خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش

فهرست

عنوان صفحه

_________ ______

مقدمه -------------------------------------------------2

معرفی محل کارآموزی---------------------------------------2

مشخصات فیزیکی محل کارآموزی-------------------------------5

برخی از مزایا و معایب این بخش--------------------------------6

گزارشی از کار انجام شده-------------------------------------7

زبان برنامه نویسی C#---------------------------------------9

بانک اطلاعاتی Sql Server 2000-----------------------------10

مشکلات پیش آمده در حین کار--------------------------------10

نتایج و پیشنهادات-----------------------------------------16

فهرست شکل ها:

شکل0: محل کارآموزی--------------------------------------2

شکل1: start page----------------------------------------11

شکل2: تشکیل پرونده شرکت-----------------------------------12

شکل3: ورودی واگن------------------------------------------12

شکل4: درخواست های واگن------------------------------------13

شکل5: فرم بارگیری و تحویل واگن-------------------------------14

مقدمه

کارآموزی واحدی که به دانشجو داده می شود تا خود را برای وارد شدن به صنعت آماده کرده و بتواند دروس تئوری که آموخته در عمل هم پیاده سازی کرده ونتیجه کار راببیند تا در صنعت مفید واقع شود.

اگر این مرحله از تحصیل به خوبی انتخاب و گذرانده شود تاثیر بسزایی در موفقیت دانشجویان خواهد داشت.

معرفی محل کارآموزی:

شکل0: محل کارآموزی

محل کارآموزی اینجانب اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان می‌باشد که بیشتر فعالیت این واحد را می توان در مورد سخت افزاری ،برنامه نویسی در محیط‌های مختلف، انجام شبکه و تمام اموری دانست که مربوط به کامپیوتر میشود و در راه آهن خراسان به آن نیاز است در حقیقت این واحد مشکلات کامپیوتری این اداره را حل میکند و برای بهبود و پیشرفت علمی و عملی در زمینه کامپیوتر در راه آهن خراسان به عهده این واحد میباشد.

به طور کلی در مورد این واحد و اداره از لحاظ نیروی انسانی می‌توان گفت که دارای شرایط نسبتا خوبی می‌باشد. این واحد و اداره دارای برنامه‌نویسان مسلط به برنامه‌نویسی و مهندسین سخت افزار مسلط به سخت افزار و شبکه و ... می‌باشد.

کارها یی که در این محل انجام می شود به شرح زیر است:

- تعمیر پرینتر (لیزری و سوزنی و جوهر افشان و dfx ) می باشد.

- تعمیر انواع مانیتورهای LG وSAMSUNG و...

- تعمیر انواع mainboard

- تعمیر power –CD ROM- HARDDISC

- شارژ کارتریج پرینتر

- راه اندازی شبکه

- داکت کشی شبکه

- نصب سویچ و ROUTER

- نصب windows و عیب یابی آن

- نصب انواع نرم افزارهای تحت شبکه

- عیب یابی شبکه

- طراحی صفحات وب برای راه آهن

- نوشتن برنامه های لازم برای اداره راه آهن

- گرفتن آمارهای منظم برای کشف عیب های موجود در سخت افزار و نرم افزار اداره راه آهن

- و.....

در این شرکت برای هر پروژه ای که انجام می‌شود مراحل زیر در نظر گرفته می‌شود:

  • درخواست مشتری:

مشتری این واحد می‌تواند هم اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی باشد. در برخی موارد خود این واحد نیز از طریق مناقصه‌هایی که ادارات دولتی و یا خصوصی برگزار می کنند، شرکت می‌کند.

  • بررسی و جمع‌آوری نیازمندی‌های مشتری:

در این مرحله به کمک مشتری، خدماتی که مورد نیاز وی انتظار می‌رود بررسی شده و در مورد محیط پیاده‌سازی آن، تعداد نیروی مورد نیاز و زمان انجام پروژه تصمیم‌گیریهای لازم به عمل می‌آید.

  • بستن قرارداد:

در این مرحله با مشتری در مورد قیمت، زمان تحویل پروژه، محیط پیاده‌سازی و تعهدات طرفین و ... توافق به عمل می‌آید.

  • تشکیل تیم پروژه:

پس از اینکه از سوی مشتری روند درخواست و نیازمندی‌ها انجام شد حال نوبت به انتخاب یک تیم پروژه که مسلط به پروژه می باشد. این تیم باید دارای شرایط زیر باشد:

ü تجربه در مورد پروژه درخواست‌شده توسط مشتری

ü آشنایی کافی به محیط پروژه مورد نظر مشتری در صورت تمایل مشتری برای انجام پروژه درخواستی در محیط خاصی

ü آشنایی کافی با روش‌های جمع‌آوری اطلاعات:



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان projeha.filenab.com/product-54762-Computer-training-and-information-technology-Railr.aspx‎Cachedفرمت فایل: doc حجم فایل: 1034 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16. گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش ... برترین فایل گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن ... tmaghalec.ir/?p=1973‎Cached24 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 ... کارآموزی شرکت کامپیوتری خراسان در 23 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. کاملترین فایل گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن ... www.sarvoptdl.ir/file4157.html‎Cached16 جولای 2016 ... گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ... کارآموزی اداره ثبت واسنادواملاک مشهد در 27 صفحه ورد قابل ویرایش […]. گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان etl24.com/product-362465-گزارش-کارآموزی-کامپیوتر-اداره-فن-آوری-و-اطلاعات-را.aspx‎Cachedکد کاربری 32345. تمام فایل ها. کاربر. گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش. فهرست. عنوان صفحه. ______ ... گزارش کارآموزی کامپیوتردر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن - من فایل manfile.blogsky.com/.../گزارش-کارآموزی-کامپیوتردر-اداره-فن-آوری-و-اطلاعات-راه-آهن‎Cached27 سپتامبر 2016 ... گزارش کارآموزی کامپیوتردر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... و تمام اموری دانست که مربوط به کامپیوتر میشود و در راه آهن خراسان به آن نیاز است در حقیقت این واحد مشکلات کامپیوتری این اداره را ... گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان | شبکه ... articlenetwork.ir/p=41917‎Cached23 ا کتبر 2016 ... حجم فایل: 1034 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 16. گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش. گزارش کارآموزی اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان | cell full cellfull.ir/?p=224208‎Cached21 ا کتبر 2016 ... صفحه اصلی گزارش کارآموزی اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان ... فرمت فایل: ورد قابل ویرایش. تعداد صفحات:16 ... ،برنامه نویسی در محیط‌های مختلف، انجام شبکه و تمام اموری دانست که مربوط به کامپیوتر میشود و در راه آهن خراسان به آن ... دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان ... baludtabiat.aslblog.ir/post/642‎Cached7 نوامبر 2016 ... ... راه آهن خراسان || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش. دریافت فایل گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن ... harirdlc.ir/article/20155‎Cached21 ا کتبر 2016 ... یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... دانلود فایل ( گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن ... www.novindlc.site/?p=8572‎Cached10 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان اینک شما با جستجوی ((گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان)) وارد صفحه فروش فایل ...