خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کار

سرفصلها

1- خواص چوب

2- انگیزه انتخاب چوب

3- طرح انتخابی و هدف انتخاب

4- روش کشیدن طرح روی چوب

5- انتخاب اندازة کادر نسبت به طرح

6- ضربه زدن دور قاب

7- ضربه زدن حاشیه کار

8- کندن زمینه

9- روش کار و ابزار مورد استفاده

10- پرداخت و رنگ‌آمیزی

آشنایی

در اولین روز آشنایی با استاد، ایشان ما را با انواع چوب و ابزار مانند مغارها، مغار تخت، باز، گلویی و ... آشنا کردند و طرز ضربه زدن به چوب با مغار کندن چوب را با یک تکه چوب کوچک آغاز کردیم و کمی هم در مورد خواص انواع چوبها با ما صحبت کردند.

همینطور بعضی از ابزار مربوط به این کار و چند نوع چوب را از نزدیک به ما نشان دادند تا مقدمه‌ای شود برای جلسات بعدی کار.

در روز نخست استاد با ما در مورد عرفان کار با چوب و چگونگی درآمیختن کار با عرفان، سخن گفتند.

1- خواص چوب:

1) توسکا:

چوبی است جنگلی که زمان رویش آن فصل بهار می‌باشد برون چوب مشخصی ندارد و از درون و برون مایل به صورتی می‌باشد و از خانواده پهن‌برگان می‌باشد و دارای الیاف صاف و ظریف می‌باشد نسبت به رطوبت مقاوم ولی نسبت به گرما و سرمای متناوب چندان مقاومت ندارد و از آن در معرق هم استفاده می‌شود.

2) نراد:

چوب نرم و خوش‌دستی است که با استفاده از تیغ جراحی به راحتی کنده می‌شود و خستگی کندن با مغار را ندارد به علت صمغ زیاد و گره‌هایی که در آن وجود دارد در بسیاری از موارد کار با آن مشکل می‌باشد و به علت درآمدن گره از سطح کار یا باید گره را برداشت و جای آن چوب قرار داد یا از چسب رازی برای چسباندن آن استفاده کرد. به علت داشتن صمغ زیاد بید خورده نمی‌شود و رطوبت زیاد باعث تاب برداشتن سریع آن می‌شود.

2- انگیزه انتخاب چوب:

جنس چوب کار اول جنگلی بوده که برای یادگیری بهتر منبت و به پیشنهاد استاد انتخاب شده است و ابعاد آن 42 × 25 سانتیمتر بوده و به عمق cm1 می‌باشد.

برای کار دوم از چوب نراد استفاده شده و انگیزة انتخاب این چوب این بوده که بتوانیم در این کار از مغارهای مختلف از تیغ استفاده کنیم و چون این چوب بسیار نرم و متناسب برای استفاده از تیغ می‌باشد از این چوب استفاده کرده‌ایم و ابعاد این کار cm40 × 19 و به عمق cm1 می‌باشد.



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی آشنایی با چوب - مروارید morvarid.etl24.com/product-362437-گزارش-کارآموزی-آشنایی-با-چوب.aspx‎Cachedگزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش. گزارش کار. سرفصلها. 1- خواص چوب. 2- انگیزه انتخاب چوب. 3- طرح انتخابی و هدف انتخاب. 4- روش کشیدن ... دانلود فایل ( گزارش کارآموزی آشنایی با چوب) | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file4109.html‎Cached16 جولای 2016 ... گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش ... کاملترین فایل گزارش کارآموزی کامپیوتر-آشنایی با شبکه GSM و WLL لحظات ... گزارش کارآموزی آشنایی با چوب – حریر دانلود harirdlc.ir/article/809‎Cached8 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((گزارش کارآموزی آشنایی با چوب)) را در ادامه مطلب ببینید گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش. کاملترین فایل گزارش کارآموزی آشنایی با چوب | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/8845‎Cached29 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی – خرید آنلاین و دریافت از ... گزارش کاراموزی آشنایی با چوب - آرام بلاگ fileyare.aramblog.ir/tag/گزارش+کاراموزی+آشنایی+با+چوب‎Cachedگزارش کارآموزی آشنایی با چوب. گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش. دسته بندی, گزارش کارآموزی. بازدید ها, 66. فرمت فایل, doc. حجم فایل, 10 ... گزارش کارآموزی آشنایی با چوب - سیمکا - فایل ناب simkaco.filenab.com/product-54727-Report-Trading-Training-with-a-stick.aspx‎Cachedدسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 10 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10. گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش ... برترین پکیج گزارش کار آشنایی با چوب – دانلود فایل – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper3381.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... گزارش کار آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... فروش دانلودی گزارش کارآموزی آشنایی با نحوه ی تولید تابلو های برق ... گزارش کار آشنایی با چوب - فایلکده paperdl.skyf.ir/2016/10/گزارش-کار-آشنایی-با-چوب/‎Cached11 ا کتبر 2016 ... گزارش کار آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... آشنا کردند و طرز ضربه زدن به چوب با مغار کندن چوب را با یک تکه چوب کوچک آغاز ... آشنایی با چوب, دانلود کارآموزی آشنایی با چوب,گزارش کارورزی آشنایی با چوب,. دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب - بلاگ ریدر fileyare-rzb.bgreader.xyz/post550361.html‎Cachedآشنا کردند و طرز ضربه زدن به چوب با مغار کندن چوب را با یک تکه چوب کوچک آغاز کردیم و کمی هم در ... خرید گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش. خرید و دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با چوب kahkeshanopt.meeblog.ir/post/1459‎Cached... توضیحات کامل محصول دانلودی|| گزارش کارآموزی آشنایی با چوب || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید گزارش کارآموزی آشنایی با چوب در 10 صفحه ورد قابل ویرایش.