خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش

تاریخچه سازمان:

موضوع جامعه شناسی روستا یی بر اصل زمین و مالکیت آن استوار می باشد.

با عنایت به اینکه در روستاهای کشور اراضی به صورت خرد و پراکنده می باشند در سال 1341 تا 1351 قانون اصلاحات ارضی در /3 مرحله در کشور به اجرا گذاشته شد و یکی از پیامد های آن تشکیل تعاونیها ی تولید با اهداف ساماندهی اراضی و یکپارچه سازی و یکجا کشتی محصولات و در نهایت افزایش تولید و در آمد و کاهش هزینه ها و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه ها و نظارت متمرکز توسط مدیر عامل شرکت بر اراضی و بازاریابی محصولات می باشد.

شرکت تعاونی تولید کشاورزی همت یکی از تعاونیهای تولید که در سال 1375 تاسیس گردیده که در 8 کیلومتری غرب شهرستان آق قلا در روستای صحنه سفلی واقع شده است که دارای 196 عضو با پوشش دو هزار هکتار زمین می باشد.

نمودار سازمانی و تشکیلات:

ارکان شرکت عبارتند از:

1 – مجمع عمومی (نمایندگان گروهای تعاونی): که به پنج گروه تقسیم می شود که هر گروه دارای دو نماینده می باشد و در مجموع ده نماینده گروه می باشد.

2 – هیئت مدیره: که در برنامه ریزی و طرح پیشنهادات دخالت دارند. این شرکت پنج هیئت مدیره دارد که از بین آنها یکی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب می شود و در راس آنها مدیر عامل شرکت که مجری مصوبات هیئت مدیره و همچنین دستورالعملهای ابلاغی از طرف سازمان جهاد کشاورزی می باشد.

نوع محصولات تولیدی یا خدمات:

نوع محصولاتی که در این شرکت تولید می شود عبارتند از گندم جو پنبه گلزا و گیاهان جالیزی می باشد.

خدماتی که در این شرکت انجام می شود بر اساس اصل بنا شدن این شرکت آبرسانی به وسیله پمپاژهای برقی و از طریق کانالهای اصلی و فرعی به مزارع کشاورزان می باشد. علاوه بر آبرسانی به مزارع توزیع نهادهای کشاورزی اعم از کودهای شیمیایی انواع بذرها گندم و جو کلزا و پنبه توزیع سموم شیمایی را نیز انجام می دهد.

علاوه بر توزیع نهاده ها نظارت کامل بر مراحل کاشت داشت و بر داشت

کشاورزان عضو شرکت را نیز بر عهده دارد.

امور جاری در دست اقدام توسط کار آموز:

وظایف من در آنجا با توجه به اینکه در ابتدای فصل کاشت غلات و کلزا در شرکت حضور داشتم در امر بر گزاری کلاسهای به کشاورزان و توزیع کودهای شیمیایی و سموم ضد عفونی به مدیر عامل و کارشناس شرکت کمک کردم و همچنین در سطح مزارع به همراه کارشناسان شرکت در امر نحوه آماده سازی بستر و همچنین نحوه کاشت مزارع مشارکت داشتم.



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود فایل ( گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی) | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file5335.html‎Cached20 جولای 2016 ... گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش ... شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{گزارش کارآموزی تولید کنسرو و رب گوجه ... حسابداری در شرکت تعاونی مرزنشینان در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با ... گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی - گوگل فایل googlefile.cero.ir/product-325301-گزارش-کارآموزی-شرکت-تعاونی-تولید-کشاورزی.aspx‎Cachedگزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش ... شرکت تعاونی تولید کشاورزی همت یکی از تعاونیهای تولید که در سال 1375 تاسیس ... گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی - فروشگاه فایل رایگان tahghigh20.filenab.com/product-54733-Report-trainees-APCs.aspx‎Cachedگزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش ... شرکت تعاونی تولید کشاورزی همت یکی از تعاونیهای تولید که در سال 1375 تاسیس ... گزارش کارآموزی بررسی وضعیت فروشگاههای شرکت های تعاونی - موجین mojin.rozblog.com/post/360‎Cachedاین گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می ... گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش . گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی 6kkh7k.nikandlc.ir/‎Cached... گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش ... گزارش کارآموزی در شرکت تعاونی تولید کشاورزی iranikala.etl24.com/product-362444-گزارش-کارآموزی-در-شرکت-تعاونی-تولید-کشاورزی.aspx‎Cachedگزارش کارآموزی در شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب. تاریخچه سازمان: 1. نمودار سازمانی و تشکیلات: 1. نوع محصولات تولیدی یا ... برترین فایل گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی morvatarh-ava.bgreader.xyz/post657406.html‎Cachedبه صفحه ی دانلود _گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی_خوش امدید.امیدوارم ... گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش ... برترین فایل گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی | فراز وب www.farazwb.download/?p=15396‎Cached24 سپتامبر 2016 ... ... دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود (گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی) 1a1mgm.nikansefile.ir/‎Cachedتوضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... دانلود گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی - خرید آنلاین و ... 7uqud8.barfindl.ir/‎Cached... کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند گزارش کارآموزی شرکت تعاونی تولید کشاورزی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش ...