نگذار نکرده اند

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فهرست اولویت های پروژه ............................................................................................................ 1

گزارش کار ......................................................................................................................................... 2

عکسهای مربوط به پروژه .............................................................................................................. 33

فهرست اولویت های پروژه :

1-پیاده نمودن نقشه

2-پی کنی ها و گودبرداری و خاکریزی ها

3-اجرای فنداسیون و شناژبندی ها

4-اسکلت بندی و بادبندها و مهارها

5-دیوار چینی ها

6-سفت کاری و اجرای سقف و اجرای تاسیسات

7-نازک کاری

8-بهره برداری

جلسه 1 :

شرکتی که بنده در آن مدتی را بعنوان کاربینی گذراندم یک شرکت ساختمانی بود که پروژه های مختلفی از قبیل ساخت یک مجتمع مسکونی بصورت انبوه سازی (56) واحدی ساخت تعدادی آپارتمانهای مسکونی و نیز تعدادی آپارتمان مسکونی - تجاری در دست ساختمان داشت که هر کدام از آنها در مراحل مختلفی از ساخت قرار داشتند.

مکانی را که من بعنوان کاربینی گذراندم یک ساختمان تجاری - مسکونی در شهر کرج بود .

این ساختمان مساحتی حدود 435 داشت و اسکلت آن از نوع بتن آرمه بود و در زمان شروع کار من ساختمان مذکور خاکبرداری شده بود و آماده کفراژ بندی و آرماتورپیچی بود .

البته یادآور می شوم که برای کامل شدن گزارش کاربینی از دیگر پروژه های در دست ساخت این شرکت توسط دوربین دیجیتال عکسهایی تهیه کرده و سپس توسط کامپیوتر از آنها پرینت گرفته که در پایان گزارش آمده است .

جلسه 2 :

این گزارش کارها به کمک یادداشتهای روزنویس که در سر کار نکته نویسی می کردم تهیه شده به همین دلیل نمی توانستم که ازکارهای عادی و روزمره که همه روزه انجام می شد چیزی بنویسم و به ذکر مسایل مهمتر و جزئیات بسنده می کنم .

در روز دوم ابتدا با تمیزکاری زمین و استفاده از بتن مگر (نظافت) شد . بعد از بتن‌ریزی و صاف کاری های لازم کلفراژ بندی با دیوار آجری 21 سانتی شروع شد (البته عکسهای الصاقی در پایان کفزاژ بندی و آرماتوربندی گرفته شده است) .

کارگران در روز (12-8) و (18-14) (هشت ساعت) کار می کردند . البته در موارد خاص و به تشخیص پیمانکار در انجام کارهایی که کارگران سخت قبول می کردند از قبیل تمیزکاری های زیاد یا دیوار چینی ها کار را به صورت کنتراتی تحویل می دادند و کارگر می توانست پس از انجام کار محل کارگاه را ترک کند اما می بایست پس از انجام کار ، کار را تحویل مافوق دهد .

کار در روز دوم با تمیزکاری ، انجام بتن مگر و انجام دیوارکشی تا حدود 50% به اتمام رسید .

نکته : سعی می شود در پایان تحریر گزارش کاربینی در مورد مسایلی که از نظر شخص کارآموز دارای نکات قابل ذکر می باشد به صورت جزئی اشاره شود .



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی احداث ساختمان تجاری و مسکونی ، رشته عمران - مان فایل maanfile.blogsky.com/.../گزارش-کارآموزی-احداث-ساختمان-تجاری-و-مسکونی-،-رشته-عمران‎Cached+ سجاد چهارشنبه 31 شهریور 1395 11:42. گزارش کارآموزی احداث ساختمان تجاری و مسکونی ، رشته عمران در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. مقدمه : در کارگاهی ... مکانی را که من بعنوان کاربینی گذراندم یک ساختمان تجاری - مسکونی در شهر کرج بود . برترین فایل گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج navidebarant.meeblog.ir/post/902‎Cached... دانلود((گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج)) را در ادامه مطلب ببینید گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش. گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج - سیمکا - فایل ناب simkaco.filenab.com/product-54715-Report-apprenticeship-commercial-residential-build.aspx‎Cachedبازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 1271 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42. گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش ... خرید آنلاین گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج ... www.risearticle.ir/download/8372‎Cached29 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد ... گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی در 63 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. کارورزی (عمران) ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج - آرام بلاگ fileyare.aramblog.ir/.../کارورزی+(عمران)+ساختمان+تجاری+مسکونی+در+شهر+کرج‎Cachedگزارش کارآموزی (عمران) ساختمان تجاری - مسکونی در شهر کرج. گزارش کارآموزی (عمران) ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش ... گزارش کارآموزی ,عمران, ساختمان تجاری - مسکونی در شهر کرج - جونتائو juntao7.rozblog.com/.../گزارش-کارآموزی-عمران-ساختمان-تجاری---مسکونی-در-شهر-کرج.html‎Cached30 جولای 2016 ... ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش ... 7 . گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج - چرخ نیلوفری برترین فایل گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج ... yaghutweb.cloudsite.ir/برترین-فایل-گزارش-کارآموزی-ساختمان-تج/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... ... تجاری مسکونی در شهر کرج || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید. گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش. خرید فایل( گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج) – حریر ... harirdlc.ir/article/9428‎Cached14 ا کتبر 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش. خرید فایل( گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج) 1hkops.nikandlc.ir/‎Cached... کامل گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج و بررسی کامل هدایت میشوید گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش ... خرید و دانلود گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج kavirdlc.ir/خرید-و-دانلود-گزارش-کارآموزی-ساختمان-ت/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج در 42 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. Categories: دسته‌بندی نشده Tags: دیدگاه ها (0) بازتاب ها ...